l0Ff Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg er veldig spent på dette, SPOILER ang. slutten på spillet! Siden man renser vannet, og har valget om å forgifte alt og alle som har blitt mutert. Hehe, så det ble din slutt det ja. Spoiler med min slutt, og noe jeg syntes var dumt. I min slutt er blir vannet totalt rent og "presidenten" er "taken care off" Selv om jeg hadde med meg giften helt til slutt. Eneste jeg syntes var teit var at ikke mutanten kunne gå inn å trykke på knappene for deg, han var jo villig til å fye meg overalt, men ikke trykke på noen knapper? Lenke til kommentar
dannad Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen som vet om det går an å få platinatrofeet ved å spille Fallout 3 bare én gang? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg er veldig spent på dette, SPOILER ang. slutten på spillet! Siden man renser vannet, og har valget om å forgifte alt og alle som har blitt mutert. Hehe, så det ble din slutt det ja. Spoiler med min slutt, og noe jeg syntes var dumt. I min slutt er blir vannet totalt rent og "presidenten" er "taken care off" Selv om jeg hadde med meg giften helt til slutt. Eneste jeg syntes var teit var at ikke mutanten kunne gå inn å trykke på knappene for deg, han var jo villig til å fye meg overalt, men ikke trykke på noen knapper? Dreper du presidenten i slutten? Trodde bare du byttet ut vannet i "rommet" der det var nok statuer.. Mutanter han jo ganske store fingrer.. var litt små knapper.. Endret 16. januar 2009 av Skagen La innlegget i spoiler. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ja, pc og xbox har fått G.E.C.K. pakken Har G.E.C.K kommet til xbox nå? trudde det kun var på pc jeg Broken Steel: Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March. håper det kommer motsatt og den er vel ganske kun kommet til pc den... my bad Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette spillet er så herlig, over 65 timer med glede nå på PC. Nesten fristet til å kalle det tiårets spill. Prøvd de andre Fallout spillene? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Tusen takk for hjelpen edit: Hvordan får man til at man løper når man trykker på W og går når man trykker på L-shift mens man holder inne W? Altså omvendt? Uti spillet for meg så bare byttet det av en eller annen grunn og det var veldig digg. Og nå nylig så switchet det tilbake og jeg vet ikke hvorfor. Prøvde å endre løping til W og gåing til L-shift i options men det funket ikke? :S Altså da må jeg uansett holde både lshift og W inne for å løpe akkurat som før, jeg vil bare trykke W... Endret 15. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Spillet kræsja Hadde just hatt duell med flere hunder.. fått 6xp.. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har Jericho som venn i spillet, men når jeg drepte den tohodete kua i Megaton sa han "Are you out of your mind?!" så flamberte han meg.. helt til jeg drepte han (siktet var rødt=han var fiende).. Drepte alle folkene i Megaton, men kua.. det ble for galt?? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Enten er det en bug, eller så er det bare litt Fallout-humor. Edit: Fant dette under "Notes" (i stedet for under "bugs") på Fallout Wikia, så jeg tipper det er intensjonelt: http://fallout.wikia.com/wiki/Jericho_(character)#Notes Endret 16. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Han er jo inder, det burde du ha tatt hensyn til Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva er så viktig med indere? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 For det første: de er like viktige som andre folk? Poenget hans er vel at indere <3 kuer Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Poenget hans er vel at indere <3 kuer exactly Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kyr er hellige for dem. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jada, sikkert det, men en orange ku, med to huer! Litt smak kan han vel ha?? og.. jeg gir han 1000 caps for å være med meg, men om jeg dreper ham,er penga borte... Lenke til kommentar
Tørriss Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jada, sikkert det, men en orange ku, med to huer! Litt smak kan han vel ha?? og.. jeg gir han 1000 caps for å være med meg, men om jeg dreper ham,er penga borte... Reload en eldre save. Ikke drep kua. Problem løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå