SIR WOLFIE 87 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har GameZone begynt å sende ut spillet til noen av dere? Ordren min står fortsatt på ''Åpen'', men ser de har 100+ på lager allerede. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Min 360-versjon er levert i følge ordrestatus, men har ikke fått leveringsbekreftelse fra Gamezone ennå. Forresten, om Fallout 3's DRM: http://www.guru3d.com/news/pete-hines-on-f...drm-protection/ Basically, ingenting - akkurat som med Oblivion. Bare en helt enkel DVD-sjekk. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 rart at cracken ikke er ute på nettet enda da KriFos... dukker vel opp crack i natt Lenke til kommentar
orbok Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har spilt Fallout 3 i 2- 3 timer nå, og må si at dette er fantastisk bra. (dejavu). Måten å spille det på føles og er veldig likt Oblivion. Spiller det på pc og det ser fantastisk ut og. Blir garantert blandt 2008 topp 3 over hele fjøla. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 orbok: Kan man skru av slowmotion VATS animasjonene? Hvis det ikke går, har du blitt lei av det? Å bare bruke VATS blir nok litt for kjedelig, siden ting dør med en gang nesten, men kan tenke meg at det er ganske digg å bruke når det er irriterende å treffe folk. Lenke til kommentar
oddishWILD Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kult.Jeg digga Oblivion så dette blir kult Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Oblivion er antakligvis det beste spillet jeg noensinne har spilt, det er et av de "go" spillene som utviklerene virkelig har satt mye bra arbeid i, selvom det tok flere år. Hvis dem har satt like mye arbeid i Fallout 3, kan dette bli veldig, veldig bra..^^ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hmf. er usikker på denne. Bestiller jeg nå får jeg det jo i overmorgen. Hadde vært morro det, men er litt usikker siden jeg ikke har sett noen skikkelige omtaler enda. Har strengt tatt ikke tid til å spille det på lang tid uansett, men morsomt å ha det i hylla. Lenke til kommentar
orbok Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dette kan virke enda mer gjennomført. Ang. VATS, så er det en mulighet man har. Kan også bare ture i vei å plaffe løs eller denge melee osv. Men VATS funksjonen er veldig bra gjort. Du velger ut hvor du vil treffe angrep, og det vises i en cinematisk sekvens. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Men nå var vel kanskje spørsmålet om det gikk an å skru av den cinematiske sekvensen? Regner med at jeg finner ut av det selv i morgen, men så straks spillet kommer ut, så skal jeg kjøpe det, så har ikke dårlig samvit for å tjuvstarte litt. =) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 (endret) Tja, hvis cracken kommer, men det burde ikke være lenge til nå, Fallout 3 ble lekket ut ganske lenge før release. Hvis det viser seg at spillet ikke flopper så blir jeg å kjøpe det, har lett etter et spill jeg kan bruke litt tid på, men har blitt skuffet av så mange spill i det siste. Endret 27. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
r88 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Men nå var vel kanskje spørsmålet om det gikk an å skru av den cinematiske sekvensen?Regner med at jeg finner ut av det selv i morgen, men så straks spillet kommer ut, så skal jeg kjøpe det, så har ikke dårlig samvit for å tjuvstarte litt. =) V.A.T.S. blir man I.K.K.E. lei av, og det fungerer meget bra. De cinematiske sekvensene er ikke repetitive, og de er perfekt implementert i en perfekt spillbarhet. Man kan ikke skru de av, men de gir akkurat de pusterommene man behøver i hektiske kamper, så du kommer ikke til å ville skru de av heller. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Konge anmeldelser ute, 6er i dagbladet og 9av10 på gamer.. Jeg har sagt det 100 ganger før og sier det igjen, FALLOUT3 er ÅRETS SPILL! Endret 28. oktober 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 rart at cracken ikke er ute på nettet enda da KriFos... dukker vel opp crack i natt Den versjonen som ligger ute på nettet er den russiske versjonen, og den russiske utgiveren ville visstnok ha Starforce på de spillene. Nå er det en rimelig lett måte å komme rundt starforce på, men det har jeg ikke tenkt å diskutere her i henhold til retningslinjene Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 rart at cracken ikke er ute på nettet enda da KriFos... dukker vel opp crack i natt Den versjonen som ligger ute på nettet er den russiske versjonen, og den russiske utgiveren ville visstnok ha Starforce på de spillene. Ja, det er den russiske versjonen, men den inneholder også engelsk installerte den før jg gikk på jobb i dag uff håper gamezone sender spillet i dag, har mest lyst å spille på tven Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som har hørt noe fra Absoluttspill? håper dem sender ut i dag. Lenke til kommentar
dolg Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen som har hørt noe fra Absoluttspill? håper dem sender ut i dag. Fikk denne mailen idag "Bekrefter at Fallout 3 er pakket og sendes fra oss i dag, tirsdag 28.10.2008 Vennlig hilsenAbsolutt Spill AS" så da har jeg det forhåpentligvis i posten imorgen!!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 ah, har ikkje fått mail her :S tror eg må sende den en mail om det, ble litt redd nå Lenke til kommentar
dolg Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 når bestillte du? jeg la vel inn min i august eller noe sånn.. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Bare jeg som fortsatt er litt skeptisk? Oblivion fikk jo 10/10 nesten over alt det også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå