sureup Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) ja det lurer jeg og på? Jævla marketplace fættskit skal ha meg til å sette inn all personlig info + visa detaljer FØR jeg får vite hva dette koster i EKTE PENGER og ikke sånn lekepoeng-tull edit nå fant jeg d: 500 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 41,00 1000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 82,00 2000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 164,00 5000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 410,00 Kan man skaffe sånne points på andre måter enn å betale? Endret 28. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan man skaffe sånne points på andre måter enn å betale? Nei Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Kan man skaffe sånne points på andre måter enn å betale? Å ta et bilde av rumpa di og legge ut på ebay kan kanskje gi deg noen poeng. Selvsagt må man betale for poengene, men man kan få de billigere på nevnte nettsted Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Var kanskje litt rask på avtrekkeren der, mente til PC. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er det ikke samme greia? Lenke til kommentar
Dal Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvordan ser jeg hvilken versjon av Fallout 3 jeg kjører? Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Bestemte meg for å følge mainquesten litt. Tranquility Lane (eller var det Road?). Genialt! Haha. Nærmere holodeck i Star Trek kommer man ikke i dag! Lenke til kommentar
dannad Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Bestemte meg for å følge mainquesten litt. Tranquility Lane (eller var det Road?). Genialt! Haha. Nærmere holodeck i Star Trek kommer man ikke i dag! Den questen var et godt avbrekk fra Wasteland Hvilken vei valgte du? Den første gangen valgte jeg god karma, og den andre gangen bare måtte jeg prøve dårlig karma Hockeymaske og kniv: *Moahahaha!* Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 I svarte.. 21:24 i går jeg postet forrige innlegg? Med unntak av en liten spisepause eller 2, så har jeg ikke klart å legge fra meg spillet i natt..!! (Bra jeg ikke skal noe i dag). De første, tja, 50 timene var litt trege i de første 2 månedene, så tok det seg betydelig opp de neste 25-30 timene de siste... par ukene? Og nå, ja, klarte jeg ikke å stoppe i natt, den måtte spilles ferdig. Eller den måtte ikke, men, ja, klarte ikke å stoppe! Utrolig moro på slutten! Ca 87 timer. Åja, jeg var Paragon (sikkert derfor litt frustrerende i begynnelsen?) Men skal innrømme jeg god-mode't meg i et par min i et par freudstrerende øyeblikk etter ca 50 timer.. Åltså neeesten ingenting, men ja.. litt. Et par bilder: Begynnelsen på slutten, vandringen fra The Citadel til Project Purity sammen med lillegutten her: Bra gjennomført Bethesda!! Så da er det over på DLC Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Wow, gleder meg! Jeg er level 18 og driver nå og utforsker verden, gjør tilfeldige quests og undersøker de ruinene jeg kommer over for å komme meg til level 20 slik at jeg kan gjøre resten av main quest. Jeg har over 100 stimpaks og masse ammo - forbereder meg så godt jeg kan! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Synes folk at Anchorage DLC var verdt pengene eller? Ca`. 50kr om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jepp, jeg synes det. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Synes det er verdt det ja. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Da har jeg rundet spillet. Jeg skal ikke si noe om slutten for ikke å røpe noe, men generelt sett vil jeg si at Fallout 3 er et av de bedre spill jeg har spilt. Jeg har allerede laget en ny karakter, og passet på å lagre min level 20 karakter før det siste questet, slik at jeg kan gjøre sidequests og få flere trophies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg lånte spillet av en kompis og spilte det en stund. Har mitt eget spill liggende her og har lyst å installere det for å få det inn i Steam. Ryker saven min, eller kan jeg overføre alt jeg har gjort, avinstallere spillet, installere det på nytt og begynne der jeg sluttet? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Jeg har Steam-versjonen på 64-bits Vista, og da er filene lagret i C:\Users\[brukernavn]\Documents\My Games\Fallout 3\Saves\[brukernavn]\ Jeg tror de skal være lagret i My Documents (evt. Mine Dokumenter) også i XP, samt med/uten Steam. Kopierer du disse filene over til den nye installasjonen så skal du i teorien kunne fortsette fra disse savene, men jeg garanterer ingenting. Endret 30. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har Steam-versjonen på 64-bits Vista, og da er filene lagret i C:\Users\[brukernavn]\Documents\My Games\Fallout 3\Saves\[brukernavn]\ Jeg tror de skal være lagret i My Documents (evt. Mine Dokumenter) også i XP, samt med/uten Steam. Kopierer du disse filene over til den nye installasjonen så skal du i teorien kunne fortsette fra disse savene, men jeg garanterer ingenting. Stemmer for mitt vedkommende i XP, savegames ligger i My Documents\My Games\Fallout3\Saves. Du trenger vel egentlig ikke gjøre noen ting med de, de ligger jo der de skal. Dog, for å være sikker, ville jeg kanskje tatt en kopi (backup) først. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Synes folk at Anchorage DLC var verdt pengene eller? Ca`. 50kr om jeg ikke tar feil?Hva får man på bensinstasjonen for 50,-? En pølse og en brus? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg har Steam-versjonen på 64-bits Vista, og da er filene lagret i C:\Users\[brukernavn]\Documents\My Games\Fallout 3\Saves\[brukernavn]\ Jeg tror de skal være lagret i My Documents (evt. Mine Dokumenter) også i XP, samt med/uten Steam. Kopierer du disse filene over til den nye installasjonen så skal du i teorien kunne fortsette fra disse savene, men jeg garanterer ingenting. Stemmer. C:\Documents and Settings\*mitt navn*\Mine dokumenter\My Games\Fallout3 Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 I Fallout 3 Operation Anchorage, når du drar rundt med de strike team folka, hvordan får du selv våpen, og hvor i basen etter icecamp (chimera camp elns) finner jeg fuel tanksene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå