hugRmunR Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 hvor tungt er dette spillet grafikk messig? kan man kjøre full pupp med f.eks HD2900XT (eller HD3870) i crossfire? Burde gå fint det. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 noen som vet om Fallout 3 kjøpt på Steam + G.E.C.K. = Usant? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Skal vel ikke ha noe å si om du har kjøpt det på steam, er jo bare å prøve å laste det ned fra fallout sin side da. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Jeg har nemlig installert GECK, men når jeg skal kjøre den fra startmenyen til spillet funker det ikke.. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 Emoel: Installerte du GECK til samme mappe som du har Fallout 3? Hvis ikke, så må du gjøre det. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Ja, jeg gjorde da det. Lenke til kommentar
sandemas Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Rart... Får du opp noen feilmeldinger? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg har akkurat starta. Er i Megaton og alle har bare helt plutselig begynt å angripe meg. Hvorfor? Og hvordan får jeg stoppet det? Har låst opp to dører og stjålet en ting, det er alt det dårlige jeg kan komme på. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Hva hadde du gjort med en person om han hadde sneket seg inn i hus og stjålet ting der du bor? Jagd han ja, akkurat Prøv å se om du får gjort noen oppdrag for å høyne karmaen din, er nokså sikker på at det har noe med det å gjøre... Endret 20. desember 2008 av Selvin Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hva hadde du gjort med en person om han hadde sneket seg inn i hus og stjålet ting der du bor? Jagd han ja, akkurat Prøv å se om du får gjort noen oppdrag for å høyne karmaen din, er nokså sikker på at det har noe med det å gjøre... Vanskelig å gjøre oppdrag når hele byen står og skyter mot deg. Jeg ble heller ikke oppdaget når jeg stjal. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg tenkte på oppdrag andre plasser, er jo masse oppdrag rundt over alt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg tenkte på oppdrag andre plasser, er jo masse oppdrag rundt over alt Kommer meg ikke ut av byen før jeg dør. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Hm, det var verre. Du klarer ikke snike deg ut eller noen ting? Lenke til kommentar
keeperno Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 (endret) Da har jeg netopp greid spillet, men må greie det på nytt igjen. Siden jeg gjorde nesten ingen sideoppdrag, noe jeg angrer grufullt på, siden jeg løp bare igjennom main questene. Sux at man ikke kan gå tilbake. Brukte 7 timer på å greie det. soz for skriveleif's Endret 20. desember 2008 av keeperno Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Begynn på nytt, og lagre oftere. Alle låsdirkninger og tyverier påvirker byens syn på deg, uavhengig av om du blir tatt eller ikke. Det skal vel forestille det at en landsby merker at ting begynner å forsvinne etc. hver gang en spesiell fyr er innom, og da kaster de ham på dør etter hvert. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Meh, da klikka spillet. Kom meg ut til slutt, men det var ikke stort å ta seg til når man ikke har ammo. Begynner på nytt og lagrer like før jeg kommer ut av Vault 101, da blir det enklere å begynne på nytt om ting skulle gå til helvete. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 Har du kommet så kort at du ikke har noen andre å kjøpe ammo av, så går jo nytt spill ganske fort da. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har et problem med Pit-Boy når jeg spiller på PC.. Jeg tar den frem, med f.eks PgDn, men jeg får ikke "lukket" den / tatt ned armen, igjen.. Jeg får den opp slik at Pit-Boy vises, men ved å trykke på samme knapp, så går den ikke ned igjen / lukkes.. Noen som vet hvorfor? Hva jeg kan gjøre? Har prøvd andre "taster" å bruke.. Takker! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har akkurat gjennomført spillet, og må si at slutten var skuffende dårlig og kjedelig. Lurer på hvordan de har planer om å gjøre det med DLC med tanke på at man skal kunne fortsette der det slapp. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Har akkurat gjennomført spillet, og må si at slutten var skuffende dårlig og kjedelig. Lurer på hvordan de har planer om å gjøre det med DLC med tanke på at man skal kunne fortsette der det slapp. De har visst tenkt å gjøre om hvordan slutten utspiller seg. Er ikke helt sikker på dette, men mener å ha lest det et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå