Bear^ Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 En grunn som kanskje står forklart i omtalen, kanskje ikke. Kanskje omtalen er skrevet av 2 forskjellige personer. 2 poeng er dog veldig lite å stusse på i mine øyne. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvor krevende er egentlig dette spillet i forhold til Farcry 2? Kanskje jeg må fyre opp RELOADED Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå skjønner jeg ingenting her, og frykter veldig for min egen forhåndsbestilling av fallout 3. Har spillet blitt released, eller er det bare noen idioter som har vært litt sløve med hyllefyllingen?!?! Faen ass, håper virkelig mitt eksemplar ligger klart på EB games på torsdag! Lenke til kommentar
Joakim_B Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sløv hyllefylling. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Faen ta idiotene! Håper så inderlig de havner i trøbbel for pre-release Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jepp, er nok sløving på gang. Gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Sitter med et rykende ferskt eksemplar av Fallout 3 til PC, og i mårra dumper 360-versjonen i postkassa. Bare en "advarsel" til de som skal spille F3 til PC, og selvsagt da lovlig versjon - det følger som kjent med en key til "Games for Windows Live". Bruk denne og sign opp på deres Live-account (hvis dere har allerede kan dere bruke denne) FØR dere begynner å spille... Jeg startet å spille før jeg registrerte keyen min og Live, og når jeg nå signer inn på min profil er savegames borte så lenge jeg er innlogga, hvilket ser ut til å bety at jeg må begynne på nytt dersom jeg vil få achievements på kontoen min. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Både x360 og PC versjonen ja. Hva tror du at du kommer til å spille mest på? PC? Lenke til kommentar
Jackvo Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Fy for et rått spill! :!: Men sliter nå fordi jeg har bare en kniv jeg går og traver rundt med i raiders sonen Vet ikke hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
zeox Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 fikk akkurat en mail fra absoluttspill nå: Hei Ubisoft har gjort en endring på pre-order item som de hadde satt opp til de som forhåndsbestilte Fallout 3 tidlig. Tidligere annonsert "Brotherhood of Steel" figur har blitt endret til en "Nuka Cola flaskeåpner med magnetfeste". Bemerker at det er en endring som er gjort av Ubisoft og som vi ikke har noe kontroll over. er det ubi som gir ut fallout 3 i europa? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 fikk akkurat en mail fra absoluttspill nå:Hei Ubisoft har gjort en endring på pre-order item som de hadde satt opp til de som forhåndsbestilte Fallout 3 tidlig. Tidligere annonsert "Brotherhood of Steel" figur har blitt endret til en "Nuka Cola flaskeåpner med magnetfeste". Bemerker at det er en endring som er gjort av Ubisoft og som vi ikke har noe kontroll over. er det ubi som gir ut fallout 3 i europa? fikk samme mailen selv, kult med en brus åpner og da Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Ville heller hatt figuren tho. Lenke til kommentar
Closed Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Blei skuffa av Far Cry 2. (Testet hos en venn) Satser på Fallout 3. Har aldri vært borti serien.. Hvordan er det for nybegynner? Må du være kjent med serien? Har bestilit Collector`s Edition Xbox 360. Takk for svar. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Kjekt å ha spilt gjennom 1&2, men ikke must i det hele tatt. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Spillet er på vei fra Gamezone, satser på at det dukker opp i morgen. Jobber dog fra 16-21, så det spørs om det blir noe særlig mer enn en time eller to med spilling før torsdag. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 mitt er på vei fra Absoluttspill til Xbox 360 spillmagasinet gjir 6/6 og sier årets spill! http://spillmagasinet.no/default.aspx?sect...&id=2340990 Lenke til kommentar
worthy Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Nå som jeg er ferdig med mainstory'en i Fable 2 så skal jeg sette meg ned med Fallout 3. Har også Dead Space som jeg må få spilt. Huff så alt for mye. GiantBomb gav det 4/5 så dette blir nok fantastisk godis Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Har spillt det 4-6 timer på pc nå... fantastisk Dere kan glede dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå