Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Hva med å faktisk kjøpe spillet? Bethesda har arbeidet med Fallout 3 i flere år, og ofret blod og svette for å tilfredstille oss gamere med denne perlen av et spill. At en del av dere svarer med å laste ned spillet pirat, er jo helt på trynet. Å punge ut 500 kroner for dette spillet er jo det minste vi kan gjøre som takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å gi penger til utviklere bare fordi de brukte mye tid på et spill er ikke noe jeg har tenkt til, akkurat på samme måte som at jeg ikke gidder å i penger til alle mulige veldedighetsorganisasjoner.

 

Lager de et bra spill som jeg har tenk til å spille ut så har jeg ikke noe problem å kjøpe det, men orker ikke kaste bort penger på et spill jeg spiller i en time for så å slette, så rik er jeg ikke.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Å gi penger til utviklere bare fordi de brukte mye tid på et spill er ikke noe jeg har tenkt til, akkurat på samme måte som at jeg ikke gidder å i penger til alle mulige veldedighetsorganisasjoner.

 

Lager de et bra spill som jeg har tenk til å spille ut så har jeg ikke noe problem å kjøpe det, men orker ikke kaste bort penger på et spill jeg spiller i en time for så å slette, så rik er jeg ikke.

 

Skal du "teste" mat i butikken også da eller, det er jo kjipt å betale for mat man bare kaster siden man ikke liker det.

Lenke til kommentar

jobber i Gamestop så jeg årna meg en CE igår :D

 

har spilt i rundt 10 timer nå.

jeg er mektig imponert!

første som slo meg var grafikken når man kom ut av hvelvet, tenkte bare "wow.."

deretter ble jeg lettet når spillet viste seg å ikke være "oblivion with guns"

er lite jeg kjenner igjen fra Oblivion eller slike type spill egentlig.

føles faktisk som Fallout tro det eller ei:P

Lenke til kommentar

puh! har pakka så jævlig med fallout:P

 

til dere som sitter og venter, GLED dere!

 

har vel spilt 12-13 timer. Det er helt rått! Eneste som skremmer meg er at Max lvl er 20. jeg er lvl 11 alt og har jo såvidt begynt å skrape på overflaten at det gigantiske worldmapet.

 

føler det blir dødfødt å spille masse på lvl 20 ettersom man ikke kan utvikle karakteren sin da.

 

mitt tips ikke gå opp i xp perken og insta lvl up perken.

Lenke til kommentar

256px-Fallout_3_cover_art.PNG

 

Fallout 3 kommer i morgen!

 

Dagbladet ga spillet en sekser, og sier det er årets beste rollespill. Som vi vet handler spillet om deg. En mann som bor i Washington D.C i år 2277. Atomkrig har presset den resterende befolkningen til å leve i hvelv under jorda. Ditt hvelv er Hvelv nr. 101.

 

Trailere:

Teaser trailer

IGN Trailer

 

Reviews Hitill:

1UP.com - A

IGN - 9.6/10

Dagbladet - 6

Gamer.no - 9/10

Endret av suzpaz
Lenke til kommentar

La beskyldningene om at IGN er noe forbanna MS fanboys hagle på den begrunnelsen at de ha PS3 versjonen hele 2 poeng mindre enn X360. Hey, krig har startet på tynnere grunnlag enn det før.

 

Uansett.

 

Er alt for mange perler ute er og min tid er nok dessverre nå avsatt til Fable 2, så Fallout 3 må vente på sin tur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...