magnusalex Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Du må finne en fyr utenfor et telt, for å få våpen. Bare følg radaren din mot tankene, det er 2 stk. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har sett overalt, finner bare oljetanker. Og det er en port der, men den er "unacessible".. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Hvordan starter jeg Operation: Anchorage? Må jeg starte et nytt spill? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Gå litt rundt i Wasteland til du får beskjed om et distress signal Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 En jeg tvunget til å kjøpe Operation: Anchorage igjennom "Games for Windows - LIVE" selv om jeg har Steam-versjonen av spillet? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er det enklest starte som bad guy eller good guy? Er snill når jeg snakker, men hacker pc'er og dreper folk hvis jeg får penger. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kjøpte fallout 3 the offical strategy guide. Helt utrolig kjekk bok. Den er et must hvis du har fallout 3. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Drit anus banan. Savedgame filen min er på mystisk vis blitt borte.. Ikke faen om jeg gidder å begynne på nytt nå... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Vil du ha mine da? Er bare og sende de over msn. Har ikke kommet særlig langt, men har sprengt megatown til himmels, har nesten ikke gjort mainquestet. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har installert dette på PCen min, og når jeg spiller kan jeg høre stemmer fra folkene når jeg ikke er i chat-modus, men når jeg prøver å gå inn i en samtale med noen så går stemmene deres vekk. Noen som vet hva som er problemet? Har prøvd alt jeg har funnet av svar rundt på nett, men ingenting funker. Har prøvd å oppdatere spillet, installere codecs og noe OGG-fil greier som Bethesdas support tipset om. Ingenting har fungert. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Fikk den etter å ha runnet ekspansjonen, hadde just solgt alt tullet jeg fant i bunkersen.. var på vei til wasteland fra megaton.. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har installert dette på PCen min, og når jeg spiller kan jeg høre stemmer fra folkene når jeg ikke er i chat-modus, men når jeg prøver å gå inn i en samtale med noen så går stemmene deres vekk. Noen som vet hva som er problemet? Har prøvd alt jeg har funnet av svar rundt på nett, men ingenting funker. Har prøvd å oppdatere spillet, installere codecs og noe OGG-fil greier som Bethesdas support tipset om. Ingenting har fungert. lagre dine saves (hvis du da har noen, hvis de da ikke er korrupte) og last inn spillet på nytt. Kan hende at patchen det var "feil" Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har just klart å overføre noen fallout 3 saver fra min laptop til stasjonær, men nå mangler jeg nesten alt jeg hadde.. har ikke noe armor, ikke våpen... hva gjorde jeg galt? kjipt å gå rundt i underbuksa når jeg hadde power armoren fra ekpansjonen... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Har spillt en del av den nye tillegspakken. Var fett og være i Alaska. Lenke til kommentar
BlueCreature Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Noen som hvet om noen store mods ? sånne som OOO til Oblivion ? med OOO så mente jeg Oscuros oblivion overhaul Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Kjøpte fallout 3 the offical strategy guide. Helt utrolig kjekk bok. Den er et must hvis du har fallout 3. Eventuelt www.fallout.wikia.com Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Jeg mista Charon når jeg skulle følge faren fra 112 velvet. Går det ann å få charon tilbake ? Edit: Leste litt, tror jeg må tilbake der jeg mista han Endret 1. februar 2009 av Andie93 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Om du mister han så finner du han der du fikk han, i den puben i den ghoul byen Endret 1. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Får håpe det. Han var jævla digg å ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå