Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Begynnte på en ny karrakter i dag :) Lurte på en ting.. hvordan blir det om jeg velger å
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
sprenge Megaton til dundas?

 

Og.. noen som har litt tips for å få det så gøy som mulig utover nå ? Hva burde jeg få med meg og hvilke ting burde jeg putte poeng på? .. første gangen jeg spillte igjennom var jeg så snill som det gikk ann å være tror jeg.

 

vel vis du velger å gjøre det så vil du vel til slutt enten ha nok i skillen din eller dope deg nok til at du klarer å aktivere bomba og så går du til tenpenny tower og snakker med folka der, så får du se en fin fin eksplosjon og ferdig med den saken :D

 

 

og CypheroN sjekk at du har det questet aktivt, hvis du har det så bruk kartet flittig til du er i nærheten. du kan jo slå over til local map når du er så nærme at du nesten står på markøren i det store kartet. da vil du få fin guidet deg frem.

 

personlig gikk det på skinner å komme dit. traff rett på alt som skulle treffes på :p

Lenke til kommentar

Er det noen som vet hvordan jeg kan klare Strictly Business (questen hvor jeg skal fange diverse personer) enklest mulig?

Jeg prøvde å ta Flak i Rivet City, men da ble jeg omringet av vakter ganske fort... Vil de glemme slikt etterhvert, eller vil de være fiendtlige i resten av spillet?

Jeg prøvde også å fange Red fra Big Town, men jeg tror hun døde med en gang. Men det kan ha vært fordi hele byen var omringet av Super Mutants. :hmm:

 

Trenger jeg bare be dem om å dra til Paradise Falls, eller må jeg følge dem hele veien? Kan jeg fullføre questen selv om Red og Arkansas er døde?

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan jeg kan klare Strictly Business (questen hvor jeg skal fange diverse personer) enklest mulig?

Jeg prøvde å ta Flak i Rivet City, men da ble jeg omringet av vakter ganske fort... Vil de glemme slikt etterhvert, eller vil de være fiendtlige i resten av spillet?

Jeg prøvde også å fange Red fra Big Town, men jeg tror hun døde med en gang. Men det kan ha vært fordi hele byen var omringet av Super Mutants. :hmm:

 

Trenger jeg bare be dem om å dra til Paradise Falls, eller må jeg følge dem hele veien? Kan jeg fullføre questen selv om Red og Arkansas er døde?

Vent til han skal til rommet sitt, også ta han i gangen. De vil nok være fiendtlige resten av tiden, ja.

 

Du trenger bare be de dra, og ja du kan fullføre allikevel. Jeg klarte i hvert fall fullføre selv om Red døde.

Lenke til kommentar
Jeg kommer meg faen ikke fram til Galaxy Radio Station jeg altså. Har traska rundt og rundt for å finne veier som leder inn, men finner 0.

 

Trykk på kartet der GNR stasjonen er og skap ditt eget "waypoint". Dette waypointed vil vise alle inganger du må gå inn og slik for å kunne komme deg til GNR. Det var dette jeg gjorde.

Lenke til kommentar
Jeg kommer meg faen ikke fram til Galaxy Radio Station jeg altså. Har traska rundt og rundt for å finne veier som leder inn, men finner 0.

 

 

Er det byggningen eller inngangen du ikke finner?? Viss der er døra som er problemet:

 

For å få låst opp døra må du snakke i en intercom ved siden av døra.. Døra er opp en stor trapp..

 

 

Jeg har også et spørsmål om noe greier...

Har nettopp tatt mission der jeg skal finne G.E.C.K..

 

Etter at jeg hadde funnet den så ble jeg tatt til fange. Hadde Jerico med meg og nå er han borte..Hvor finner jeg han igjen?

 

Lenke til kommentar
Ok, tusen takk. :)

Vet du sånn ca. når Flak går mot rommet sitt?

 

Tror kanskje jeg gjør questen for å få Achievmenten, for så å loade et tidligere spill. Eller er det andre quester som krever tilgang til Paradise Falls?

Jeg husker ikke. Jeg brøt meg bare inn på rommet hans og kikka litt runt imens, jeg.

 

Jeg kommer meg faen ikke fram til Galaxy Radio Station jeg altså. Har traska rundt og rundt for å finne veier som leder inn, men finner 0.

Jeg sleit også litt med det. Føltes som om jeg bare vandra rundt i en halv evighet før jeg møtte på den gruppa fra Brotherhood of Steel.

Lenke til kommentar
Har møtt Brotherhood of Steel, skal jeg prate med de eller noe? Det kommer jo ikke oopp sånn at jeg kan velge svar og sånt da... :hmm:

 

Her er ein videoguide på korleis du gjer "Following his footseps"

NB! det er ikkje før uti det fjerde minuttet han begynne på på following his footsteps!

fortsettelsen finner du ved siden av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...