Kharan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 En patch med andre ord Nei. DLC != patch. En patch skal rette feil på spillet og gjøre mindre endringer, patcher er vanligvis obligatorisk å laste ned. DLC (DownLoadable Content) gir større nye deler til spillet som ikke var der fra før, og inneholder vanligvis ikke noen særlig mengde med feilfiksing. DLC er valgfritt å laste ned. Forskjellen er rimelig lett å se for de fleste. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ironi er også rimelig lett å se for de fleste Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Men ironi totalt uten mål og mening kan gjerne forveksles med vettløse uttalelser. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Jeg stakk innom denne mod-siden som nevnt tidligere.. http://www.fallout3nexus.com/index.php Men, jeg får ikke registrert meg (og da heller ikke lastet ned, eller?).. Får ISP error av noe slag.. Får man ikke registrert seg med en norsk ISP? Takker Joda, men har du problemer kan jeg sikkert lage en konto for deg der så bare skifter du passord og slikt til det du selv ønsker. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 er det røpet noe pris på dlc?? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 @ Vaenas: Tusen takk for tilbudet! Men, i dag så gikk det.. Det var sikkert en feil et eller annet sted i går! Har nå fått registrert meg! Takker igjen! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ingen årsak Bare bra at det fungerte å regristrere seg nå Nei nå skal jeg spille Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 23. desember 2008 Del Skrevet 23. desember 2008 Ironi er også rimelig lett å se for de fleste Ikke på nett Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Joda kjermy er jo det men skjønner hva du mener. Det er jo så lett å "se" ting på nettet. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Noen som har fått nøkkelen til det rommet i Wasteland hvor man kan sende avgårde en rakett eller noe sånn ? Husker ikke helt hva det het, Fort "Ettellerannet". Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Independence? Det er faktisk et annet sted man kan gjøre noe liknende også. I et av satelitttårnene øverst til venstre i kartet. Du ser dem tydlig hvis du kommer ut av Raven Rock. Der er det en terminal som kan aktivere en militærsatelitt, som sender raketter ned på deg. Morsomt. Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 (endret) Er det ikke multi player mode på dette spillet? Endret 27. desember 2008 av Dyver`n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Er det ikke multi player mode på dette spillet? er like mye multiplayer på dette spillet som offline på world of warcraft Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Sagt med andre ord: Nei.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal kjøpe dette spillet veldig snart, gleder meg, sett mange trailers og reviews. *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Dyver`n Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Skal kjøpe dette spillet veldig snart, gleder meg, sett mange trailers og reviews. *Mine innlegg* Du kan få mitt, synnes det var sjedelig.... Men da likker jeg spill hvor ting skjer 10x raskere, vil helst bare drepe.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg ser etter et post-apokalyptisk RPG med zombier. Har jeg kommet rett? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Post-apokalyptisk: Check RPG: Check Zombier: Tja, spørs på definisjonen. Vi har ghouls rundt omkring og de er jo så og si zombier. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Får det i dag tror jeg! Gleder meg sinnsykt, denne videoen er magisk! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Hvis det er kriteriene, så tror jeg ikke du blir skuffet, CypheroN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå