Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Noen som har noen "quick earned caps" metoder ? (Enkle, simple oppdrag)

Hvilken gjenstand i "The wasteland" er mest i verdi ? (Tenker Scrapmetal osv)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Noen som har noen "quick earned caps" metoder ? (Enkle, simple oppdrag)

Hvilken gjenstand i "The wasteland" er mest i verdi ? (Tenker Scrapmetal osv)

Ta vare på metal scraps, sugar bombs, nuka-cola quantum og blood packs.

Om du trenger litt artige saker kan du stikke innom Fort Independence, og donere bort elektroniske greier (og scrap ammo) for blandt annet ammo, stim packs og jets (??).

Eller så anbefaler jeg deg å slakte scavangers og hunters. :) .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tusen Takk :)

 

SPOILER!! - Kun til de som har kommet forbi Galaxy Radio

 

Fått tak i Brotherhood Of Steel Armoren, men skal til en slags vitenskapsmann/LAB for å få tatt i bruk drakten, skal igjennom noe trening, noen som vet hvor dette ligger ?

 

 

Lenke til kommentar
Power armor gir GROTESKT mye ammo/stimpacks/rad-x/granater på Fort Independence. Dette kan du igjen selge andre steder. Tre-fire power armors og du skal ha så det rekker. Tre-fire power armors tar heller ikke lang tid å finne tak i.

Snakket om å selge batterier :wee: .

Alternativt, bryt deg inn, slakt gjengen. Selg rustningen og du slipper unna trøbbel med Brotherhood of Steel, amirite? De er outsidere pga noe andre meninger om jeg husker rett?

Lenke til kommentar
Tusen Takk :)

 

SPOILER!! - Kun til de som har kommet forbi Galaxy Radio

 

Fått tak i Brotherhood Of Steel Armoren, men skal til en slags vitenskapsmann/LAB for å få tatt i bruk drakten, skal igjennom noe trening, noen som vet hvor dette ligger ?

 

 

det ligger et par-tre hovedoppdrag fram i tid. Jeg brukte jævlig lang tid mellom GNR og der du kan få den treningen, men det var fordi jeg gjør ALLE sidequests jeg kommer over etc.

Du skal bare selge power armoren din om du møter på folka i Fort Independence (du finner de om du gjør alle Wasteland Survival Guide-subquestene), etter at du har lært å bruke de er de alt annet enn sjeldne.

 

 

Power armor gir GROTESKT mye ammo/stimpacks/rad-x/granater på Fort Independence. Dette kan du igjen selge andre steder. Tre-fire power armors og du skal ha så det rekker. Tre-fire power armors tar heller ikke lang tid å finne tak i.

Snakket om å selge batterier :wee: .

Alternativt, bryt deg inn, slakt gjengen. Selg rustningen og du slipper unna trøbbel med Brotherhood of Steel, amirite? De er outsidere pga noe andre meninger om jeg husker rett?

Du får ikke trøbbel med BoS tror jeg, men det er ikke så lurt å drepe de. De er en fantastisk kilde til 5.56, og 5.56 er ganske kjekt å ha. Dessuten også en fantastisk kilde til stims, og rad-x og frag nades for de som bruker slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

 

Du skal bare selge power armoren din om du møter på folka i Fort Independence (du finner de om du gjør alle Wasteland Survival Guide-subquestene), etter at du har lært å bruke de er de alt annet enn sjeldne.

 

Litt usikker på en av de WSG-questene, har sprengt Megaton til himmels.

Kan jeg fortsatt gjøre questene eller ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ond ? Jeg ? :devil:

 

 

Fant Moira etterpå, hun var like hel, så da går jeg ut i fra at jeg kan fortsette.

 

 

Skal spille igjennom to ganger, så da blir det vel både det gode og det onde.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Blir alle i megaton til Ghouls om du sprenger den?

 

 

Usikker på det, Moira blir til Ghoul i hvertfall, hun sier noe om at veldig mange døde osv.

Hvil tro at en del gjemmer seg i Underworld.

 

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Jeg har heller aldri brukt Lincoln Repeater, jeg fikk liksom aldri tid til det :p Og jeg brukte også Terrible Shotgun hele tiden siden jeg fikk den fram til jeg fikk den superplasmarifla som du får om du gjør androidequesten i Rivet City "riktig". Da smeltet jeg fiendene til grønt slim som bare det :D Har ikke spilt på lenge da... Venter til jeg begynner å gå tom for spill på 360en, så skal jeg starte en fil hvor jeg roleplayer mest mulig, og unngår å bruke det beste tilgjengelig. Selv om Enclave's Tesla Armor er dritstilig!

Lenke til kommentar

Faen, jeg angrer på hvordan jeg løste Tenpenny Tower! Spiller good character, og bæsja litt på leggen uten å save først.

 

Drepte tenpenny rett etter å ha pratet med ham, helt på begynnelsen. Pratet ikke med noen andre untatt Gustavo først. Så skjønte jeg etter hvert hva Roger var slags fyr, men ville ikke ta livet av ham heller (jeg er jo god, vil ikke ta livet av de undertrykkede, dessuten provoserte holdningen til folkene i tårnet meg). Så jeg slapp dem inn i tårnet. Skulle ønske jeg hadde drept Roger OG sluppet dem inn på den fredelige måten, da hadde alle kunnet leve lykkelig alle sine dager, og jeg kunne fått mer god karma. På grunn av Tenpenny Tower gikk jeg ned til Good (i stedet for Very Good), så må jobbe mer med meg selv.

Dusteplass :(

 

Lenke til kommentar
Power armor gir GROTESKT mye ammo/stimpacks/rad-x/granater på Fort Independence. Dette kan du igjen selge andre steder. Tre-fire power armors og du skal ha så det rekker. Tre-fire power armors tar heller ikke lang tid å finne tak i.

Best av alt kvaliteten har ingen betydning, er den i god stand lønner det seg å selge, er den råtten er fort Independence best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...