Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bleh nå bare kræsjer spillet etter jeg har blitt level 21 (brukt sånn greie som står i wikien til f3)

Helt utrolig at vi må vente til april før man kan bli høyere level enn 20....!

Jaja får legge spillet til side og begynne igjen i april...

edit: Klarer ikke å holde meg unna spillet allikavel :p

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Faen.

For litt siden så gjorde jeg som i wikien og skrev "setgs iMaxCharacterLevel 30" for å komme høyere level, nå vet jeg at det ikke går fordi spillet kræsjer hver gang etter jeg ble level 21. Men så tok jeg en tidligere save og spilte videre, men jeg blir fortsatt levla up til 21 selvom jeg setter setgs iMaxCharacterLevel til 20 :/ What can i do to fix?

Lenke til kommentar

"These ESPs simply increase the game's level cap.

Because of the way the game calculates your Karmic Title and how Three-Dog monitors your progress, you will have your Karma reset to "Vault Dweller" (if Good/Neutral), or your game will crash (if Evil).

Due to these limitations, I no longer recommend using this mod."

Im evil...

edit: problemet er fikset nå. Måtte bare loade en litt eldre save så gikk det bra og jeg holder meg på level 20 nå :) Hvorfor d plutselig funket vet jeg ikke...

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Er det flere enn meg som har problemer med trophies på Fallout 3?

Har spillt Fallout 3 i 57 timer og klart mange oppdrag som er kriterier for å få trophies.

EDIT: Måtte laste ned nytt software til Fallout 3 nå som jeg har internett.

Tror det er grunnen til at jeg ikke har fått trophies, men det er ikke registrert at jeg har klart kriteriene, så ingen trophies på meg!

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal begynne på Fallout 3 igjen nå. Prøvde Prince of Persia litt, men det er noe av det verste jeg har vært med på. Skulle tro Ubisoft lærte litt av Assassins Creed, men neei. Der i gården skal alt være kjedelig og repetitivt! :thumbup:

Har ikke spillt Fallout 3 på lang tid fordi jeg hadde lite peng og ammo, og da sleit jeg....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

takk, så da kan jeg lage en save der, og gjøre ferdig spillet.

deretter loade og fortsette med alt t.o.m DLC som Op. Anch, The Pitt og Broken steel?

men

If you already finished Fallout 3, you know that after the game ends, it ends. Even if you have unfinished side quests, once the credits are rolling, all is lost. 360 and PC gamers will now be able to continue playing them even after the game ends with a new Patch coming out.

hvilken patch er det snakk om her?

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar

Dette temaet er mest sannsynlig blitt tatt opp før i tråden, men orket ikke å lete gjennom alle sidene, så jeg spør likevel:

Jeg har akkurat skaffet meg Fallout (xbox) og jeg synes det er vanskelig selv på very easy.. (Skammer meg litt.)

Dag 1: Jeg gjorde ferdig vault 101, og det tok ikke lang tid før jeg befant meg i Megaton. Jeg snoket liitt rundt der og skaffet meg noen sidequests og gjorde litt av main questet (skal nå finne galaxy news radio.) Men når jeg satt der fikk jeg den brilliante ideen om å gjøre noen sidequests først så jeg kunne få litt xp og kanskje komme meg opp i level 3. Jeg tok fast travel til Vault 101 og begynte min relativt lange reise opp til ett sted nord-øst på mapen (hadde nå på Normal.) Det tok ikke lang tid før jeg kom til noen ruiner av en motorvei, og plutselig fikk jeg øye på den første levende tingen jeg hadde sett siden Megaton, nemlig en skitten Raider som pekte en flamethrower rett opp i ansiktet på meg. Vel, vel tenkte jeg, skrudde på V.A.T.S. og fyrte løs, og det gikk ikke så alt for lenge før hodet til denne stakkars fyren lå i en diger blodpøl på bakken. Jeg tenke at der hadde jeg virkelig gjort en genistrek, og den første fienden jeg møtte i Wastelands ikke hadde en sjangs i havet mot meg. Denne tanken varte helt til jeg snudde meg rundt å så fire andre personer komme stormende mot meg. Ja, ja, på med V.A.T.S. igjen da, men.. Det virket ikke - Ja, du har mest sannsynlig gjettet riktig. Jeg hadde dessverre ikke mer attack power (?) igjen, så jeg fikk klare meg uten VATS for en stund. Det tok ikke lange tiden før jeg var tom for skudd, og det eneste våpenet jeg hadde igjen var min kjære BB Gun. Vel.. Jeg fant fort ut at raiders tålte litt mer en radroaches.. Jeg ble litt irritert pågrunn av tap av så mye spilletid, så jeg satte ned vanskelighetsgraden til very easy før jeg bestemte meg for å la det ligge til dagen etterpå.

Dag 2: Med nytt mot satte jeg igjen ut på min episke reise, mot samme mål. Denne gangen ungikk jeg å komme løpende midt inn i raiderleiren, og klarte til slutt å drepe alle raiderne som holdt til på ruinene av motorveien. Det var først da jeg virkelig merket på kroppen hvor elendige skyteskills figuren min hadde - selv om jeg hadde en sniper rifle måtte jeg stå oppi trynet på raideren for å i det hele tatt kunne treffe. Det gikk mange steampacks (?) men til slutt klarte jeg det. Spillet virket ikke så vanskelig like vel! Med godt mot og positive tanker fortsatte jeg min episke reise i omtrent 30 sekunder før jeg støtte på en ny gjeng med raiders. Denne gangen gikk det ikke like bra, og jeg måtte finne meg i å loade fra last saved game. Det eneste jeg kan si er at det ikke gikk noe bedre denne ganger heller, og etter det har jeg ikke spilt mer (var i går.)

Jeg skjønner at dette spillet ikke har så mye med ferdigheter som vi ser i klassiske FPS å gjøre, og det meste avhenger av dine SPECIAL kunnskaper og Perks. (Er level 2, så på den fronten finnes det ikke så mye enda.) Hva skal jeg gjøre for å få bedre våpen og ikke minst ammo, hvordan forbdrer jeg min sjangse til å treffe, hvordan får jeg mer liv og hvordan unngår jeg å miste AP'en hele tiden?

På forhånd takk

Blood

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...