Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så på youtube, tok enclave folka med et skudd? tar den muntanter også på ca. et skudd?

Den har latterlig lite ammo (120 først, med muligheter for å finne 130 skudd til på andre steder). Det er best å bare bruke i nødsituasjoner. Den ødelegges også ganske fort, og det er ikke akkurat lett å reparere den, da det finnes få pistoler med passende deler.

Lenke til kommentar

Du kan også dirke deg inn i safer, dører til hus, osv. for å rundtstjele folk for både caps og verdifulle gjenstander du kan selge. Dette har fungert veldig bra for meg. Lommetyveri er også en mulighet, men lettere å blir tatt om du ikke har mye Sneak-skill. Jeg stjeler stort sett bare fra lommene til folk om jeg vet at jeg må ha nøkler til en dør eller safe som ikke kan dirkes.

Lenke til kommentar

Det er en perk på level 8 (tror jeg) som gjør at du finner flere caps i containers. Den har funka godt og jeg svømmer praktisk talt i korker.

 

Om du liker å raide gamle bygninger og slikt er denne perken lønnsom, synes jeg.

 

Edit: Viste seg å være level 6. Heter Fortune Finder.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Men husk at du blir upopulær om du stjeler, også om du ikke blir tatt. Du mister både karma og anseelse i byen. Det kan være positivt å miste karma (om du vil spille gjennom spillet som ond person), men anseelse i byen er ganske greit å ha.

Jeg må være den frekkeste tyven noen sinne i spillet, men likevel har jeg Good i karma. Alt det andre gode man kan gjøre veier fort opp for stjelingen.

Lenke til kommentar

Nei. Derfor anbefales det å gjøre ferdig alt som finnes av sidequester før du gjør ferdig siste quest. Etter det er det bare game over.

 

Egentlig veldig rart, siden både Fallout 2 og Oblivion (som bruker samme engine som FO3) lar deg fortsette etter endt mainquest.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...