Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig spent på dette, SPOILER ang. slutten på spillet!

Siden man renser vannet, og har valget om å forgifte alt og alle som har blitt mutert.

Hehe, så det ble din slutt det ja.

Spoiler med min slutt, og noe jeg syntes var dumt.

I min slutt er blir vannet totalt rent og "presidenten" er "taken care off" :) Selv om jeg hadde med meg giften helt til slutt.

Eneste jeg syntes var teit var at ikke mutanten kunne gå inn å trykke på knappene for deg, han var jo villig til å fye meg overalt, men ikke trykke på noen knapper?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er veldig spent på dette, SPOILER ang. slutten på spillet!

Siden man renser vannet, og har valget om å forgifte alt og alle som har blitt mutert.

Hehe, så det ble din slutt det ja.

Spoiler med min slutt, og noe jeg syntes var dumt.

I min slutt er blir vannet totalt rent og "presidenten" er "taken care off" :) Selv om jeg hadde med meg giften helt til slutt.

Eneste jeg syntes var teit var at ikke mutanten kunne gå inn å trykke på knappene for deg, han var jo villig til å fye meg overalt, men ikke trykke på noen knapper?

Dreper du presidenten i slutten? Trodde bare du byttet ut vannet i "rommet" der det var nok statuer..

Mutanter han jo ganske store fingrer.. var litt små knapper..

Endret av Skagen
La innlegget i spoiler.
Lenke til kommentar
ja, pc og xbox har fått G.E.C.K. pakken

Har G.E.C.K kommet til xbox nå? trudde det kun var på pc jeg

Broken Steel:

Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March.

håper det kommer motsatt og :p

den er vel ganske kun kommet til pc den... my bad

Lenke til kommentar

Tusen takk for hjelpen :)

edit: Hvordan får man til at man løper når man trykker på W og går når man trykker på L-shift mens man holder inne W? Altså omvendt? Uti spillet for meg så bare byttet det av en eller annen grunn og det var veldig digg. Og nå nylig så switchet det tilbake og jeg vet ikke hvorfor. Prøvde å endre løping til W og gåing til L-shift i options men det funket ikke? :S Altså da må jeg uansett holde både lshift og W inne for å løpe akkurat som før, jeg vil bare trykke W...

Endret av sureup
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...