Wartom Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Angående Deathclaws. Hvis noen sliter vil jeg anbefale Dart Gun på det sterkeste, det cripler beinet med et skudd. Så de beveger seg med samme fart som en lett joggende Moskva-Marit. Finner ikke recipen. Hun i Tenpenny tower som solgte den overtalte jeg til å stikke av. Hvor ellers er den? Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Deathclaws er ikke vanskelig V.A.T.S i beinet, og flamer pleier å fungere for meg Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har brukt Fatman innimellom Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Fatman er bare dritmoro. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Deathclaws er ikke vanskelig V.A.T.S i beinet, og flamer pleier å fungere for meg Hvilket våpetn bruker du på beinet? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Angående Deathclaws. Hvis noen sliter vil jeg anbefale Dart Gun på det sterkeste, det cripler beinet med et skudd. Så de beveger seg med samme fart som en lett joggende Moskva-Marit. Finner ikke recipen. Hun i Tenpenny tower som solgte den overtalte jeg til å stikke av. Hvor ellers er den? Du får den av hannibal etter lincoln memorial questen (slave tingen). Du kan også finne den i mdpl-05 power station, litt usikker på hvor. Så den ligger ikke i safen i tårnet? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Noen som veit hvor den kinsesiske lyttestasjonen er? The Chinese Radio Beacon will be added to your radio in a random location in the Wasteland depending on each game. The signal will grow stronger as you get closer to the source of the beacon. Angående Deathclaws. Hvis noen sliter vil jeg anbefale Dart Gun på det sterkeste, det cripler beinet med et skudd. Så de beveger seg med samme fart som en lett joggende Moskva-Marit. Finner ikke recipen. Hun i Tenpenny tower som solgte den overtalte jeg til å stikke av. Hvor ellers er den? Du får den av hannibal etter lincoln memorial questen (slave tingen). Du kan også finne den i mdpl-05 power station, litt usikker på hvor. Så den ligger ikke i safen i tårnet? Sjekk her om dere lurer på noe ang dart gun: http://fallout.wikia.com/wiki/Dart_Gun Lenke til kommentar
Mikkiaveli Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Deathclaws er ikke vanskelig V.A.T.S i beinet, og flamer pleier å fungere for meg Hvilket våpetn bruker du på beinet? Combat shotgun eller hunting rifle Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Gaah, spillet ligger hjemme...Vil ha Xboxen min hjem nå!!!! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Deathclaws er ikke vanskelig V.A.T.S i beinet, og flamer pleier å fungere for meg Hvilket våpetn bruker du på beinet? Combat shotgun eller hunting rifle Jeg har makset ut smallweapons skillet. Har commando og sniper perk. Men har problemer med å criple beinet med shotgun/rifle før deathclawen slår meg i hjel. Hvordan rekker du det? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Du trenger da ikke å skyte den i benet i det hele tatt. V.A.T.S rett før den når deg og fyll hodet dens med Combat Shotgun-bly? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg har nok AP til fire hagleskudd. Spiller på hard og den nekter å dø av fire skudd i hodet, ergo jeg står igjen med null AP og den slakter meg. Har dog ikke 100% på haglen, men den gjør ca 40-50 i dmg. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Dør du så fort, altså? Dør på tre skudd i hodet point blank her, men selv om de bommer så overlever jeg 10 - 12 slag. Endret 28. november 2008 av Odesseiron Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Det kommer helt ann på hvilken vanskelighetsgrad man spiller på Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg spiller på hard Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Dør du så fort, altså? Dør på tre skudd i hodet point blank her, men selv om de bommer så overlever jeg 10 - 12 slag. 5-6 slag kanskje. Så rart. Kanskje jeg har distributert skill points på en annen måte. Men har dart gun , så greier meg Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Er det mulig å drepe f.eks noen i et hus uten at hele byen prøver å drepe deg? Hvis jeg vil robbe doktoren i Megaton for medisin og dreper han via et kraftig slag i ryggen, så vet jo alle i byen om det. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jada. Jeg drepte en NPC i Megaton uten å få pes for det. Det blir mer problematisk om du tar kampen ut til gata, dog. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jada. Jeg drepte en NPC i Megaton uten å få pes for det. Det blir mer problematisk om du tar kampen ut til gata, dog. Eneste du kan drepe trygt er han som vil ha deg til å sprenge bomba. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2008 Del Skrevet 28. november 2008 Jeg drepte doktoren i Tenpenny Tower og alle er fortsatt like "gla" i meg. Problemet kommer først om noen ser deg. Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå