Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjøpmenn i Fallout 3 har et fast antall caps de kan ha. Dersom du selger masse stash og at de blir blakk så tar det en liten stund før de har like mye igjen.

Kan jo også kjøpe det du trenger først da, åsså selge det du ikke trenger... Da får du jo på en måte tilbake det du har brukt..Jeg bruker å kjøpe alt av ammo som de har(selv om jeg ikke trenger det) for så å selge ting som jeg ikke trenger..

Lenke til kommentar

er det bare jeg som har falt for radiomusikken i f3? jeg koser meg skikkelig med den.. ikke uendelig rart kanskje.. de lagde bra musikk på den tiden og, så... veldig rart å sitte å digge 60 år gammel musikk :D (digger klassisk musikk da, men det blir noe annet)

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg sier det er de 40-50-60 talls omgivelsene og teknologien koblet med litt post apokalyptiske greier. Jeg vet at resten av verden ikke har gått under men Rapture har i hvertfall møtt sin dommedag og hele den atmosfæren av undergang er der hele tiden. Jeg vet det er et helt annet spill på andre måter men alikevel så fikk jeg litt fallout følelse av å spille det.

 

Nå har ikke jeg lest så mye dystopisk litteratur så du har kanskje rett i det du skriver men alikevel så var det den følelsen jeg fikk av det. Og jeg skrev -kanskje-. :p

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått meg Fallout 3, og synes det er et fantastisk spill. Jeg kjøpte det rett og slett fordi Oblivion er midt favorittspill, dette er utviklet av samme selskap og fordi det kalles "Oblivion with guns".

 

*dukker for caps kastet fra Fallout-fansen*

 

Jeg synes det minnet meg ganske så mye om Oblivion, faktisk. Og for meg er det ikke en negativ ting. Jeg er dog ikke vant med hverken FPS, skytespill eller post-apokalyptiske/dystopiske omgivelser, og jeg merker at spillet går faktisk litt inn på meg noen ganger. Å treffe en gutt som ikke finner faren sin, å måtte klubbe ned tynne og utsultede villhunder så blodet (og av og til hodet) fyker... for meg blir det ikke bare "kult!", det gjør meg faktisk litt sliten. Vil tro at spillere som er vokst opp på FPS-spill og lignende ikke ser problemet. ;)

 

Men jeg kjenner det er eerie å vandre rundt i ruinene etter barneskoler og bibliotek mens jeg hører på naiv og romantisk 50-tallsmusikk på radioen.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...