CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 What? Kan man selge? Visste jeg ikke.. Til de man kjøper ting av da? Hvor kan en finne penger/caps, egentlig? Trenger healing fra Clinicen (går så mye fortere enn å spise/drikke..), men trenger caps. Jeg vil ikke stjele. Hvor finner jeg, egentlig? Inge raiders som dropper det heller. Gå ut å drep mengder fiender og rensk kroppene for utstyr. Deretter kan du selge det. Når det gjelder healing kan du bare legge deg til å sove et par timer (huset/hotellet , random utplasserte soveplasser) Har sett et par senger, men de er "must be owned to sleep in" ... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Ja til de samme folkene. Legg over de tingene du vil selge fra ditt eget inventory og over selgeren sitt:) Man får ca 40-70 caps for raider armor. En del caps å tjene på den måten. De sengene kan du ikke sove i nei, men det er også plassert ut senger som man kan sove i på forskjellige steder. Seek and you shall find Endret 30. desember 2008 av Neptjune Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Har du sprengt/reddet Megaton? Etter det får du hus Endret 30. desember 2008 av Lolli Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Prøvde å redde, men Mr. Burke drepte sheriffen, så nå skjer ingenting... Tar og sprenger nå jeg. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skjul i spoilertags Lolli. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ja til de samme folkene. Legg over de tingene du vil selge fra ditt eget inventory og over selgeren sitt:) Man får ca 40-70 caps for raider armor. En del caps å tjene på den måten. De sengene kan du ikke sove i nei, men det er også plassert ut senger som man kan sove i på forskjellige steder. Seek and you shall find Ok takk Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 -- Nå fikk jeg solgt litt ja Hehe.. Digg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Som sagt, ALT kan selges. Dra aldri tilbake til en by uten å være på grensen til over-encumbered (men ikke over, da du ikke kan fast-travelle eller løpe om du er det). Ta deg litt ekstra tid og plukk med deg alt du ser. Når du blir over-encumbered og vil ha med deg mer, kast det som er minst verdt i forhold til vekta (og/eller har minst nytteverdi for deg). Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Skjul i spoilertags Lolli. Beklager, har gjort det nå PS: Genial tenging EDIT: Forresten, er det noen som bryr seg om Radiation level? Er jo bare å bruke et par RadAway, så er det greit... Endret 30. desember 2008 av Lolli Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Hepp. Kjekke greier. Jeg tenkte vel stort sett aldri over det, før det kom opp at jeg var blitt sjuk Fikk samla opp relativt mye RadAway, Rad-X og Stimpaks etterhvert. Fra level femten og oppover hadde jeg også veldig lite mangel på noe i det hele tatt, sånn egentlig. Det å mangle masse stæsj syns jeg var mest fremtredende på begynnelsen. Men nå var ikke jeg akkurat den snilleste og tok som regel det jeg ville ha, så det er vel noe med det óg. Endret 30. desember 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 (endret) Noen som vet om når DLC'ne skulle komme? Her står det i allefall om fire andre DLC'er ekstra som skal komme, postet i dag: ##Fjernet referral/rick roll-lenke## Endret 3. januar 2009 av TSP Fjernet referrall til rick rolling Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Var det ikke tre? Var i hvert fall det sist jeg leste om det, og da var det vel snakk om januar, februar og mars. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Det var i allefall greie datoer. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Ser ut til at jeg må begynne å finne noe nytt til legge rickrollene mine i. Jaja, men gleder meg som en unge til jul til DLC'ne kommer. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 (endret) Begynnte på en ny karrakter i dag Lurte på en ting.. hvordan blir det om jeg velger å Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor sprenge Megaton til dundas? Og.. noen som har litt tips for å få det så gøy som mulig utover nå ? Hva burde jeg få med meg og hvilke ting burde jeg putte poeng på? .. første gangen jeg spillte igjennom var jeg så snill som det gikk ann å være tror jeg. Endret 31. desember 2008 av Cri Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Kjøpte F3 i forigårs og jeg valgte å ikke sprenge, så vet desverre ikke hva som skjer da.. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Jadda, her sitter jeg og glemte tida etter at jeg begynte med Fallout klokken 9.... Bra spill. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 31. desember 2008 Del Skrevet 31. desember 2008 Hvorfor blir ikke karakteren min healed når jeg sover i enkelte senger, f. eks. hos han kannibal-fyren som spiste foreldrene sine i Arefu? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå