Pivotal Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Herrbrun: Tull og tøv, hodet er bare mest effektivt. Xander: Nåja, er ikke så enkelt selv om de ikke er raske. Men kommer ann på våpenet man bruker. Jevrio: Du har enda noen oppdrag igjen før slutten. Det er ganske vanskelig å misse slutten og man kan gå vekk i fra sisteoppdraget uten noen problemer bare sekunder før slutten så er ikke noe å bekymre seg for. thecrow77: 1. de største small gunene er shotguns, rifler (både jakt og assult typer). Ellers er det vel ganske obvious? 2. tja, jeg gidder aldri stresse med science, er så få plasser synes nå jeg. Lockpick er mye kjekkere. 3. Gå ut igjen og prøv på nytt før man blir låst ute av terminalen. 5. Regner også med du mener Mirelurks. De er egentlig ikke så farlige, bare bruk vats og sikt på hodet samtidig som du beveger deg bakover og ikke lar dem slå på deg for masse. Skulle gå uten problemer med et par salver fra chinese assult rifle, selv på lavt level. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Takker for terminaltrikset. Jeg lagrer alltid før jeg kuker til en terminal. Da kan jeg slippe mye tapt tid ved og save først, prøve, stikke ut ved 1 forsøk igjen og så prøve igjen. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Er det bare jeg som prøver å løse en terminal så godt jeg greier med de hjelpemidlene jeg har, for så å akseptere nederlaget om det ikke går? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Odesseiron: Ja, sannsynligvis Herrbrun: Tull og tøv, hodet er bare mest effektivt. Selvfølgelig kan du ta livet av dem med en minigun, missile launcher, fat-man eller lignende, men om du er på rimelig lav level (og du møter ofte Mirelurks på lav level) skal det mye til å ta livet av dem uten å bruke grusomt store mengder ammunisjon og stimpacks, med mindre du sikter på hodet. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Ganske hysterisk morsomt noen av situasjonene som oppstår, uten scripting. Eksempelvis da jeg var i kloakken under Old Olney hvor det er et par Deathclaws. Der fant jeg også et slags kontrollrom, hvor jeg kunne skur på "pestkontroll". Denne "pestkontrollen" viste seg å være en stusslig Protectron som skrudde seg på og sa noe slikt som "Very large critter detected. Mission: Exterminate". Deretter valset roboten ut av kontrollrommet og ut i en av gangene hvor jeg viste det var en Deathclaw. Det neste jeg hører mens jeg er i kontrollrommet, er: *phew, phew* *klang, bang, kræsj, boom* Endret 29. november 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvordan var det man tok melee attacks igjen i VATS?, glemte det helt. Btw, Fat-Man is awesome Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Hvordan var det man tok melee attacks igjen i VATS?, glemte det helt.Btw, Fat-Man is awesome Du bruker et melee våpen og bruker VATS når du står nært nok Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Takker for tips. 1. Har litt problemer med å skjønne at Assault Rifle er "small" gun, men om dere sier det så. 2 og 3: Skal prøve å hacke en eller annen gang, men blir ikke nå. Gidder heller ikke "jukse" med å gå ut og inn igjen, da jeg like gjerne kunne lastet ned en liste med alle kodene og printet den ut for å ha den tilgjengelig. Jeg tar et valg og lever med det. Det neste blir vel å save rett før farlige fiender. 4: Takk for tips, skal prøve å drikke fra dassen. Hvordan drikker man fra vannet rundt bomben? 5: Er sikkert Milelurk jeg mener, ja. Fant to ghouler, og han ene maste noe om at jeg ikke fikk planene hans eller noe sånt. Aner ikke hva han bablet om da jeg drepte ham før han fikk tid til å snakke ferdig. (morsomt å bruke vats på folk som strengt tatt ikke er fiender. Bare sikte på hodet deres med vats, og de aner ikke hva som traff dem...) Får prøve å sikte på hodet til disse greiene, men det kan vente en stund. Kanskje få meg et level eller fem først... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Selvfølgelig er assault rifle small gun. Har du sett en rifle i virkeligheten? Den er ikke så voldsomt stor. Så sammenligner du det med forskjellige typer rakettkastere, MG, minigun etc. Du drikker fra vannet ved å peke på det å trykke på action-knappen. ALT vann kan drikkes. Mulig du må bøye deg ned for å gjøre det. Og for guds skyld, det heter miRelurk, ikke miLelurk! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Tja, sammenlign en Assault Rifle med en pistol, så ser du en liten forskjell... Du burde kanskje hatt en tredje kategori, så vi har small, normal og big gun, eller hand gun, small gun, big gun eller noe sånt. Mirelurk, milelurk, samme faen. Jeg kaller dem døde. Endret 29. november 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Spiller dere som snille eller slemme? Jeg er ganske slem nå, jeg har fått tittelen "Fat cat" Jeg hadde egentlig tenkt til å spille som snill, men i løpet av de første timene ble det av en eller anna grunn ikke sånn. Jeg har vel egentlig fortsatt å bare gjøre det som passer meg. Jeg tror jeg har tittelen "Scourge of Humanity" for tia. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Tja, sammenlign en Assault Rifle med en pistol, så ser du en liten forskjell... Du burde kanskje hatt en tredje kategori, så vi har small, normal og big gun, eller hand gun, small gun, big gun eller noe sånt. Forskjellen på big gun og small gun er at en normal person kan bruke en smallgun uten problemer. Big gun er store og uhåndterbare. Er veldig klart skille her, som ikke burde gi noe rom for missforståelser. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Nja. Fat man og rocket launcher ser da ut til å kunne brukes på et fornuftig vis? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Joda, men man kan ikke løpe rudnt med en rocket launcher sånn man kan med en rifle. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jeg vet ikke helt om det er nevnt, men science-skill er generelt bedre enn lockpick. Der det er en låst dør er det ofte en terminal i nærheten som kan låse den opp, og med terminaler kan du slå av turrets, du kan finne nyttig og ofte interessant lesestoff, du kan aktivere roboter... Pluss noen få ting til. Men jeg fokuserte mye mer på lockpick, for det er så KJEDELIG å hacke pcer... Jeg gadd aldri tenke meg til svaret, jeg bare prøvde tre tilfeldige, logget ut av terminalen og gjentok helt til jeg fikk det riktige. Lenke til kommentar
Broseph Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Skaffa meg Licoln Repeater i dag, for en vilt stilig rifle. Lincoln Repeater+Eulogy Jones' Suit+Eulogy Jones' Hat+Sunglasses = Pimpin' Wastelander style En annen måte å skille mellom våpentypene er at de har hvert sitt symbol i "hurtigfirkanten". Hvis dere går på Weapons og så på f.eks. Combat Shotgun og trykker 1, vil den legges til plass nummer 1 i en sånn firkant og man kan velge den ved bare å trykke 1 uten å bruke Pip-Boy. Når våpnene legges på disse plassene har de ulike symboler. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Det kan man på xbox også (jeg bruker xbox kontroller på PC). Der velger man et våpen, holder inne RT og plasserer våpenet (eller Aid) i firkanten ved å bruke den grå rundingen på kontrolleren. Ganske nyttig å ha stim-pack på hurtigmeny der. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har hatt den Repeater rifla liggende lenge, men aldri prøvd den faktisk. Bruker nesten ekslusivt "The Terrible Shotgun". Løper kloss på fienden og sender bly-bygen rett i trynet på svinepelsene. Med 100skill i "small weapons" og "bloody mess" perk skal det ikke stort mer enn ett skudd til før stakkarene eksploderer i ei blodig smørje. Mirelurks blir også sendt rett til helvete rimelig raskt når de får denne behandlingen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Stim Packs er for pyser. Ekte menn drikker radioaktivt vann. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Stim Packs er for pyser. Ekte menn drikker radioaktivt vann. Ingenting slår en ekte Ice Cold Nuka-Cola midt under en skytekamp . Alternativt en pakke blod. Nam. Er det noe historisk interesse å stikke innom disse strømgreiene (power plants) og radiotårn? Synes det er kjedelig å besøke alle stedene, tenkte å få med meg interessante steder, ikke bilverksted med en ødelagt bil . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå