Vaenas Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Hva heter programmet man trenger for å skifte på textures i fallout 3? Edit: Første på side 101 XD Endret 23. november 2008 av Vaenas Lenke til kommentar
Orjan-90 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 noen har som forsto den questen hvor man skal enslave flak, red og susan lancaster. skal jeg drepe de? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 For de som er ute etter radio stasjonene så tror jeg da at det er meget mulig å finne dem i de .bsa filene. Bare bruk samme tools for Fallout som med Oblivion. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 noen har som forsto den questen hvor man skal enslave flak, red og susan lancaster. skal jeg drepe de? Du får et "overtalelsesvåpen" av slavehandleren, en såkalt "mezzer". Om du er nær nok en person når du skyter dem med dette våpenet, vil de miste all viljekraft og bare bli stående der, sånn at du får satt på dem slavehalsbåndet. Lenke til kommentar
Orjan-90 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 noen har som forsto den questen hvor man skal enslave flak, red og susan lancaster. skal jeg drepe de? Du får et "overtalelsesvåpen" av slavehandleren, en såkalt "mezzer". Om du er nær nok en person når du skyter dem med dette våpenet, vil de miste all viljekraft og bare bli stående der, sånn at du får satt på dem slavehalsbåndet. hvor er slavehandleren? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) Virker dette våpenet på vanlige fiender også? Rappa det med meg når jeg raidet Paradis Falls. (som er hvor slavehandleren er) Unofficial Official Fallout 3 Soundtrack: 01 - Civilization 3:07 Andrews Sisters & Danny Kaye 02 - Way Back Home 2:54 Bob Crosby 03 - Into Each Life Some Rain Must Fall 3:10 Ella Fitzgerald with The Ink Spots 04 - Anything Goes 3:04 Cole Porter 05 - Fox Boogie 3:16 Trede, Gerhard (GEMA) © 06 - I'm Tickled Pink 1:52 Shaindlin, Jack (BMI) © 07 - I Don't Want To Set The World On Fire 3:07 The Ink Spots 08 - Jazzy Interlude 2:52 Munn, Billy (PRS) © 09 - Jolly Days 1:41 10 - Let's Go Sunning 1:45 Shaindlin, Jack (BMI) © 11 - A WONDERFUL GUY 2:48 MARGARET WHITING 12 - Rhythm for You 2:59 Christiani, Eddy; Poptie, Frans 13 - Butcher Pete Part 1 2:28 Roy Brown 14 - Butcher Pete Part 2 2:43 Roy Brown 15 - Mighty Mighty Man 2:36 Roy Brown 16 - Swing Doors 2:59 Gray, Allan (GEMA) © 17 - Maybe 3:06 The Ink Spots 18 - I Don't Want To Set The World On Fire 3:00 The Ink Spots 19 - Crazy He Calls Me 3:05 Billie Holiday 20 - Easy Living 3:06 Billie Holiday 21 - Boogie Man 2:23 Phillips, Sid Er ikke sikker på alle, men det er vel riktig... Endret 23. november 2008 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Orjan-90 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 takker for hjelpa. hm, må ha drept han slavehandleren i paradise falls og solgt det våpenet eller noe, for jeg finner det ikke igjen. noen mulighet for å få det tilbake så jeg blir ferdig med denne questen? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skulle vært en egen tråd for Fallout til PC! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skulle vært en egen tråd for Fallout til PC! Har savnet dette en god stund, så henger meg på denne. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Hvorfor det? Spillet er jo stort sett det samme på alle platformer... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 (endret) For at pc har langt flere muligheter enn konsollversionene, og det blir veldig mye ubrukelig informasjon for disse. Jeg spiller på konsoll og skulle gjerne hatt en tråd der løsningen på problemene ofte ikke innebar å endre config filer og laste ned mods. Endret 23. november 2008 av archongamer Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Skjønner hva du mener, men det er jo bare å nevne at det er konsollversjonen du snakker om, så er det ikke noe problem. Men hvorfor ikke opprette en Fallout 3 tråd i Felles delen av konsollforumet? Skulle vel være helt i orden det Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Dersom de slipper en construction set til Fallout som til Oblivion så bør vi få en egen subkategori i Populære spilleserier elns. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Det er jo 100% avhengig av hvor populært diskusjoner rundt spillet er Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 fluesoppen: Er rimelig sikker på at Bethseda har sagt at det er på vei Archongamer: Vel, på de fleste ting som man bare kan fikse med config filer og lignende så er svaret på konsoll "beklager det går bare på pc" Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Men hvorfor ikke opprette en Fallout 3 tråd i Felles delen av konsollforumet? Skulle vel være helt i orden det Det er forsøkt før. Ble låst, kastet og linket til denne tråden med kommentaren "bruk denne". Lenke til kommentar
camxer Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Virker dette våpenet på vanlige fiender også? Rappa det med meg når jeg raidet Paradis Falls. (som er hvor slavehandleren er) Det våpenet fungerer iallefall på mennesker, har ikke prøvd på andre dyr. Ganske morsomt våpen egentlig. Kjekt å lage allierte av fiendene dine Har ikke prøvd på NPC's da... Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 23. november 2008 Del Skrevet 23. november 2008 Er litt rare de moderatorene i gamer.no delen. Hva gjør at denne tråden får vere åpen? Hva er så spesielt med denne? Husker CoH tråden ble stengt på grunn av det ikke var ønsket en enkelt tråd til vert spill. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Fallout 3 patch bekreftet til alle platfomer! Clicky Hva som kommer skal vi vist få beskjed om Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 ting som har irritert meg lenge, hvorfor må personen sjekke våpenet to ganger etter reload?har det noe med condition på våpenet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå