Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har et problem med Pit-Boy når jeg spiller på PC..

Jeg tar den frem, med f.eks PgDn, men jeg får ikke "lukket" den / tatt ned armen, igjen.. Jeg får den opp slik at Pit-Boy vises, men ved å trykke på samme knapp, så går den ikke ned igjen / lukkes..

Noen som vet hvorfor? Hva jeg kan gjøre?

Har prøvd andre "taster" å bruke..

Takker!

Veldig irriterende denne feilen om jeg får si det selv. Fant aldri noen god løsning på det med unntak av at man kan trykke F1 (default) for å lukke den igjen hvis man har hotkeyet den til noe annet.

Lenke til kommentar

hmm.. Så rart at det skal være bug med andre enn default-knappen..

Har et annet spørsmål også jeg..

Første gjelder Charon (fra Underground) (og Sydney)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Jeg fikk kontrakten hans, kjøpte den, og han har fulgt med meg et lite stykke og "bare vært snill". Men, så støtte jeg også på Sydney, og jeg ville gå inn i Capitol, men både Charon og Sydney ble igjen ute! Det er kanskje greit at man ikke "utnytter" Sydney, siden hun er på sitt eget oppdrag, men Charon skal jo bli med meg i "tykt og tynt", så hvorfor ble ikke han med inn? Pga Sydney? Er det andre som ikke får med noen av de inn i Capitol!

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig helt overrasket over hvor godt Bethesda har klart å optimalisere spillmotoren i Fallout 3. Sammenlignet med Oblivion er det jo natt og dag. Oblivion på maskinen min lagger som fy. Mens Fallout 3 er fint mulig å spille flytende på high. Dessten har de fikset en del ting som jeg hatet med Oblivion, f. eks virker ikke alle NPCer som statiske plastikkdukker i så stor grad.

Lenke til kommentar

Jeg synes de kunne lagt opp på en måte free playing etter man har blitt ferdig med main questen!

Og at du da kan velge free play mode eller noe sånt :p

Som ikke har noe med storien og gjøre så det ikke påvirker noe, for å ikke ødelegge for en oppfølger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...