Skagen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hehe, på de fleste tingene du kan spise og drikke så skal de stå hvordan de påvirker deg under "Effects". En liste over effekten av mat og drikker finner du her: fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_drugs_and_edibles Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 AHh nå skjønner jeg, så hver gang jeg får minus i intelligence eller whatever så får jeg masse forskjellige minuser @ skills? Trodde de effektene gikk rett på skillsa og at -1 her og der gjorde lite, men d påvirker visst skills? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ja, de såkalt SPECIAL-egenskapene modifiserer ferdigheter. Eksempelvis så påvirker intelligens ferdighetene Medicine, Repair og Science. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ja, de såkalt SPECIAL-egenskapene modifiserer ferdigheter. Eksempelvis så påvirker intelligens ferdighetene Medicine, Repair og Science. Og at du får distribuert flere skill points for hvert level. Når du har høy intelligence lissom. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aight. Btw hvor kan man få power armor training? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aight. Btw hvor kan man få power armor training? Du må gjøre ganske mye av main quest. Når du kommer til the Citadel hvor Brotherhood of Steel er finner du en fyr som tilbyr Training. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Takk for det med Power armor training tipset Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Forsvunnet Dogmeat... Siden jeg ble "kidnappet" fra vault 87 ser det ut som Dogmeat har forsvunnet fullstendig fra spillet. Jeg gikk tilbake til 87 seinere med godeste Fawkes og leitet overalt men han var ikke der. Jeg oppdaget forresten en gigantisk bug da jeg klarte å åpne hovedinngangsdøren til vault'en: det finnes ingenting bak døren, bare et stort grått område som utviklerne har glemt fullstendig å tegne. Kanskje var det ikke meningen at døren kunne åpnes? Anyways... jeg har også besøkt Scrapyard nøye der jeg først fant hunden. Fortsatt ingenting. Kan noen hjelpe? Jeg vil fortsette å gå rundt og gjøre de andre questene med hunden min. Jeg spiller på 360, så det er altså ikke mulig å "spawne" hunden gjennom konsolen. Endret 5. februar 2009 av Khogn Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvis jeg ikke tar feil så er det en liten sjangse for at hunder har død... Da er det ingenting å gjøre med det. PS: værsåsnill å sett spoiler inn i <!--SKJUL BEGIN--><div class="spoilertop" onClick="openClose('0ee48e31ea410c425810833b27ddbc70')" style="font-weight: bold"><u>Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor</u></div><div class="spoilermain" id="0ee48e31ea410c425810833b27ddbc70" style="display:none"><!--SKJUL END--> <!--SKJUL DIV--></div><!--SKJUL DIV--> taggene Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Noen andre PC spillere som har opplevd at sikte forsvinner ? det er jo bare å sette det på igjenn. Men da når du starter det opp på nytt har det forsvunnet. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vault 112 spoilers: Jeg fullførte tranquility lane for lenge siden, og jeg gjorde alt Braun ønsket. Etter simulatoren ville jeg finne han og plassere ei kule i panna på han, men jeg hadde ikke høy nok int. til å komme meg inn på kontoret hans. Men nå er jeg tilbake i vault 112 og er inne på kontoret hans og ser han sitter i poden sin. Men jeg kan ikke åpne den eller drepe han fra utsiden. What? Mannen må jo dø. Er det umulig å knerte han? Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Forsvunnet Dogmeat... AH!!! Jeg fant hunden igjen! Han ventet på meg foran Vault 101, snodig nok. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Greide ut hovedquestet i Fallout 3 i går! Helt fantastisk spill! Endret 5. februar 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Forsvunnet Dogmeat... AH!!! Jeg fant hunden igjen! Han ventet på meg foran Vault 101, snodig nok. Haha, det kunnet jeg fortalt deg, hadde jeg lest i tråden litt tidligere. Dogmeat venter ved 101 hvis noe skjer. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Forsvunnet Dogmeat... AH!!! Jeg fant hunden igjen! Han ventet på meg foran Vault 101, snodig nok. Haha, det kunnet jeg fortalt deg, hadde jeg lest i tråden litt tidligere. Dogmeat venter ved 101 hvis noe skjer. Ja, og av og til blir han drept av en mad brahmin som går rundt Vault'en... Det skjedde en gang jeg var i en farlig quest og ba ham vente på meg foran 101. Herlich! Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Greide ut hovedquestet i Fallout 3 i går! Helt fantastisk spill! hva synes du om slutten? synes slutten var skuffende iforhold til resten av spillet som var knallbra.. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Setter det jeg mener i spoiler. Joda, likte slutten godt. Jeg valgte og ofre meg selv for project purity, men alikvell synes jeg at det utviklerne kunne gjort var at du fikk f.eks Fawkes, eller en robot.etc til og trykke på knappene for deg. For da hadde man ikke dødd, vil ikke si slutten var skuffende. For på et vis måtte det jo ha endt uansett, det at man ofret seg selv for en god ting var jo flott. Endret 5. februar 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 angående slutten Hva var det man egentlig døde av? Det var radiation sant? Uansett utrolig morsomt da jeg døde ettersom jeg hadde både radiation suite + rad piller i kjeften og fikk nesten ikkenoe radiation når jeg var der inne ^^. Btw var det noengang slik at man fikk hint om hva som var koden? Eller måtte man gjette seg til hva det kunne være? Selv så fikk jeg rett på første forsøk ettersom d var det eneste jeg kunne tenke meg det kunne være og kunne ikke huske noen hint eller whatever om hva koden var. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 @sureup Man fikk jo hint da faren sa at koden var morens yndlingbibel sitat. Og det var fordi at project purity var noe moren til han du spiller brente virkelig for prosjektet, hun ønsket så og gjennomføre det. Men døde før hun fikk sjangsen til og være med på noe, så derfor til minne for henne ble koden 2.1.6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå