Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

ja det lurer jeg og på? Jævla marketplace fættskit skal ha meg til å sette inn all personlig info + visa detaljer FØR jeg får vite hva dette koster i EKTE PENGER og ikke sånn lekepoeng-tull

edit nå fant jeg d:

500 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 41,00

1000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 82,00

2000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 164,00

5000 Microsoft Points for Xbox LIVE - kr 410,00

Kan man skaffe sånne points på andre måter enn å betale?

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestemte meg for å følge mainquesten litt. Tranquility Lane (eller var det Road?). Genialt! Haha. Nærmere holodeck i Star Trek kommer man ikke i dag! :p

Den questen var et godt avbrekk fra Wasteland ;)

Hvilken vei valgte du? Den første gangen valgte jeg god karma, og den andre gangen bare måtte jeg prøve dårlig karma :p

Hockeymaske og kniv: *Moahahaha!*

Lenke til kommentar

I svarte.. 21:24 i går jeg postet forrige innlegg? Med unntak av en liten spisepause eller 2, så har jeg ikke klart å legge fra meg spillet i natt..!! (Bra jeg ikke skal noe i dag).

De første, tja, 50 timene var litt trege i de første 2 månedene, så tok det seg betydelig opp de neste 25-30 timene de siste... par ukene? Og nå, ja, klarte jeg ikke å stoppe i natt, den måtte spilles ferdig. Eller den måtte ikke, men, ja, klarte ikke å stoppe! Utrolig moro på slutten! Ca 87 timer.

Åja, jeg var Paragon (sikkert derfor litt frustrerende i begynnelsen?) Men skal innrømme jeg god-mode't meg i et par min i et par freudstrerende øyeblikk etter ca 50 timer.. Åltså neeesten ingenting, men ja.. litt.

Et par bilder:

Begynnelsen på slutten, vandringen fra The Citadel til Project Purity sammen med lillegutten her:

post-134673-1233301628_thumb.jpg

post-134673-1233301672_thumb.jpg

post-134673-1233301753_thumb.jpg

post-134673-1233301907_thumb.jpg

Bra gjennomført Bethesda!!

Så da er det over på DLC :p

Lenke til kommentar

Wow, gleder meg! Jeg er level 18 og driver nå og utforsker verden, gjør tilfeldige quests og undersøker de ruinene jeg kommer over for å komme meg til level 20 slik at jeg kan gjøre resten av main quest. Jeg har over 100 stimpaks og masse ammo - forbereder meg så godt jeg kan!

Lenke til kommentar

Da har jeg rundet spillet. Jeg skal ikke si noe om slutten for ikke å røpe noe, men generelt sett vil jeg si at Fallout 3 er et av de bedre spill jeg har spilt. Jeg har allerede laget en ny karakter, og passet på å lagre min level 20 karakter før det siste questet, slik at jeg kan gjøre sidequests og få flere trophies. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg lånte spillet av en kompis og spilte det en stund. Har mitt eget spill liggende her og har lyst å installere det for å få det inn i Steam. Ryker saven min, eller kan jeg overføre alt jeg har gjort, avinstallere spillet, installere det på nytt og begynne der jeg sluttet?

Lenke til kommentar

Jeg har Steam-versjonen på 64-bits Vista, og da er filene lagret i C:\Users\[brukernavn]\Documents\My Games\Fallout 3\Saves\[brukernavn]\

Jeg tror de skal være lagret i My Documents (evt. Mine Dokumenter) også i XP, samt med/uten Steam.

Kopierer du disse filene over til den nye installasjonen så skal du i teorien kunne fortsette fra disse savene, men jeg garanterer ingenting.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Jeg har Steam-versjonen på 64-bits Vista, og da er filene lagret i C:\Users\[brukernavn]\Documents\My Games\Fallout 3\Saves\[brukernavn]\

Jeg tror de skal være lagret i My Documents (evt. Mine Dokumenter) også i XP, samt med/uten Steam.

Kopierer du disse filene over til den nye installasjonen så skal du i teorien kunne fortsette fra disse savene, men jeg garanterer ingenting.

Stemmer for mitt vedkommende i XP, savegames ligger i My Documents\My Games\Fallout3\Saves. Du trenger vel egentlig ikke gjøre noen ting med de, de ligger jo der de skal. Dog, for å være sikker, ville jeg kanskje tatt en kopi (backup) først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Stemmer.

C:\Documents and Settings\*mitt navn*\Mine dokumenter\My Games\Fallout3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...