Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
siden Fallout 1&2 var fantastisk går det ikke an og være skeptisk kilik, slutt med det, glem det.. kjøp spillet og sett i gang :)
Akk hvor mange elderscrolls-fans som fikk høre at "Morrowind var fantastisk, Oblivion kan jo ikke feile" og dermed gikk til innkjøp av makkverket. Forøvrig er Fallout 3 utviklet av et team som ikke har rot i utviklingen av de to første spillene og det er utviklet for en helt annen type gameplay. Utsiktene er heller dystre spør du meg og jeg er svært skeptisk så her blir det ikke noe kjøp før jeg eventuelt får testet det. Jeg går ikke Oblivion-fella en gang til.
Lenke til kommentar
Akk hvor mange elderscrolls-fans som fikk høre at "Morrowind var fantastisk, Oblivion kan jo ikke feile" og dermed gikk til innkjøp av makkverket. Forøvrig er Fallout 3 utviklet av et team som ikke har rot i utviklingen av de to første spillene og det er utviklet for en helt annen type gameplay. Utsiktene er heller dystre spør du meg og jeg er svært skeptisk så her blir det ikke noe kjøp før jeg eventuelt får testet det. Jeg går ikke Oblivion-fella en gang til.

vi får se.. jeg har installert spillet via remote desktop på jobben nå :p og skal hjem om to timer og spille.. Kommer med mine førsteinntrykk før jeg legger meg i kveld :)

Og jeg er som deg ikke noen kjempefan av oblivion.. men å kalle det et makkverk synest jeg er drøyt :p de fleste tingene folk ikke likte kunne vel fikses opp i med mods.

Lenke til kommentar
Kjedelig at nedlastingen klikket i går kveld, enda 16 timer igjen...

kjøp spillet du... :ermm:

Skal teste hvordan det er først, går lei rene FPS spill etter 1-2 timer, selv Far Cry 2 ble slettet ganske så rask, hadde det mer morro med editoren.

Derimot tror Fallout 3 blir noe annet, siden det er mye mer enn bare et vanlig FPS. Viser det seg å falle i smak så går jeg til innkjøp, særlig hvis folk blir å lage mods til spillet, har brukt så utrolig mange timer på Oblivion pga mods, får håpe noe lignende kommer.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

får man forresten beskjed på mail fra absoluttspill når de sender? forhåndsbestilte for over en mnd siden, men har ikke fått noen sendingsbekreftelse på epost i dag.

Lenke til kommentar
får man forresten beskjed på mail fra absoluttspill når de sender? forhåndsbestilte for over en mnd siden, men har ikke fått noen sendingsbekreftelse på epost i dag.

Ikke jeg heller. Ser at mange butikker kun har fått in PS3 versjonen, men regner med at dette ikke gjelder AS. Noen her på forumet sa spillet skulle bli sendt i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343
jeg fikk en leverings bekreftelse fra gamzone på mailen min i dag, der står det at spillet er levert, selv har jeg ikke fått noe i postkassa, betyr leverings bekreftelse at det er motatt på min postsentral? håper det kommer i morra og takk for all hjelp på forhånd

leveringsbekreftelse betyr vel at det er sendt fra gamezone.

Lenke til kommentar

det står at Absoluttspill har 35 stykk Fallou 3 på lager til Xbox 360, det eg har bestillt. og eg bestillte for over en månes siden så at dem har fått det inn det har dem. håper inderlig dem sender idag.

Edit: Fikk en hyggeli mail fra AS nå om at Fallout 3 sendes i dag :D

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Til dere som alt har spillet alt, hvor har dere fått det fra? Tenker da på om det er noen butikker som har begynt å selge alt.

Det er nok aller helst noen som har "juksa litte granne" og har lastet ned spillet. Noe jeg også gjør, men som tidligere nevnt, kun for å få tjuvstarte før jeg kjøper spillet i slutten av uka. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...