Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Gud hvor jeg hater de Yao Guai bjørnene på den veien mot Fort Constantin, ble skremt så utrolig mange ganger.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Noen som vet om det finnes noen character changer på nett enda? Et lite program jeg kan bruke til å endre perks og stats til karakteren min? Husker jeg hadde det til fallout 1, konge fett å kjøre på med en supermann fra starten av.

Forstår ikke det,kan liksågodt kjøre god mode da.Hvis det ikke er utfordninger eller spenning blir det fort kjedelig.Men smak og behag.

Lenke til kommentar
I dag så hadde jeg en kompis på besøk, "hei, kan jeg lage en dude på fallout?" Sure sier jeg. Seff hadde jeg bare en auto save, 5 minutter senere så er en lvl 13 og 32 spilletimer borte... GReat!

Kanskje en idé å ikke bare bruke auto-save? Hintene som kommer opp under loading anbefaler jo å bruke mer enn bare autosave, til og med.

Learning by burning...

Lenke til kommentar
Gud hvor jeg hater de Yao Guai bjørnene på den veien mot Fort Constantin, ble skremt så utrolig mange ganger.

Hehe, jeg hadde en artig opplevelse med en Yao Guai. Var ute og vandret i Wasteland, hadde nettopp møtt på noen raiders og hadde lite liv. Pluttselig dukker det opp en Yao Guai et stykke forran meg. Jeg legger på sprang mot en togvogn jeg tenkte jeg kunne klatre opp på, men regner med å bli tatt igjen da disse bjørnene er forbanna raske. Så hører jeg et smell bak meg, og Yao Guaien kommer susende gjennom luften forbi meg, og lander død på bakken. Jeg snur meg og stirrer inn i det fryktinngytende og stygge trynet til en Super Mutant Behemoth. Da skjønte jeg at livet var over :p

Lenke til kommentar

Super Mutant Behemoths er jo null stress. Har alltid med meg fat man og et par mini nukes. Problemet er når de er i følge med så jævla mange andre vanlige super mutants.

Yao Guai er stress om du har lav perception, men med høy perception så tar du jo livet av dem før de kommer nært med mindre du spiller melee-karakter. Chinese Assault Rifle tar knekken på dem rimelig fort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...