Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nettopp kjøpt meg dette spillet og jeg må si jeg er positivt overrasket, ettersom jeg ikke er noen typisk RPG spiller. Men en ting jeg må si jeg virkelig hater er lockpicking + søk etter nøkler...

Første jeg gjorde etter jeg kom ut av hulen var jo å selge det meste, slik som de greienet man trenger til lock picking... Så da må jeg gå gjennom og finne nøkkel hele tida + får ikke åpnet de fleste tingene som krever lockpicking...

 

Jo også en ting jeg kom på som jeg også hater er slik at det krever så å så mye skill for å åpne det og det noe som er irriterende etter man har kjempet seg gjennom masse fiender og så finner man ut at man ikke har nok skill til å gjøre questet allikavel... Er det noen måte å se hvor høy level og eventuelt hvilke skills man bør ha for å gjøre et quest?

 

Men alt i alt et greit spill hittil =)

 

 

Btw hvor finner man nøkkelen i museumet? (nøkkelen til heisen) Har vært gjennom alt unntatt safen etc som jeg ikke får åpna..

 

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Har nettopp kjøpt meg dette spillet og jeg må si jeg er positivt overrasket, ettersom jeg ikke er noen typisk RPG spiller. Men en ting jeg må si jeg virkelig hater er lockpicking + søk etter nøkler...

Første jeg gjorde etter jeg kom ut av hulen var jo å selge det meste, slik som de greienet man trenger til lock picking... Så da må jeg gå gjennom og finne nøkkel hele tida + får ikke åpnet de fleste tingene som krever lockpicking...

 

Jo også en ting jeg kom på som jeg også hater er slik at det krever så å så mye skill for å åpne det og det noe som er irriterende etter man har kjempet seg gjennom masse fiender og så finner man ut at man ikke har nok skill til å gjøre questet allikavel... Er det noen måte å se hvor høy level og eventuelt hvilke skills man bør ha for å gjøre et quest?

 

Men alt i alt et greit spill hittil =)

 

 

Btw hvor finner man nøkkelen i museumet? (nøkkelen til heisen) Har vært gjennom alt unntatt safen etc som jeg ikke får åpna..

 

hack terminalen til venstre for døra hvis du kan. ellers så husker jeg ikke hva jeg gjorde for å komme inn der. rota noen timer der selv

Lenke til kommentar
Jeg er litt stuck her, har nettop dratt fra hangarskipet og er inne i den bygningen som pila viste vei til. Men så vet jeg ikke hva skal gjøre videre...

Du skal finne noen lydopptak og høre på de.

 

Tror de ligger oppå den maskinen du tok bilde av

 

Endret av Skagen
La til sitat siden innlegget har blitt flyttet fra en annen tråd om det samme.
Lenke til kommentar
Har nettopp kjøpt meg dette spillet og jeg må si jeg er positivt overrasket, ettersom jeg ikke er noen typisk RPG spiller. Men en ting jeg må si jeg virkelig hater er lockpicking + søk etter nøkler...

Første jeg gjorde etter jeg kom ut av hulen var jo å selge det meste, slik som de greienet man trenger til lock picking... Så da må jeg gå gjennom og finne nøkkel hele tida + får ikke åpnet de fleste tingene som krever lockpicking...

 

Jo også en ting jeg kom på som jeg også hater er slik at det krever så å så mye skill for å åpne det og det noe som er irriterende etter man har kjempet seg gjennom masse fiender og så finner man ut at man ikke har nok skill til å gjøre questet allikavel... Er det noen måte å se hvor høy level og eventuelt hvilke skills man bør ha for å gjøre et quest?

 

Nei, men litt av sjarmen med denne typen spill (For min del) er at man ikke alltid skal kunne åpne eller hacke alt så fort man når det for første gang. Litt av sjarmen er å kunne komme tilbake senere i spillet og finne godis eller noe morsomt på en terminal.

Husker selv jeg fant en terminal som krevde 100 i skill for å komme inn mens jeg selv var på rundt 50. Jeg lette og lette etter nøkkelen til den (Jeg er samlefreak og vil helst gjøre ALT i spill) men fant den ikke. Så jeg måtte vente en god del levels før jeg hadde nok skill. Da jeg endelig kom tilbake fikk jeg meg en skikkelig latterkule etter å ha lest teksten på den terminalen, absolutt verdt ventinga ;)

Lenke til kommentar

Heisann! Har veldig lyst å kjøpe meg Fallout 3 til pc, men lurer på om dataen kan drive det. Poster spec jeg så håper jeg på et svar:D

 

Prosessor

Prosessor Intel® Core2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz, 2267 Mhz, 2 kjerne®, 2 logiske prosessor(er)

 

 

Minne

RAM-type DDR3

RAM (MB) 4 096

Minnehastighet i MHz 1 066

 

Grafikk

Grafikkkorttype NVIDIA GeForce 9600M GT

Dedikert videominne (MB) 512

Delt videominne (MB) 1 791

 

Og skjermen er visst FULL HD. Så tror dere Fallout 3 vil gå nokså bra?

Lenke til kommentar

Du tenker på Bobby Pins? Jeg finner faktisk veldig mange Bobby Pins (og teddy-bjørner!) på Feral Ghouls, de farlige "zombiene". Ellers så finner du de også i de førstehjelps-skrinene som henger på veggene rundt om kring. Det er også mulig å kjøpe disse av Crazy Wolfgang og Tinker Joe som vandrer rundt i Capital Wasteland og selger ting og tang.

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...