Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spiller dere som snille eller slemme? Jeg er ganske slem nå, jeg har fått tittelen "Fat cat" :p

 

Jeg var på det slemmeste, fordi jeg stjelte fra alt og alle bare for å ha nok til meg selv. Men jeg endte opp som neutral på slutten da, bare fordi jeg hjalp Fawkes ut og et par småting. Tenk dere det, her går jeg rundt i hele spillet og stjeler mat og ammo fra uskyldige mennesker, og dreper dem om jeg må. Jeg er en menneskelig satan. Så gjør jeg et par ting som egentlig ikke er såå snille, så blir syndene mine tilgitt. Litt teit, syns jeg.

Lenke til kommentar
Spiller dere som snille eller slemme? Jeg er ganske slem nå, jeg har fått tittelen "Fat cat" :p

 

Jeg var på det slemmeste, fordi jeg stjelte fra alt og alle bare for å ha nok til meg selv. Men jeg endte opp som neutral på slutten da, bare fordi jeg hjalp Fawkes ut og et par småting. Tenk dere det, her går jeg rundt i hele spillet og stjeler mat og ammo fra uskyldige mennesker, og dreper dem om jeg må. Jeg er en menneskelig satan. Så gjør jeg et par ting som egentlig ikke er såå snille, så blir syndene mine tilgitt. Litt teit, syns jeg.

 

Takk for advarselen!

Lenke til kommentar
Spiller dere som snille eller slemme? Jeg er ganske slem nå, jeg har fått tittelen "Fat cat" :p

 

Driver og skal hjelpe ghoulsene inn i Tenpenny tower :D

Tipper at Tenpenny får seg en overraskelse når de kommer stormende! *glede seg*

Spiller hovedsaklig som snill, men noen av folka der ute fortjener å dø. Jegere med artig kjøtt, "scavangers" med masse loot for litt karmatap, robotmann som fortjener å dø.

 

Vel, donerte alt vannet mitt, så har very good på karmanivået :) .

Lenke til kommentar

Har noen enkle spørsmål, og gidder ikke lese gjennom alle 109+ sidene her. Håper det går bra. ;)

 

1. Hvor ser man om et våpen regnet som Small Gun eller Big Gun? Det burde si seg selv, men er i tvil når det gjelder noen av dem.

 

2. Hvor brukbar er den hackinga? (for å hacke datamaskiner, mener jeg. Hvor ofte bruker dere den, og er det på viktige datamaskiner?)

 

3. Om jeg skal gjette et passord på en datamaskin, hvordan går jeg frem? Skjønner hva jeg skal gjøre, men det er svært vanskelig på bare fire forsøk, selv på Very Easy.

 

4. Er ikke så veldig langt ute i spillet, men sitter fast på en quest der jeg skal få 200 eller 600 radioaktivitet eller noe sånt. Hvordan går jeg frem?

 

5. Stakk ned i en jernbanetunnel for å finne The Family etter å ha levert brevet fra hun jenta, men fant to stk sinte greier jeg ikke har sjans å drepe. Det gikk greit med en stk Chinese Assault Rifle og x antall stim-pack, men gikk tom for ammo og healing. Jeg regner med det kommer flere, så har noen et tips for å drepe dem? Har satset på Small Gun og Big Gun og tatt Gun Nut begge gangene jeg har gått opp i level. ;)

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

3: Du får jo opp masse kødd, så trykker du på et tilfeldig ord, da står det f.eks "3/5 correct", da vet du at tre av bokstavene stemmer. Driter du deg, kan du prøve å merke mange rare tegn (hold musa på en bestemt plass før/etter tegnene), så får du flere forsøk.

 

2: Jeg ville ikke brukt XP på det.. Speech, Smallguns og lockpick er best (mener jeg)

 

Smallguns: Pistol, Maskinpistol, Rifle etc.

Big guns: Flammekaster, Minigun, Rocket launcher, Fat man etc.

Lenke til kommentar

4:stå i vannet i Megaton hvor bomba ligger.Du får beskjed når radnivået er høyt nok.Tar vel etpar minutter. 5:Vet ikke helt hva du mener,Ghouler?Det er slike i nesten alle Metrotunneler.Siden jeg ikke har mulighet for å sjekke kart og navn for øyeblikket vet jeg at der du skal levere sugarbombs? til en som skal lage Jet finnes det et kumlokk foran noen tønner på bakrommet,ligger grønn gugge på gulvet der.Gå ned der for å finne The Family.Du må nok skyte endel Ghouler før du kommer frem til en mann bak en stabel med sandsekker...hva du gjør herfra er opptil deg uten å røpe mer.

Endret av Dvil
Lenke til kommentar
5. Stakk ned i en jernbanetunnel for å finne The Family etter å ha levert brevet fra hun jenta, men fant to stk sinte greier jeg ikke har sjans å drepe. Det gikk greit med en stk Chinese Assault Rifle og x antall stim-pack, men gikk tom for ammo og healing. Jeg regner med det kommer flere, så har noen et tips for å drepe dem? Har satset på Small Gun og Big Gun og tatt Gun Nut begge gangene jeg har gått opp i level. ;)

 

Regner med det er milelurks du snakker om. De er fæle  :p

 

 

Har du prøvd å bruke VATS og en hagle på nært hold? Husker jeg slet veldig med de på det stadiet i spillet jeg også :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...