Vrengtpolvott Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så på youtube, tok enclave folka med et skudd? tar den muntanter også på ca. et skudd? Tar det meste på ett skudd tenker jeg. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Tror jeg henter den med en gang jeg har vært i megaton! Så blir det litt enklere å hente dogmeat.. eller jeg henter han på veien.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så på youtube, tok enclave folka med et skudd? tar den muntanter også på ca. et skudd? Den har latterlig lite ammo (120 først, med muligheter for å finne 130 skudd til på andre steder). Det er best å bare bruke i nødsituasjoner. Den ødelegges også ganske fort, og det er ikke akkurat lett å reparere den, da det finnes få pistoler med passende deler. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 "Luck" er en fin bil. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Noen tips til hvordan skaffe penger ganske greit? sliter med lite av det heter vell ikkje akuratt penger da men. Endret 13. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Det heter Caps, og du skaffer deg det ved å drepe folk/zombier/dyr/mutanter, ta våpna og klærne, og selg det. Endret 13. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Du kan også dirke deg inn i safer, dører til hus, osv. for å rundtstjele folk for både caps og verdifulle gjenstander du kan selge. Dette har fungert veldig bra for meg. Lommetyveri er også en mulighet, men lettere å blir tatt om du ikke har mye Sneak-skill. Jeg stjeler stort sett bare fra lommene til folk om jeg vet at jeg må ha nøkler til en dør eller safe som ikke kan dirkes. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men husk at du blir upopulær om du stjeler, også om du ikke blir tatt. Du mister både karma og anseelse i byen. Det kan være positivt å miste karma (om du vil spille gjennom spillet som ond person), men anseelse i byen er ganske greit å ha. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Det er en perk på level 8 (tror jeg) som gjør at du finner flere caps i containers. Den har funka godt og jeg svømmer praktisk talt i korker. Om du liker å raide gamle bygninger og slikt er denne perken lønnsom, synes jeg. Edit: Viste seg å være level 6. Heter Fortune Finder. Endret 13. januar 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 du tenker vel på Fortune finder perken Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Takker for mange gode tips Kom vist en uppdate når eg starta Fallout 3 nå, noen som har peiling på hva den inneholder? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Men husk at du blir upopulær om du stjeler, også om du ikke blir tatt. Du mister både karma og anseelse i byen. Det kan være positivt å miste karma (om du vil spille gjennom spillet som ond person), men anseelse i byen er ganske greit å ha. Jeg må være den frekkeste tyven noen sinne i spillet, men likevel har jeg Good i karma. Alt det andre gode man kan gjøre veier fort opp for stjelingen. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Man kan rimelig enkelt skifte mellom å være god og ond. Grensen er flytende som pokker. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kom meg ganske langt ut i spillet før jeg fikk med meg at bottle caps er penger... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Kom meg ganske langt ut i spillet før jeg fikk med meg at bottle caps er penger... Imponerende Lenke til kommentar
Dvil Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Den første DLC vil være tilgjenngelig fra 27 jan.Den heter Operation Achornage og vil koste 800 Ms points for xbox eiere og ca 7£ for windows. Endret 14. januar 2009 av Dvil Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ingen mulighet for å spele videre etter ferdig gjort mainquest? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Nei. Derfor anbefales det å gjøre ferdig alt som finnes av sidequester før du gjør ferdig siste quest. Etter det er det bare game over. Egentlig veldig rart, siden både Fallout 2 og Oblivion (som bruker samme engine som FO3) lar deg fortsette etter endt mainquest. Endret 14. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hm. Burde vært meir synlig før du begynte, evt. undervegs. Tviler på om eg orker å begynne på nytt. Har dessuten starta ein ny chr i Oblivion... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Manualen sier at spillet er SLUTT når det er slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå