Kenny Bones Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Drepte en del Enclave soldater i går da de først dukket opp for første gang. De var temmelig vanskelig å ta livet av, men mens jeg lootet dem så merket jeg at den ene hadde en såkalt "Tesla Power Armor" som jeg nå bruker. Den virker temmelig fin ser det ut som! Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja jeg ble overrasket over hvor bra Tesla Armor var. Den Tesla rustningen jeg husker fra Fallout 1 & 2 var ikke like bra. Stilig er den og. Lenke til kommentar
Agoniter1 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 kvar får man tak i motorcycle tank????? (trenger til shishkebab) kvar får man hund?? Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) kvar får man tak i motorcycle tank????? (trenger til shishkebab) kvar får man hund?? Begge er på skraphaugen Endret 15. desember 2008 av Skagen La til spoiler. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg hadde hunden i fire minutter før jeg presterte å sprenge den i fillebiter. Kanskje like greit... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) kvar får man tak i motorcycle tank????? (trenger til shishkebab) kvar får man hund?? Hunden finner man på skraphaugen. Skraphaugen ligger sør for minefeltet. Du finner også kart som viser hvor skraphaugen ligger her: http://fallout.wikia.com/wiki/Scrapyard Også er det en liste over forskjellige plasser man kan finne motorsykkelbensintank her: http://fallout.wikia.com/wiki/Motorcycle_Gas_Tank Endret 15. desember 2008 av Skagen La til spoiler. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) En brukermoderator burde da vite at spoilere skal i spoilertag? Eller? Syns det er synd at Fallout 3 ikke ble game of the year. MEN, GTAIV (som vant) er jo sinnsykt bra det også. Fallout vant årets RPG i det minste. Endret 15. desember 2008 av Skagen Flettet to innlegg. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 en ting jeg lurer på.. Har det mye å si hvilke oppdrag man gjør? har spilt i 1 - 1 1/2 time (++) og har akkrat detonert bomba i den byen, som oppdrag fra han duden som bor i tennpenny tower. Vil det bli sånn at hele historien blir anderledes hvis jeg ikke hadde gjort det? Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg vet ikke om dette er tatt opp før men, Fallout 3 DLC Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Partyløven: Det eneste som har noen effekt på spillet er karmanivået, men det er ikke noen stor betydelig effekt det er snakk om. Når det gjelder selve megaton, så bestemmer det bare mellom om man kan bo i megaton eller i tenpenny tower. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Vil det bli sånn at hele historien blir anderledes hvis jeg ikke hadde gjort det? Om du tenker i quests du kan ta, så er det ikke noe forskjell som jeg vet. Eneste forskjellen jeg vet er som Pivotal sier at det påvirker karmaen din, men karmaen vil også påvirke hvordan NPCer forholder seg til deg i spillet, og hvilke fordeler/ulemper det vil gi deg. http://fallout.wikia.com/wiki/Karma#Fallout_3 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Spilte Fallout 3 hos en kompis i går. Kan ikke si jeg er overbevist, men skal låne det når han er lei. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jeg vet ikke om dette er tatt opp før men, Fallout 3 DLC "As for the level cap, that will be significantly increased in “Broken Steel" kommer allerede i januar, tidligere enn forventet....GLEDER meg til det her! Endret 16. desember 2008 av Microgekk Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Litt dumt opplegg med tanke på at mange har fullført alle sideoppdragene i Fallout 3, og egentlig fortjener å være på level 40. Men dersom man venter til DLC er ute med å ta disse sideoppdragene vil man komme i bedre level. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg er nå lvl20 å det er INGEN utfordringer igjen i spillet... snufs. Lenke til kommentar
snilefisken Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så.. Nå som GECK er ute og folk har fått fingrene i det, har noen av dere prøvd noe særlig modding til spillet enda? Eventuelt, vet noen om noen aktive moddingprosjekter som kan være verdt å følge med på i fremtiden? Kanskje for tidlig å håpe på at det er noen særlige bra der ute enda. Jeg ser i hvertfall frem til å prøve ut nye oppdrag, se nye områder og kanskje nye våpenmodeller og liknende. Ser også frem til oppgraderingene slippes, skal så kjøpes straks de kommer ut. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Jeg skulle ønske level-cappen var høyere. Men jeg ser frem til mods jeg også. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Så.. Nå som GECK er ute og folk har fått fingrene i det, har noen av dere prøvd noe særlig modding til spillet enda? Eventuelt, vet noen om noen aktive moddingprosjekter som kan være verdt å følge med på i fremtiden? Kanskje for tidlig å håpe på at det er noen særlige bra der ute enda. Jeg ser i hvertfall frem til å prøve ut nye oppdrag, se nye områder og kanskje nye våpenmodeller og liknende. Ser også frem til oppgraderingene slippes, skal så kjøpes straks de kommer ut. Tja sjekk her: Calypto Productions Siden har akkurat blitt ferdig så er ikke så mye der. Men sjekk på forumet så ser du en god del. Til andre folk her i tråden også, så lurte jeg på om noen aktive moddere som kan dette å modde spill i G.E.C.K og lage moddeler kunne ta en titt på prosjektet og kanskje bli med hvis de ønsker. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) hvor tungt er dette spillet grafikk messig? kan man kjøre full pupp med f.eks HD2900XT (eller HD3870) i crossfire? Endret 16. desember 2008 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå