TheCatIsALie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva skulle det bety? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Beth har sagt selv at de mente det var greit og avslutte spillet etter main quest i ånd med andre Fallout spill, men de har bestemt seg for og forandre dette i Mars med DLC'en Broken Steel, som forandrer slutten på Main Quest og ska visst ha mye med Brotherhood of Steel og gjøre. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dersom man er ferdig med spillet nå da? Og laster ned DLC'en denne måneden? Må man begynne på nytt...? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Dersom man er ferdig med spillet nå da? Og laster ned DLC'en denne måneden? Må man begynne på nytt...? Eller loade et savegame før du klarte spillet, i god stil savet jeg før jeg tok siste quest. Beth har sagt selv at de mente det var greit og avslutte spillet etter main quest i ånd med andre Fallout spill, men de har bestemt seg for og forandre dette i Mars med DLC'en Broken Steel, som forandrer slutten på Main Quest og ska visst ha mye med Brotherhood of Steel og gjøre. Jeg er veldig spent på dette, SPOILER ang. slutten på spillet! Siden man renser vannet, og har valget om å forgifte alt og alle som har blitt mutert. Endret 14. januar 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dersom man er ferdig med spillet nå da? Og laster ned DLC'en denne måneden? Må man begynne på nytt...? Eller loade et savegame før du klarte spillet, i god stil savet jeg før jeg tok siste quest. Ja, det er sant. Jeg har også et slikt save, men det "irriterer" meg litt at questet står som gjenstående quest når jeg ikke kan gjøre det uten å avslutte spillet helt Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Så med den greia blir det "freeroam" etter slutten? Og mange oppdrag blir endret, eller det hvite lyset fjernes bare? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, det er sant. Jeg har også et slikt save, men det "irriterer" meg litt at questet står som gjenstående quest når jeg ikke kan gjøre det uten å avslutte spillet helt Helt enig, gleder meg til den siste DLC'en, så vi kan avslutte spillet på en verdig måte. Likte hvordan de gjorde det i Mass Effect, når man klarte spillet startet man på nytt, med den gamle karakteren sin, så kan man fortsette å levle opp. Ikke at det er et problem å nå maks level før man runder spillet i F3. Lenke til kommentar
jhb1 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) aaaaargh!!! *grrr* *spytt* *freees* jeg alt-tabba spillet for å sjekke hvor jeg kunne finne noen molerats til moira questen (hadde allerede tatt de nede i den seweren som questen foreviser). da jeg skulle tilbake kræsja spillet... etter å ha starta spillet skulle jeg loade gamen, men da var alle saves helt ned til save 2 (jeg var oppe i 80) borte inkl auto og quick på denne saven hadde jeg snart alle quests og var lvl 16, mengden loot hadde fått onkel skrue grønn av misunnelse og alt var som jeg ville ha det.. og nå... borte.... blir nok ei stund til jeg spiller fallout 3 igjen for å si det sånn Endret 14. januar 2009 av Cuddles Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Huff :/ Du har min medfølelse. Litt det samme som jeg opplevede når en ff10 save ble slettet ved en feiltagelse. 120 spilletimer rett i dass. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Værken Oblivion eller Fallout 3 liker alt-tab eller alt-del. De henger seg lett opp når du gjør det og da er det ikke noe annet å gjøre enn å trykke close. Det er i hvertfall min erfaring. Endret 14. januar 2009 av RogueAlien Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ååååååhhh, jeg vil også ha DLC! Jeg må bare si at jeg er enormt skuffet over Bethesda for tiden. Altså, de to første DLC-pakkene er overkommelige, for de har ikke noe med mainstoryen å gjøre. Men den siste DLC-pakka som kommer i mars derimot får blodtrykket mitt til å stige. Høyere levelcap, flere perks, og en fortsettelse på mainstoryen MED ny ending (for den originale sugde rasstapp). Og det er ikke bare PS3-eiere det er synd på. Games for Windows Live/Xbox Live er vel bare tilgjengelig i 20-30 (26-27?) land. Ingen som har kjøpt Fallout som bor i de resterende 175 landene får noensinne se den "ordentlige" avslutningen på Fallout 3 historien. Og hva var den unnskyldningen vi fikk servert i fjor? DLC var bare mulig på PC og Xbox. Jaha? Så spillet kjører fint på PS3, men DLC? Nei, det er ikke mulig. Endret 14. januar 2009 av Skagen Fjernet OT og flettet to innlegg. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Hva som er generelt best av PS3, Xbox 360 og PC er irrelevant for denne tråden. Her skal vi prate Fallout og relaterte emner, deriblant DLC. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Endret 14. januar 2009 av Skagen Lenke til kommentar
sureup Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Skjønner ingenting jeg? Fins det noen DLC's ute til PC versjonen? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) ja, pc har fått G.E.C.K. pakken *edit* fjernet misvisende informasjon Endret 15. januar 2009 av stich_it Lenke til kommentar
covah Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Det kommer 3 DLC's til PC og Xbox: Operation: Anchorage (27. januar) The Pitt (februar) Broken Steel (mars) http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.php?showtopic=916357 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 ja, pc og xbox har fått G.E.C.K. pakken Har G.E.C.K kommet til xbox nå? trudde det kun var på pc jeg Broken Steel: Join the ranks of the Brotherhood of Steel and rid the Capital Wasteland of the Enclave remnants once and for all. Continues the adventure past the main quest. Scheduled for release in March. håper det kommer motsatt og Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Dette spillet er så herlig, over 65 timer med glede nå på PC. Nesten fristet til å kalle det tiårets spill. Jeg ønsker å anbefale det til flere som vil kjøpe til PC, men de vil selvf. ha det på tilbud. Noen som vet om tilbud til PC? F3 har faktisk ikke kræsjet mer enn en gang hos meg ved alt+tab. Men jeg hadde en del problemer før triks for vanlig CTD problematikk og patchene kom. Endret 15. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Dette spillet er så herlig, over 65 timer med glede nå på PC. Nesten fristet til å kalle det tiårets spill.Jeg ønsker å anbefale det til flere som vil kjøpe til PC, men de vil selvf. ha det på tilbud. Noen som vet om tilbud til PC? F3 har faktisk ikke kræsjet mer enn en gang hos meg ved alt+tab. Men jeg hadde en del problemer før triks for vanlig CTD problematikk og patchene kom. Absoluttspill.no selger det nå til 179,- Virkelig en røverpris for dette spillet. http://absoluttspill.no/component/option,c...category_id,179 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Da hiver jeg inn et par bestillinger for kjente! Takker Man får selvf. kjøpt DLC/ekspansjonspakkene til PC utgaven? EDIT: Nei..... man får ikke kjøpt derfra.. fasan at jeg ikke visste om denne kampanjen før... Foreløpig utsolgt Endret 15. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 I følge hw.no's prisguide selges den også av "gamezone" til 179,- http://www.gamezone.no/aspx/loginVnet.aspx...&plid=12493 Jeg har dog ingen erfaring med kjøp derfra. DLC skal komme til PC & Xbox etter det jeg har hørt. (G.E.C.K. finnes allerede til PC) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå