Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Sliter med 2 ting.

 

 

1. Finner ikke veien til inn til Oasis

 

2. Hva skal til for å kunne lage custom-weapons? Må jeg finne "schematic" (elns) for hvert våpen jeg skal lage? Hvor finnes arbeidsbenker man kan bruke? Hva kan brukes til å lage våpen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Svar på nr2:

Du må nok ha schematics og de rette komponentene. Jo flere schematics du har av samme våpenet, jo bedre blir oppskriften.

http://fallout.wikia.com/wiki/Schematics

Å ha masse repair-skill gir høy condition til våpenet.

her er en liste over workbenches, du kan også kjøpe en workbench til huset ditt.

http://fallout.wikia.com/wiki/Workbench :dremel:

 

Visste ikke at man kunne få seg hus heller jeg :p

Har tydeligvis ikke kommet så veldig langt i spillet.

Lenke til kommentar

Okey.. da ble jeg litt forbanna.. jeg har vært rundt å samlet og solgt ting for å spare caps til når jeg trenger det. Har ikek akuratt kommet langt ut i spillet, men nå er alle caps(ca 700) borte fra saved games. Jeg må tilbake en del saved games for å finne ut at jeg har 330 caps... og en del timer foran meg for å komme til der jeg var :(

Lenke til kommentar

Haha oppdaga en glitch i Big Town i går. Snakk med bittercup(hun i rødt, ikke legen som er fanget i Germantown), så avbryter du når du har mulighet da hun begynner å snakke om Pappy. Så finner du pappy så skal du få en speech challange av han, helst ha litt speech skill kanskje. Da kommer den en speech challange loop. Brukte denne for å få den archivemtnen til speech challange på 360`en.

 

Her en side om det på Fallout Wikia`et jeg bruker: http://fallout.wikia.com/wiki/Pappy

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Hei!!

 

Når jeg er ferdig med å lage utseende på personen min, og det kommer mld om en måned seinere, så blir skjermen hvit å det spilles en vugge/barnesang, så skjer det ikke noe meir.

sangen spilles om igjen og om igjen...går ikke ann å trykke på noe, hva kan problemet være?

Lenke til kommentar

har nettopp fått fallout 3, og skjønner omtrent ikke en dritt hvordan ting fungerer her.

 

Er på et av de første oppdraga når e ska sprenge den atombomba i Megaton. Men det står: "You lack the Explosivs skill needed to interact with the bomb Explosives 25 or higher required)"

 

Så en youtube film om akkurat dette, men han tok noen piller og ble smartere sånn at kan kunne gjøre det, men jeg har jo selvfølgelig ikke de pillene. Hvordan får jeg dem, eller hva kan jeg gjøre egentlig??

Lenke til kommentar
har nettopp fått fallout 3, og skjønner omtrent ikke en dritt hvordan ting fungerer her.

 

Er på et av de første oppdraga når e ska sprenge den atombomba i Megaton. Men det står: "You lack the Explosivs skill needed to interact with the bomb Explosives 25 or higher required)"

 

Så en youtube film om akkurat dette, men han tok noen piller og ble smartere sånn at kan kunne gjøre det, men jeg har jo selvfølgelig ikke de pillene. Hvordan får jeg dem, eller hva kan jeg gjøre egentlig??

du gir intrykk av å ikke lese verken instruksjonene du får tidlig i spillet eller quest beskrivelsen serlig nøye.

 

når du får oppdraget så får du beskjed om at du kan ta en vis type piller (mener det er mentats eller lignende) som da vil øke inten din hvis jeg husker riktig.

 

det vil og stå hva som er bonuser og drawback på alt du har og finner når du får det opp på skjermen i f.esk pip-boyen

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
prøv og reinstaler spillet, er tydeligvis en feil. har du btw patchet det?

 

 

Glemte å skrive at det er ps3

 

k, prøv en ny plate se om det hjelper, hvis ikke er det noe galt med ps3'en din.

Lenke til kommentar

Osiruz, har du forsøkt å avinstallere spillet ditt fra ps3? det skal vel være mulig å slette det du har av filer fra spillet.

 

vil vel anbefale å ta backup av savene dine først.

 

har du kikket på plata til spillet? den er ikke skitten? hva med å gi den en vask?

 

om mulig forsøk plata (og kanskje saven din) på en annen ps3

Lenke til kommentar

Hepp, har slettet 10 innlegg, det var noen som var noen dager gamle. Men et av nyere dato. Referral-lenker er ikke ønsket, uantsett hvor morsomt eller uskyldig det er ;) Rick rolling har heller ikke noe i denne tråden å gjøre.

 

Noen andre innlegg jeg slettet var innlegg som diskuterte glemsel av spoilerbruk og et innlegg som siterte en spoiler uten spoiler-tag.

 

Reaksjoner på moderering taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...