Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt Fallout 3 i 2- 3 timer nå, og må si at dette er fantastisk bra. (dejavu). Måten å spille det på føles og er veldig likt Oblivion. Spiller det på pc og det ser fantastisk ut og.

Blir garantert blandt 2008 topp 3 over hele fjøla.

Lenke til kommentar

Oblivion er antakligvis det beste spillet jeg noensinne har spilt, det er et av de "go" spillene som utviklerene virkelig har satt mye bra arbeid i, selvom det tok flere år. Hvis dem har satt like mye arbeid i Fallout 3, kan dette bli veldig, veldig bra..^^

Lenke til kommentar

Hmf. er usikker på denne. Bestiller jeg nå får jeg det jo i overmorgen. Hadde vært morro det, men er litt usikker siden jeg ikke har sett noen skikkelige omtaler enda. Har strengt tatt ikke tid til å spille det på lang tid uansett, men morsomt å ha det i hylla. :p

Lenke til kommentar

Dette kan virke enda mer gjennomført. Ang. VATS, så er det en mulighet man har. Kan også bare ture i vei å plaffe løs eller denge melee osv. Men VATS funksjonen er veldig bra gjort. Du velger ut hvor du vil treffe angrep, og det vises i en cinematisk sekvens. :thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Men nå var vel kanskje spørsmålet om det gikk an å skru av den cinematiske sekvensen?

Regner med at jeg finner ut av det selv i morgen, men så straks spillet kommer ut, så skal jeg kjøpe det, så har ikke dårlig samvit for å tjuvstarte litt. =)

Lenke til kommentar

Tja, hvis cracken kommer, men det burde ikke være lenge til nå, Fallout 3 ble lekket ut ganske lenge før release. Hvis det viser seg at spillet ikke flopper så blir jeg å kjøpe det, har lett etter et spill jeg kan bruke litt tid på, men har blitt skuffet av så mange spill i det siste.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Men nå var vel kanskje spørsmålet om det gikk an å skru av den cinematiske sekvensen?

Regner med at jeg finner ut av det selv i morgen, men så straks spillet kommer ut, så skal jeg kjøpe det, så har ikke dårlig samvit for å tjuvstarte litt. =)

V.A.T.S. blir man I.K.K.E. lei av, og det fungerer meget bra. De cinematiske sekvensene er ikke repetitive, og de er perfekt implementert i en perfekt spillbarhet. Man kan ikke skru de av, men de gir akkurat de pusterommene man behøver i hektiske kamper, så du kommer ikke til å ville skru de av heller.

Lenke til kommentar
rart at cracken ikke er ute på nettet enda da KriFos... dukker vel opp crack i natt :)

Den versjonen som ligger ute på nettet er den russiske versjonen, og den russiske utgiveren ville visstnok ha Starforce på de spillene. Nå er det en rimelig lett måte å komme rundt starforce på, men det har jeg ikke tenkt å diskutere her i henhold til retningslinjene :)

Lenke til kommentar
rart at cracken ikke er ute på nettet enda da KriFos... dukker vel opp crack i natt :)

Den versjonen som ligger ute på nettet er den russiske versjonen, og den russiske utgiveren ville visstnok ha Starforce på de spillene.

Ja, det er den russiske versjonen, men den inneholder også engelsk :) installerte den før jg gikk på jobb i dag :)

uff håper gamezone sender spillet i dag, har mest lyst å spille på tven :)

Lenke til kommentar
Noen som har hørt noe fra Absoluttspill? håper dem sender ut i dag.

Fikk denne mailen idag

"Bekrefter at Fallout 3 er pakket og sendes fra oss i dag, tirsdag 28.10.2008 Vennlig hilsenAbsolutt Spill AS"

så da har jeg det forhåpentligvis i posten imorgen!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...