CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Mange av mine venner sier det er kjedelig, men må si jeg stoler mer på videoene jeg ser og VideoGamer som gir det 9/10 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 De som synes det er kjedelig spiller det sikkert som et fps. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Det er et meget morsomt spill. Det synes jeg hvertfall... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Spill det som ethvert annet postapokalyptisk rollespill, og utvikling av karakteren. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fallout 3 er langt fra kjedelig, men det er langt fra et standard rpg heller. Det er mer Fallout møter Farcry. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fikk F3 i stad, spilt i to-tre timer nå.. Vanskelig og finne skudd Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fikk F3 i stad, spilt i to-tre timer nå.. Vanskelig og finne skudd Jepp, det er der utfordringen ligger, ihvertfall i begynnelsen. Ikke gjør den vanlige førstetabben og sløs med skuddene, det er duuuuumt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hehe.. ingenting fortalte meg Fikk litt skudd nå da! En mann med dress og hatt drepte sheriffen i Megaton og jeg tok klærne og våpnene til de begge..jaja.. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Skulle ønsker det var mulig å stille ned "gore" i spillet.. Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Skulle ønsker det var mulig å stille ned "gore" i spillet.. Why? 18+ spill dette. På tide med en skikkelig blod og gørr RPG. Man spiller i en nådesløs verden og nådesløse ting skjer i en sånn verden. Harde realiteter. Blod og gørr er endel av dette. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Lillebror måtte gå ut når jeg spilte Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 I full konsentrasjon, nå? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nope Skal sjekke forumet litt, kanskje jeg slår på snart Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Nei må nesten prøve litt fallout 3 igjen, må abre bli ferdig med Oblivion først. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skulle ønsker det var mulig å stille ned "gore" i spillet.. bDisableAllGore=1 - If set to =1, this variable will disable all gore in the game. This includes removing all blood decals and splatter marks, and all forms of dismemberment. Note: This setting does not exist by default in the .ini file, it must be manually created exactly as shown above and placed under the [General] section of the Fallout.ini file (e.g. insert it under the last sLanguage=ENGLISH line). Lenke til kommentar
Mann_Av_Gull Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Her er en guide til hvor man finner alle 20 Bobbleheads http://www.gamesradar.com/f/fallout-3-bobb...811079495387046 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor kan en finne penger/caps, egentlig? Trenger healing fra Clinicen (går så mye fortere enn å spise/drikke..), men trenger caps. Jeg vil ikke stjele. Hvor finner jeg, egentlig? Inge raiders som dropper det heller. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Skulle ønsker det var mulig å stille ned "gore" i spillet.. Skulle ønske det var mulig og stille opp "gore" i spillet.. Man får vell blood mod eller noe til FO3 eller? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvor kan en finne penger/caps, egentlig? Trenger healing fra Clinicen (går så mye fortere enn å spise/drikke..), men trenger caps. Jeg vil ikke stjele. Hvor finner jeg, egentlig? Inge raiders som dropper det heller. Gå ut å drep mengder fiender og rensk kroppene for utstyr. Deretter kan du selge det. Når det gjelder healing kan du bare legge deg til å sove et par timer (huset/hotellet , random utplasserte soveplasser) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Og det tar vel ikke lang tid å bruke food? Er jo fullt healet (400hp ca.) på ti sekunder, men jeg spiller på PC. Er kanskje tregere på x-box? Til dere som sliter med knapphet av alt mulig: Husk på at fallout-verdenen er post-apokalyptisk, folk lever av å samle skrap. Det sier seg selv at ALT er mangelvare, og det må dere tilpasse dere! Det er jo en del av sjarmen, og rimelig sentralt i alle questene. Ikke sløs ammo, sov i stedet for å bruke items så fremt du ikke er i kamp, drit i clinicen til annet enn å kjøpe supplies, og SPAR PÅ AMMOEN. Dessuten, husk at ALT kan selges! Det er kanskje ikke mye verdt, men i lengden så utgjør det mye! Ved å være sparsom har jeg nå (level 15 ca. ) mer enn jeg trenger av alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå