Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Har nylig begynt å utslette Super Mutant Behemothene, men løp nylig inn i ett problem... Da jeg var i Capitol ble Behemothen drept av folka fra Talon Company (Mininuke...). Vil jeg fortsatt kunne få Achievmenten, eller må jeg drepe alle sammen personlig? :hmm:

Endret av wwwerner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det noe dummere en mye annet du kan gjøre i spillet? kan jo vær du kanskje mister muligheten til et quest lengre fremme i spillet men ikke sikker.

 

Du har jo friheten til å gå for den løsningen du mener er lettest/best/enklest/vanskeligst eller lignende for deg i de fleste ting i dette spillet. som vel er noe av meningen med spillet.

 

vis du syntes det var dumt kan du jo loade og begynne på nytt, eller kanskje starte en helt ny char som gjør ting anderledes...

Lenke til kommentar
I begynnelsen av spillet, da jeg måtte rømme, klarte jeg å drepe faren til jenta da jeg ville ha nøkkelen. Har jeg gjort noe dumt og bør jeg starte på nytt? Jeg har bare spilt i noen timer etter at jeg forlot hvelvet.

 

Du trenger ikke starte på nytt nei, eneste som har skjedd er at du har fått dårligere karma, og at en annen quest lengre uti spillet har forandret seg litt.

Lenke til kommentar

embrace democracy, or you will be eradicated!

 

communists detected on american soil: lethal force engaged!

 

tactical assessment: red chinese vitory: IMPOSSIBLE!

 

communism is the very definition of failure!

 

better dead than red

 

obstruction detected. probability of mission hindrance: ZERO PERCENT!

 

- liberty prime

 

hehe, elsker den delen av spillet :)

Lenke til kommentar

Hm, jeg begynte i Vault 101 og endte med å drepe overseer og alle andre vaktfolk..så tenkte jeg det sikkert var feil og orka ikke starte på nytt. Ikke prøvd siden. Og å sitte i timevis for å finne riktig "spec" på nettet å sette alle poengene i når man lvl er ikke helt min greie heller.

Lenke til kommentar
Og å sitte i timevis for å finne riktig "spec" på nettet å sette alle poengene i når man lvl er ikke helt min greie heller.

Flaks for deg, har Bethesda nok en gang gjort gamet deres så enkelt å spille, og forstå, og snevret inn valgmuligheter for character developement så mye at en 5åring kan greie å lage en optimal character on the fly

 

Ja, de har faktisk snevret inn så mye at folk som virkelig prøver å lage virkelig RP-characters, eller Powerleveling for den del, ved å maxe stats, vil komme DÅRLIGERE ut enn folk som ikke har peiling på RPGs(fordi de da vil gå glipp av INT, mens Bethesda har cappa alle attributtene på 10)

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Det er viktig å huske at om man vil optimalisere karakteren sin må man velge 9 i stats på starten, og ikke 10. Man kan få en permanent +1 i alle S.P.E.C.I.A.L. skills ved å finne bobbleheads, men man kan aldri øke over 10.

Endret av Wartom
Lenke til kommentar
I begynnelsen av spillet, da jeg måtte rømme, klarte jeg å drepe faren til jenta da jeg ville ha nøkkelen. Har jeg gjort noe dumt og bør jeg starte på nytt? Jeg har bare spilt i noen timer etter at jeg forlot hvelvet.

 

Det er sjelden du kan gjøre noe feil i Fallout serien, det fine med disse spillene er at man som regel kan gjøre hva man vil uten at det får noen enorme konsekvenser for deg ;) Det lønner seg kanskje å finne ut om man vil spille som god/slem eller litt av begge deler (nøytral) tidlig i spillet slik at du i det minste vet hva slags reaksjoner du kan få fra NPCer senere i spillet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...