magnusalex Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men så snakket jeg om konsollene, som jeg også skrev i innlegget. Lenke til kommentar
simes Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Men så snakket jeg om konsollene, som jeg også skrev i innlegget. Men så var det ikke det jeg spurte om? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Whatever. Jeg svarte ikke direkte på ditt spørsmål, jeg sa bare hvordan det er på konsollene som en sammenligning - da jeg ikke har noe som helst erfaring med PC spill. [/end] Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis jeg har dogmeat som medfølger, kan han bære ting? Og.. hvor er scrapyard? Finnes det kart? Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvis jeg har dogmeat som medfølger, kan han bære ting? Og.. hvor er scrapyard? Finnes det kart? www.fallout.wikia.com Der finner du kart og mye annet som er kjekt å vite... Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Scrapyard er ikke så langt unna Springdale og Megatron, men du finner den på kartet til fallout.wikia.com som nevnt over. Dogmeat kan ikke bære noe, dessverre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 (endret) Hvordan er det med DLC som komemr nå i januar. er det lurest og kjøpe det når man er maks level? i begynnelsen? eller har det ingenting og si? Endret 12. januar 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Digger den siden (www.fallout.wikia.com) Skal besøke alle punktene hvis jeg klarer det! Må bare skrape sammen masse penger, våpen og ammo først! Og skaffe med medfølger (dogmeat er først på lista) Hva er S1? http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map "Alien crash".. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hva er S1?<a href="http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map" target="_blank" rel="nofollow">http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map</a> "Alien crash".. Er et krasjet romskip med et dødt romvesen og romvesen laserpistol som er sinsykt kraftig. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Noe med mutantene, eller bare en liten morrosak? Noe som det stedet der maurene og robotene sloss? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 du har funnet fallout wikien og du har funnet kartet med alle stedene merket. du har tydligvis klart å lese listen også. kan du ikke bare klikke på linken om stedet da? da står stort sett det meste. og nei det er ikke som det stedet der maurene og robotene sloss. det er litt stråling rundt selve siten men ingen spesifikk encounter(jeg traff iallefall ikke på noen). og som tidligere nevnt en meget spesiel pistol det er akkurat det som står på kartet. en alien crash site. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Alienblaster kicker ass! Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Så, er fallout 3 verdt å kjøpe? Er det skikkelig bra slik at man bare sitter og koser seg? Spilte akkurat Resistance 2 og det var jeg imponert over. Lenke til kommentar
trjoh Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Er det noen som har hørt noe om det fins, eller kommer en "level cap remover" til PS3??? Venter i spenning... Har prøvd å google så godt jeg kan, men finner ikke noe skikkelig svar?... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Medfølger: Måtte ta opp spillet litt igjen i går, dette har ekstrem spillevetid og er en fryd å ta opp innimellom. Jeg gikk nå rett for Charon fra Underworld som medfølger, han er den mest fleksible å ha med seg og utvikle med XP. Han er topp med smallguns og biggun som eks. en minigun. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Når er det lurt og kjøpe DLC? er det samme om man kjøper det i starten elelr slutten? får man utbytte av det uansett? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Det har ingenting å si, den DLC'en som kommer nå får du tilgang igjennom en datamaskin i spillet, kan vel startes når du vil. Les litt på forumene til Bethesda. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har brukt over 60 timer på fallout 3, og angrer ikke ett sek Spiller xbox versionen, skal ha alle achievements...vi prater rundt 150 Timer SINNSYKT spill! Husker jeg elsket Oblivion og, fikk red ring of death da jeg hadde et achievemnt igjen Men skal ta det fram igjen snart LØP OG KJØP!!!!! og husk og ta GOD tid, finn så mange plasser som mulig, ta med alt som du finner og selg(kjøp litt i samme slengen) spar på ammo og stim packs og sett høyt på repair, så det blir lettere og reparere våpen! Kan også nevne at jeg ikke er ferdig Mangler lever 20 på neutral Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er S1?<a href="http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map" target="_blank" rel="nofollow">http://fallout.wikia.com/wiki/Fallout_3_map</a> "Alien crash".. Er et krasjet romskip med et dødt romvesen og romvesen laserpistol som er sinsykt kraftig. Latterlig kraftig Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Så på youtube, tok enclave folka med et skudd? tar den muntanter også på ca. et skudd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå