hvo91 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Vil ikke si Lincoln Repeater ser bra ut på Power Armor da Gikk tom for magnum ammo i går Lenke til kommentar
Jangi91 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Terrible shotgun finner du i evergreen mils, Men pass på det er helt sykt mye raiders der. Du må gå inn og lete deg fram til en bar, der er en fyr med den. Endret 30. november 2008 av Jangi91 Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Du har brukt ca. 15 minutter på å prøve å finne deg en savegame, i stedet for å spille de 15 minutta det tar kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Ond ? Jeg ? Fant Moira etterpå, hun var like hel, så da går jeg ut i fra at jeg kan fortsette. Skal spille igjennom to ganger, så da blir det vel både det gode og det onde. Husk neutral og....kommer til level 10 nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Lite tips: Dere som har combat shotgun, bruk den når dere er i nærheten av mutantene, den har en utrolig effekt, ellers bruk frag granater. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Iskall: Eller bruk Chinese Assault Rifle, plasma rifle, energy rifle, minigun, eller alt mulig annet, avhengig av hvilke våpen du har tilgjengelig. Det meste funker. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kan endelig bruke power armor men -2 i agility? Synes ikke det er verdt det. Strength trenger jeg iallefall ikke. Enclave har -1 agility men alikevel.. Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor er alle questene? Det er jo bare 17 quester bortsett fra main questet. Veldig skuffende. Veldig bra spill, men siden ps3 versjonen ikke får dlc, blir det dårlig levetid når jeg er ferdig med main questet, med mindre en expansion kommer. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Hvor er alle questene? Det er jo bare 17 quester bortsett fra main questet. Veldig skuffende. Veldig bra spill, men siden ps3 versjonen ikke får dlc, blir det dårlig levetid når jeg er ferdig med main questet, med mindre en expansion kommer. Hvis du oppdager alle plassene på kartet, og snakker med alle folk, da skal jeg love deg at du får rimelig mange quests http://fallout.wikia.com/wiki/Category:Fallout_quests Endret 30. november 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Auroron Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hvor er alle questene? Det er jo bare 17 quester bortsett fra main questet. Veldig skuffende. Veldig bra spill, men siden ps3 versjonen ikke får dlc, blir det dårlig levetid når jeg er ferdig med main questet, med mindre en expansion kommer. Hvis du oppdager alle plassene på kartet, og snakker med alle folk, da skal jeg love deg at du får rimelig mange quests http://fallout.wikia.com/wiki/Category:Fallout_quests Jeg har funnet mange stder allerede, men det er bare fåtall av "questene" som legger seg til som quests i pip-boyen. Det er mange av de små questene som du kan finner via lapper/lydbånd eller at du snakker med folk, med de tar jo 5 min å gjøre :S Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan logger jeg på Live? Jeg får bare beskjed om at koden min ikke er gyldig. Logisk siden jeg aldri har fått beskjed om å taste inn noe kode i første omgang og finner ikke ut hvor jeg gjør det. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan logger jeg på Live? Jeg får bare beskjed om at koden min ikke er gyldig. Logisk siden jeg aldri har fått beskjed om å taste inn noe kode i første omgang og finner ikke ut hvor jeg gjør det. Hva har dette med fallout 3 å gjøre? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan logger jeg på Live? Jeg får bare beskjed om at koden min ikke er gyldig. Logisk siden jeg aldri har fått beskjed om å taste inn noe kode i første omgang og finner ikke ut hvor jeg gjør det. Hva har dette med fallout 3 å gjøre? Han har sikkert kjøpt Fallout 3 til Xbox 360, og vil dermed at achievements skal fungere? =) Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Han har sikkert kjøpt Fallout 3 til Xbox 360, og vil dermed at achievements skal fungere? =) Disse finnes forøvrig også på PC versjonen av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Han har sikkert kjøpt Fallout 3 til Xbox 360, og vil dermed at achievements skal fungere? =) Disse finnes forøvrig også på PC versjonen av en eller annen grunn... Om man bruker Live accounten sin på PC versjonen legges de Achievementene man får der til Gamerscoren din på 360n. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 De sier at Xbox skal lage et system lignende Steam sitt system. Det blir konge. Mulighet og bare nedlaste spillene siden man allerede eier dem. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Om du går til menyen på PC-versjonen står det da tydelig LIVE. Det samme står i manualen for de som har giddet lese den. Jeg får stadig nye achievements, men må nok logge inn på Live for å se dem. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Wuuhu, fant min første Bubblehead helt random. Big Guns-Bubbleheaden. Lenke til kommentar
Ldesu Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Fallout 3 er et utrolig bra spill og det ingen overvurderig. Jeg har det på data og har runnet det en gang, og jeg likte spillet så godt at jeg skulle runne det enda en gang ved å gjøre andre valg og lete etter ekstra våpen osv. Men når jeg nå skal tilbake til den store byen (den store opprustede båten sør-øst, jeg husker ikke hva den heter) så kræsjer spillet. Jeg får vel reinstallere det og se om det hjelper. Noen som vet om det er en patch eller noe sånt ute som kanskje kan fikse problemet? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 hvordan kommer jegmeg inn i Rivet City?? Scientific Pursuits questen men kommer meg ikke inn døra siden ikke nok lock pick skill...er det andre veier inn?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå