Cyberfrog Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Nei ifølge http://fallout.wikia.com/wiki/Fort_Constantine#ICBM Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Dette har sikkert blitt svart på før, men nå når den første DLC-pakken kommer, kan jeg da fortsette med min karakter jeg har fullført main story med? Det skal være mulig, men den første DLC-pakken fortsetter ikke etter main storyen, så du må gå tilbake til en av de gamle savingene dine. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Meget underholdende spill! Jeg er level 7 nå. Gjort så og si alt i Megatown(?), lurte bare på hvor det er greit å stikke for et par quests nå? Helst ikke noe fra main-storien, da jeg vil vente med den. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Gjort så og si alt i Megatown(?) Megaton. Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Meget underholdende spill! Jeg er level 7 nå. Gjort så og si alt i Megatown(?), lurte bare på hvor det er greit å stikke for et par quests nå? Helst ikke noe fra main-storien, da jeg vil vente med den. Takker for alle svar! Hvis du har gjort alt i Megaton vil jeg anbefale at du tar litt main quest...et par oppdrag værtfall..da treffer du mange folk som gir deg side quests.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Jeg er level 7 nå. Gjort så og si alt i Megatown(?), lurte bare på hvor det er greit å stikke for et par quests nå? Helst ikke noe fra main-storien, da jeg vil vente med den. Besøkt Arefu ("Blood Ties") eller Big Town ("Big Trouble in Big Town")? Grei avstand fra Megaton. Arefu markeres på kartet hvis du sa ja til oppdraget fra Lucy West; Big Town er... nordover. Jeg snublet over den på vei til Arefu. Har du gjort første sett av Moira-quests (det vil si vært i/nær Super-Duper Mart), så har du sikkert truffet på Bryan Wilks og fått "Those!"-questet. Det var tre konkrete forslag som foregår på "riktig side av elven" / relativt nære Megaton. Men du kan gjøre ganske mye på main-questet før spillverdenen påvirkes nevneverdig... Jeg ville ihvertfall fulgt det så langt som til Rivet City i første omgang, hvis du ikke vil gjøre overnevnte quests eller bare utforske (kan være overraskende givende innimellom). To side-quest kan fås fra folk i Rivet City, og ett av dem vil sannsynligvis lede deg til (minst) ett til. Endret 21. januar 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Meget underholdende spill! Jeg er level 7 nå. Gjort så og si alt i Megatown(?), lurte bare på hvor det er greit å stikke for et par quests nå? Helst ikke noe fra main-storien, da jeg vil vente med den. Takker for alle svar! Om du løper lit rundt i the wasteland, dukker det opp litt forskjellige siddequests. Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Som nevnt ovenfor er det å følge main storien fram til Rivet city delen et ganske godt tips. Et annet alternativ er kanskje å ta en tur sørover fra Megaton til Tenpenny tower og vrkelig fullføre Megaton en gang for alle? Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 ja, pc og xbox har fått G.E.C.K. pakken Har G.E.C.K kommet til xbox nå? trudde det kun var på pc jeg Broken Steel: Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March. håper det kommer motsatt og den er vel ganske kun kommet til pc den... my bad Hæ? G.E.C.K kommer ikke til Xbox i det hele tatt, Download content får xbox også, men ikke GECK. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 jupp og jeg endret det innlegget der jeg hadde skrive det. Lenke til kommentar
LUFC1919 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Pga av en bug står jeg fast midt i oppdraget "The Waters of Life" på dette spillet. Kommer ikke videre uten å starte spillet fra begynnelsen av igjen. Noen som har en save game rett før det oppdraget (til PS3) ? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva slags bug er det? Lenke til kommentar
LUFC1919 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva slags bug er det? En av personene i spillet går ikke dit de skal, står bare stille. Dvs at jeg ikke kan avslutte oppdraget. Det er flere som har dette problemet både på xbox 360 og PS3, men finnes ingen løsning på dette enda. Jeg vil altså ha en save game fra ca der jeg er fordi jeg ikke orker å spille fra begynnelsen igjen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hva om du venter noen dager (in game, selvsagt)... hjelper det da? Jeg måtte vente et par dager på at en... hm... hovedperson hadde lyst til å bevege på seg. Lenke til kommentar
LUFC1919 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Nei det hjelper ikke. Det har skjedd noe der så scriptet ikke går videre slik det skal. Denne hovedpersonen er vel ikke en dame som kaller seg Dr. Li ? Lenke til kommentar
oOF Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Se om du ikke kan resette NPCn i kommandolinjen. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_console_commands Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Se om du ikke kan resette NPCn i kommandolinjen. http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_console_commands Vanskelig når det er på PS3. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Har du prøvd å dytte rundt på NPCen? Jeg har opplevd at dette kan sette de i gang igjen. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Pga av en bug står jeg fast midt i oppdraget "The Waters of Life" på dette spillet.Kommer ikke videre uten å starte spillet fra begynnelsen av igjen. Noen som har en save game rett før det oppdraget (til PS3) ? Det med savegamen tror jeg nok ikke er så lurt. Da ville du fått en helt annen person sin karakter, med forskjellige stats og items en din egen. Kanskje den du får savegamen av er i lvl 20 på den saven. Kanskje han har gjort nesten alt det er av oppdrag. Kanskje han er bad to the bone mens du har lyst til å være snill. Bedre å loade tidligere save Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Får man ikke opp kommandolinjen ved å trykke på samme knapp på tastaturet som på PC? Prøv med et USB eller BT tastatur. Selv bruker jeg et BT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå