Gå til innhold

Fallout 3 - Tråden hvor alt om dette spillet diskuteres.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slaktet like så godt alle som befant seg i og utenfor Tennpenny Tower. Likte ikke oppsynet dems eller deres rasistiske holdninger mot ghouls.

 

 

....Selvom jeg dreper alle ghouls jeg ser. :p

 

Ps

En del bra utstyr i skapet til han security sjefen (skapet er lokalisert utenfor, nøkkelen kan man ta fra liket)

Lenke til kommentar
Jeg tok han på rommet sitt, og nå er det plutselig færre vakter som vandrer rundt.

 

Jeg fant han aldri mer etter at jeg hjalp Ghoulene med å flytte inn uten noe bråk. Jeg ville bare at alle skulle være glade, men ghouls er visst ikke til å stole på allikevel. Jeg syntes alltid de var så søte på grunn av stemmen deres og hvordan alle normale folk hatet dem og var redd for dem når ghouls faktisk var snillere enn menneskene.

 

Han lederen for ghoulgjengen i Tenpenny tower endret det synspunktet mitt. Jeg drepte han og la han oppi badekaret, nå får de leve uten leder.

Lenke til kommentar
Han lederen for ghoulgjengen i Tenpenny tower endret det synspunktet mitt. Jeg drepte han og la han oppi badekaret, nå får de leve uten leder.

Roy? Han drepte jeg, tenkte at Tenpenny sine snobbete beboere ikke likte å ha ghouls i nærheten, så viser det seg at jeg måtte enten drepe han i Underworld eller Tenpenny, så tok oppdraget til Tenpenny om å drepe han, men ga bort alle nøklene og fikk oppdraget komplett, men så ville jeg ikke at ghoulen skulle få power armour, så jeg drepte han på vei ut :wee: .

Tok også og var kjempesnill mot de slavene, hadde først ordnet så jeg skulle finne lederen i paradice temple (eller ha det heter), vel, dro og snakket med han om at jeg skulle hjelpe de og drepe slaveholderne, men viste seg at de ikke klarte det på egenhånd så de døde. Senere dro da slaveholderne til den slavebyen hvor jeg var snill mot slavene og befridde barna. Fat Man og VATS er kjempegøy.

Vel, der møtte jeg de tidligere slaveholderne og slo av en prat mens jeg senere slaktet kompisene rundt uten at han brydde seg :) .

Lenke til kommentar
slavegreier

 

Jeg fant Paradise Falls ved en ren tilfeldighet, selv om jeg hadde hørt snakk om det etter å ha vært i Big Town ganske tidlig på min reise. Der hjalp jeg slaverne med å fange flere slaver slik at jeg kunne komme inn i byen. Dessuten fikk jeg godt betalt for det, og hei, første prioritet er egen overlevelse! Uansett så reddet jeg alle slavene etter at jeg hadde gjort det og samtidig drepte alle slaverne i Paradise Falls. Jeg fant han ene fyren jeg hadde fanget for dem, men de to andre var helt borte. Lurer på hva de gjorde med de ASSS

Lenke til kommentar
Gled deg! Spiller egentlig som snill, men greide å bugge questet så måtte hjelpe dem inn jeg også. Phunny.

 

Hehe.

Digger å spille som slem, man får jo masse gratisting! (Altså når man dreper handelsmenn)

Men jeg spiller også litt snill hvis det hjelper meg med å få forskjellige byer og småsteder hvor jeg er velkommen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...