Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Gjorde akkurat noe jævlig kult, kom ut av Raven Rock og rett etter at det står "You've discovered Raven Rock" så dro jeg til Underworld med fast travel, hentet Charon, dro tilbake og fortsatte. Da kom Fawkes bort til meg og da fikk jeg han i tillegg. Er vist en bug eller glitch eller noe. For nå har jeg begge to! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tatt fra fallout 3 wiki:

Party

The player can have a maximum party of three, consisting of himself/herself, Dogmeat, and a single NPC. In addition to having Dogmeat in your party you are able to send him out on his own to search for items such as arms and ammo, radiation medicine, and stimpacks. Dogmeat can be killed during the game if the player misuses him or places him in a severely dangerous situation and he cannot be replaced, but if the player kills dogmeat he can aquire two followers. In the PC version of the game, Dogmeat can then be resurrected via console commands and will continue with the player unaffected.

The players party can further be extended, with several temporary quest NPC's that will stay with them until the quest related to the NPC is completed, if their quest is never completed however, many will stay permanently with the player until killed.

For a guide on how to gain party members past the designers original intentions, please check here. ->[1]

ikke helt ukjent med andre ord

*edit* skriveleif

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Tjo når fallout kom så koste jeg meg i typ 40 timer og opplevde aldri noe feil.

Tenkte i dag jeg skulle finne fram spillet igjen og teste exp pakka og kose meg i alaska, men akk nei!

Jeg starter opp spillet og får beskjed om at jeg må patche. fett nok tenker jeg.

så legger jeg inn exp packen via games for windows saken.

så starter jeg en ny char og er klar for nye eventyr! Nå har spillet starta fryse kontakt. det bare henger seg, så må jeg ut i task manager for å lukke dritten.

Fant ut at det var lenge siden jeg har lasta ned drivere til gfx kortet og prøvde det, men det hjalp ikke.

noen ide til hvordan jeg kan få slutt på frysingen?

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært på baren og i 112. Men finner ingen Charon

Rart... Kan hende det er en bug da, for ihvertfall da jeg mista hele mitt party da jeg holdt på med main quest så fant jeg charon i baren men sydney døde visstnok (hu er jo temp. npc)

Lenke til kommentar
tatt fra fallout 3 wiki:
Party

The player can have a maximum party of three, consisting of himself/herself, Dogmeat, and a single NPC. In addition to having Dogmeat in your party you are able to send him out on his own to search for items such as arms and ammo, radiation medicine, and stimpacks. Dogmeat can be killed during the game if the player misuses him or places him in a severely dangerous situation and he cannot be replaced, but if the player kills dogmeat he can aquire two followers. In the PC version of the game, Dogmeat can then be resurrected via console commands and will continue with the player unaffected.

The players party can further be extended, with several temporary quest NPC's that will stay with them until the quest related to the NPC is completed, if their quest is never completed however, many will stay permanently with the player until killed.

For a guide on how to gain party members past the designers original intentions, please check here. ->[1]

ikke helt ukjent med andre ord

*edit* skriveleif

Ikke den fremgangsmåten jeg brukte. Har faktisk aldri hatt dogmeat heller :)

Og dersom Charon ikke er i Underworld så dukker han sannsynligvis opp etterhvert. Hos meg satt han ihvertfall i the ninth circle eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Nå har jeg vært på baren og i 112. Men finner ingen Charon

Rart... Kan hende det er en bug da, for ihvertfall da jeg mista hele mitt party da jeg holdt på med main quest så fant jeg charon i baren men sydney døde visstnok (hu er jo temp. npc)

Og alt det stresset jeg hadde med å holde hu i live :p

BTW, Sydney og "Sydney" (aka Tia Carrere i Relic Hunter) ligner da litt? I tillegg var Fallout-3-Sydney også en som jaktet på gamle ting haha.

post-134673-1233559403_thumb.jpg post-134673-1233558795_thumb.jpg

Forøvrig eneste jeg har funnet er Fawkes, og han er rimelig grei å ha med, både som bodyguard og til å bære ting å selge :D

Lenke til kommentar

Hva i alle dager har skjedd med Fallout 3 prisen for PC nå? Jeg skulle endelig ha et par ting til til PC og skulle bestille 2 FO3 pakker i tillegg men nå var prisene i alle butikker som solgte under 200,- doblet iløpet av dagen!

Forbanna...

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Uansett, James (faren til han du spiller) ble ikke akkurat blid når han fikk vite at jeg sprengte megaton.

Care. Han dør jo uansett. I hvert fall i min story.

Rundet for øvrig spillet i dag. Altfor kort. Jeg har ikke spilt mange timene. Endte på level 15. Evig good guy. God karma over hele linjen. Starter ny game nå. Skal fortsatt være karmaking, men har lyst å utforske enda mer. Jeg tok en del omveier når jeg gjorde spillet. Tok ekstremt mange quests uten å sove, reparere, fast travel osv. Ble en supermann til slutt og

døde som en ekte martyr.

Lenke til kommentar
Hvorfor får man (-) i skills? Har søkt rundt men klarer ikke å finne årsaken :/ Er det dårlig karma?

Jeg tror det kommer av at man har spist, drukket eller tatt på se en bekledning som påvirker en ferdighet. F.eks øl og sprit vil senke visse ferdigheter, som vises med et minustegn.

Rett meg om jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Det stemmer nok. I hvert fall når det kommer til bekledning. En type armor kan for eksempel være negativt på agility. Naturlig nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...