Skagen Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Dersom man trenger flere AP raskt kan man spise følgende: NukaLurk Meat: 10 AP Nuka-Cola Quantum: 20 AP Mississippi Quantum Pie: 20 AP Jet: 30 AP Ultrajet: 40 AP http://fallout.wikia.com/wiki/Action_Points Ammo og våpen får man av å plukke det opp fra folk og vesener man har drept, eller dersom man finner det liggende rundt om kring. Ammo finner man ofte i skap, kabinetter, safer, osv. inne i hus og bygninger. Har du Scrounger-perken så finner du betydelig mer ammo rundt om kring. Når man er å vandrer rundt i Capital Wasteland er det lurt å lagre regelmessig, f.eks annen hvert minutt. Endret 12. februar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) takk, så da kan jeg lage en save der, og gjøre ferdig spillet.deretter loade og fortsette med alt t.o.m DLC som Op. Anch, The Pitt og Broken steel? men If you already finished Fallout 3, you know that after the game ends, it ends. Even if you have unfinished side quests, once the credits are rolling, all is lost. 360 and PC gamers will now be able to continue playing them even after the game ends with a new Patch coming out. hvilken patch er det snakk om her? Det er en patch som gjør at fallout 3 ikke sluttet. Spoiler: At han du spiller ikke døde når han aktiverte knappen, så du får fortsette og gjøre quests og nye hovedquests;)For utviklerene angret på at dem gjorde slik at du ikke kunne spille mer. Så når brotherhood of steel kommer ut så er vannet friskt og rent igjen og du kan drikke av det, tror jeg hvertfall, og du skal drepe de siste enclavene som er igjen. Endret 12. februar 2009 av Skagen La deler av innlegget i korrekt spoiler-tag. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Men dette kommer ikke for PS3? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Nope. Der har Microsshit skaffet seg rettighetene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 putt spoiler på slutten da... Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Noen som har funnet den kinesiske piloten? Finner et "Chinese Radio Beacon", men finner ikke piloten i området. Er dette på et fixed sted eller er det random? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 The Chinese Radio Beacon will be added to your radio in a random location in the Wasteland depending on each game. The signal will grow stronger as you get closer to the source of the beacon - a dead Chinese commando. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Rart. Finner ingenting. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Vel, jeg er nå gjennom andre run av Fallout 3. Måtte formatere nylig, så mistet alle savene mine, men det var egentlig til det bedre uansett. Fikk gjort en mye mer fokusert karakter nå, med høy intelligence og luck fra starten av. Vet at jeg muligens kunne gjort det enda bedre med tanke på skillpoints, men er ikke misfornøyd med å makse ut 6 skills allikevel. Men en ting irriterer meg. Setter dette i spoiler for ikke å ødelegge noe for noen... I Tenpenny Tower-questet er det en bug hos meg. Jeg, som den gode samaritan jeg er, valgte å tvinge "Ghoul-rasistene" ut og få til en fredelig løsning. Nå viser det seg at alle de vanlige folka som bodde i TT har blitt slaktet, inkludert Tenpenny himself. Dette er helt sinnsykt irriterende, fordi jeg hadde lyst til å dra til Fort Constantine og skaffe meg det våpnet som fyrer av 8 mini-nukes av gangen, men da trenger man nøkkelen til Tenpenny! Liket hans er også borte, og jeg aner ikke hva som har skjedd. Er det noen andre som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Er ikke en bug, det er det som skjer desverre. Load tilbake hvis mulig du. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 (endret) Er ikke en bug, det er det som skjer desverre. Load tilbake hvis mulig du. Hm, blir nok neppe aktuelt, da dette skjedde for 11 levler siden...skjønte ingenting da Three Dog begynte å snakke om det på radioen. Men hvorfor har man valget hvis de allikevel slakter alle sammen? Uansett, skal huske det til jeg kjører gjennom spillet for tredje gang. Tror jeg skal vente til The Pitt OG Broken Steel er ute før jeg gjør det. Levelcapen er alt for lav, jeg er level 20 nå og har ikke engang vært i simulasjonen. Bare gjort sidequests og utforsket Endret 14. februar 2009 av Oovz Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Gleder meg til Brotherhood of Steel patchen! Ser fram til og fortsette mine eventyr. Lurer bare på hvordan dem har tenkt og endre på slutten sånn at du kan fortsette. Lurer bare på om vannet blir fritt for radiasjon og. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, jeg gleder meg også som en liten unge til den siste DLC-en. Synd de ble utsatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 BOS patch ? Hva har jeg gått glipp av eller ? Btw, noen som har testet Alien pistolen ? OfT: Endelig ferdig med spillet, etter 43 timers gameplay, jeg ble wasteland savior, very good i karma. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Alien blaster er nice men litt kjedelig. Mitt favoritt våpen er Vengeance som er et spesial-våpen av gatling laser Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Hehe... Gikk glipp av "Firelance" (Alien Rifle) Gikk rundt i wasteland, så plutselig hørte/så jeg en stor eksplosjon og masse "Alien Power Cell" strødd omkring. Tok alle , men jeg så ikke etter noe romskip. Leste etterpå på nettet om det. Men jeg fant "Alien Blaster" da Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) hehe når det skjer så skal du ikke finne et romskip (det blir bare borte). Firelance blir droppet ned på bakken akkurat som ammunisjonen. Endret 15. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 ........ Faen! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 BOS patch ? Hva har jeg gått glipp av eller ? Regner med at han tenker på Broken Steel, den siste DLC-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå