Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Noen som har en favorittsang fra soundtracket?

 

Times have changed,

And we've often rewound the clock,

Since the Puritans got their shock,

When they landed on Plymouth rock.

 

If today...

Any shock they should try to stand,

'Stead of landing on Plymouth rock,

Plymouth rock would land on theeeem.

 

 

In olden days a glimpse of stocking was looked on as something shocking,

But now god knows,

Anything goes.

 

Good authors too who once knew better words,

Now only use four letter words,

Writing prosa,

Anything goes.

 

;)

 

Beste sangen ja.

 

Så sant, så sant.

Noe som egentlig er veldig kjipt av Bethesda er at man må ta Mad Dog missionet for å få hørt noe til soundtracket. Hvis man ikke vandrer rundt i ''DC'' da. Og det er jo noe de fleste ikke gjør før langt ute i spillet. Soundtracket er jo awesome, så man skulle få hørt det tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noe e hater med fallout 3 er at når e skyter på fienden så reagerer de faen meg ikke en gang!

E står med et maskingevær og skyter de i hauet flere ganger UTEN AT DE DAUER!! Fy faen og det ødelegger spillelysta!

Heh.. opplevd det mye sjøl. Noen ganger døvver de fort, andre ganger så tåler bikkjene 4,5 skudd i huet før de dør.

 

 

----

 

Noen som vet noen bra måte og drepe

 

Fire Ants? Prøvd å skyte de på antenna'n som han gutten sier, menneh, det hjelper ikke no særlig.. Bruker liksom 5 minutter på å ta en...

 

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått meg Fallout 3, og synes det er et fantastisk spill. Jeg kjøpte det rett og slett fordi Oblivion er midt favorittspill, dette er utviklet av samme selskap og fordi det kalles "Oblivion with guns".

 

*dukker for caps kastet fra Fallout-fansen*

 

Jeg synes det minnet meg ganske så mye om Oblivion, faktisk. Og for meg er det ikke en negativ ting. Jeg er dog ikke vant med hverken FPS, skytespill eller post-apokalyptiske/dystopiske omgivelser, og jeg merker at spillet går faktisk litt inn på meg noen ganger. Å treffe en gutt som ikke finner faren sin, å måtte klubbe ned tynne og utsultede villhunder så blodet (og av og til hodet) fyker... for meg blir det ikke bare "kult!", det gjør meg faktisk litt sliten. Vil tro at spillere som er vokst opp på FPS-spill og lignende ikke ser problemet. ;)

 

Men jeg kjenner det er eerie å vandre rundt i ruinene etter barneskoler og bibliotek mens jeg hører på naiv og romantisk 50-tallsmusikk på radioen.

 

Er vel meningen dette da at spill skal gå litt innpå en.

Endret av Zimmerh
Lenke til kommentar
noe e hater med fallout 3 er at når e skyter på fienden så reagerer de faen meg ikke en gang!

E står med et maskingevær og skyter de i hauet flere ganger UTEN AT DE DAUER!! Fy faen og det ødelegger spillelysta!

 

Dreper heletiden med "one shot" kills jeg.

 

Husk å øke "luck" skill, den øker crits prosenten vist nok.

Og er du "hidden" (stealth) mens du skyter er du garentert crit dersom første skudd treffer.

 

Men nå spiller jeg veldig "thief" aktig. Sniker meg inn overalt og stjeler og dreper. Også bruker jeg hovedsakelig rifler.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
noe e hater med fallout 3 er at når e skyter på fienden så reagerer de faen meg ikke en gang!

E står med et maskingevær og skyter de i hauet flere ganger UTEN AT DE DAUER!! Fy faen og det ødelegger spillelysta!

 

 

Fallout 3 er ikke et FPS. Hele meningen med stats og skills er at de påvirker treffprosenten din med våpen uansett om man sikter manuelt eller bruker VATS. Vil du spille Fallout 3 som et FPS må du makse en våpen skill, makse perception og velge de relevante perkene.

 

Ikke bra nok? Spill et annet spill.

Lenke til kommentar

Jeg håper disse DLCene kommer til PS3 også etterhvert!

 

Jeg har også et spørsmål ang. spillet. Virker veldig tåpelig, men jeg klarer faktisk ikke å "ta bort" gevær etter at jeg har skutt noen. Når jeg har fremme et melee våpen (sledgehammer, lead pipe etc) så trykker jeg bare firkant og karakteren setter våpenet tilbake i "hylsa" igjen. Men dette skjer ikke med gevær og pistoler. Jeg må skifte til et melee-våpen og så trykke firkant for å ta det bort.

 

Er dette en glitch i PS3-versjonen, eller er det jeg som har gått glipp av noe latterlig basic her?

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Jeg håper disse DLCene kommer til PS3 også etterhvert!

 

Jeg har også et spørsmål ang. spillet. Virker veldig tåpelig, men jeg klarer faktisk ikke å "ta bort" gevær etter at jeg har skutt noen. Når jeg har fremme et melee våpen (sledgehammer, lead pipe etc) så trykker jeg bare firkant og karakteren setter våpenet tilbake i "hylsa" igjen. Men dette skjer ikke med gevær og pistoler. Jeg må skifte til et melee-våpen og så trykke firkant for å ta det bort.

 

Er dette en glitch i PS3-versjonen, eller er det jeg som har gått glipp av noe latterlig basic her?

 

prøvd å holde firkant inne?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...