Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skulle ønsker det var mulig å stille ned "gore" i spillet..

bDisableAllGore=1 - If set to =1, this variable will disable all gore in the game. This includes removing all blood decals and splatter marks, and all forms of dismemberment. Note: This setting does not exist by default in the .ini file, it must be manually created exactly as shown above and placed under the [General] section of the Fallout.ini file (e.g. insert it under the last sLanguage=ENGLISH line).

 

:)

Lenke til kommentar
Hvor kan en finne penger/caps, egentlig? Trenger healing fra Clinicen (går så mye fortere enn å spise/drikke..), men trenger caps. Jeg vil ikke stjele.

 

Hvor finner jeg, egentlig? Inge raiders som dropper det heller.

 

 

Gå ut å drep mengder fiender og rensk kroppene for utstyr. Deretter kan du selge det.

Når det gjelder healing kan du bare legge deg til å sove et par timer :) (huset/hotellet , random utplasserte soveplasser)

Lenke til kommentar

Og det tar vel ikke lang tid å bruke food? Er jo fullt healet (400hp ca.) på ti sekunder, men jeg spiller på PC. Er kanskje tregere på x-box?

 

Til dere som sliter med knapphet av alt mulig: Husk på at fallout-verdenen er post-apokalyptisk, folk lever av å samle skrap. Det sier seg selv at ALT er mangelvare, og det må dere tilpasse dere! Det er jo en del av sjarmen, og rimelig sentralt i alle questene. Ikke sløs ammo, sov i stedet for å bruke items så fremt du ikke er i kamp, drit i clinicen til annet enn å kjøpe supplies, og SPAR PÅ AMMOEN. Dessuten, husk at ALT kan selges! Det er kanskje ikke mye verdt, men i lengden så utgjør det mye! Ved å være sparsom har jeg nå (level 15 ca. ) mer enn jeg trenger av alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...