WangenPs3 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skjønner isåfall ikke hvorfor folk vil det. VATS gir deg mye større sjangse for å få critical hits, hidden critical hits, og ikke minst sjangsen for at "Perfect Stranger" dukker opp... Uten VATS så blir det litt "håpløst" å treffe til tider, på de fiendene som er litt for raske..... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Skjønner isåfall ikke hvorfor folk vil det. VATS gir deg mye større sjangse for å få critical hits, hidden critical hits, og ikke minst sjangsen for at "Perfect Stranger" dukker opp... Uten VATS så blir det litt "håpløst" å treffe til tider, på de fiendene som er litt for raske..... Det er snakk om å skru av animasjonene, ikke VATS generelt. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Dvs. at man bruker VATS uten at man ser at den blir brukt? Men de mister bare liv? Synes det høres litt rart ut, men det kan jeg jo sjekke senere idag... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Tenker mer på at når man bruker VATS så skyter den et vanlig skudd med en gang man trykker OK. Animasjon er greit, bare ikke slowmotion i 6 sekunder og det å se personen dø fra forskjellige vinkler. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 OMG,, sier bare eg..Fallout er jo mat som bare det,,,er litt mye negativt om det her inne ja..... Fallout heter spillet ikke Oblivion Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Haha, slikt ser når fanboys blir litt for beskyttende mot ungen sin. Hvis du ikke takler negativ oppmersksomhet om Fallout 3 så burde du ikke være på nettet. Haha, du vet vet at jeg ikke er fanboy til noe? Jeg bare browset dette emnet også ser jeg en drøss med bortskjemte drittunger begynner og klage. Fordi jeg ser alle spill med likt syn. Men du er kansje fanboyen her, eller hva Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja, jævla idioter som faktisk går rundt og klager når problemer dukker opp med spill de gledet seg til. Jeg oppdagte Fallout-serien først for noen uker siden, og nå er jeg helt hekta. Elsker hele opplegget. Og gleder meg vilt til F3. Men jeg er også fryktelig skeptisk på dette VAT greiene. Å hele tiden se lange slow motion scener høres ikke bra ut. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Venerable: Ja får håpe man kan skru av slow-motion saken. Men du er kansje fanboyen her, eller hva Ja, særlig siden jeg aldri spilte Fallout når det kom ut Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 jeg har ryddet litt i tråden. hold dere sakelige og husk de første punktene i rettningslinjene. Lenke til kommentar
Killarfromspace Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Venerable: Ja får håpe man kan skru av slow-motion saken. Men du er kansje fanboyen her, eller hva Ja, særlig siden jeg aldri spilte Fallout når det kom ut W/E Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Aldri spilt de tidligere fallout spillene, men gleder meg fælt til Fallout 3. Og angående V.A.T.S systemet så kan jeg se for meg at det vil rocke i starte, men dabbe av etter vært som man har sett det meste av eksplosjoner/lemlestelser osv ... Men dette er bare spekulasjon, slik det er nå syns jeg det ser ganske artig ut værtfall. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Gleder meg så jævelig nå. Jeg likte Oblivion veldig godt, og det selv om det var til tider langt ifra så variernde som man skulle ønsket. Enda finere er at Absoluttspill selv sender Collectors Edition i brevpost så det ender hvertfall opp på postkontoret før release, hvis heldig i postkassa. Lenke til kommentar
mynock Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 It wouldn't bring Black Isle back. So if you don't mind, I'm going to stop here and have a drink at the café of broken dreams. Fyren har helt sikkert flere gode poeng. Eg har ikkje prøvd spelet enno og kan ikkje sei noko om det. Det er derimot liten tvil om at han ikkje var spesielt positivt stemt i utgangspunktet og at han eigentleg berre vil tilbake til "the good ol' days". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 gamereactor skal legge opp sin anmeldese av spillet i morgen. noen som vet når gamer kommer med sin? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 gamereactor skal legge opp sin anmeldese av spillet i morgen. noen som vet når gamer kommer med sin? spillet har jo vært ute til anmeldelse på xbox i 3-4 uker nå så gamer kommer nok med sin anmeldelse på offisiell releasedato, verken før eller senere Lenke til kommentar
oddishWILD Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg kommer hvertfall garantert til å kjøpe det.Skal lese anmeldelser først da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Kjøpe det er det ingen tvil om at jeg skal heller. Men lurer bare på om jeg like så greit skal gå for steam eller å finne fram eska i butikken. Kan jo være heldig å finne CE på spaceworld (hvilket er overpriset) eller elkjøp. Ikke noen spillsjapper her i byen shø Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Gleder meg litt nå, har ikke noen særlig interessante spill å spille, tenkte jeg skulle starte opp med WAR, men skal gi Fallout 3 en sjangse først. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 her skulle jeg si noe om spillet å hvilke forventninger jeg har...men så kom jeg på at det ligger nede på stuebordet akkurat nå og jeg tror jeg bare stikker å spiller litt Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Fallout3 er nå ute på nettet! , regner med cracken kommer i løpet av natten om vi er heldige. ps: jeg har bestillt Fallout3 fra Gamezone til ps3, men ikke fader om jeg venter til fredag med å spille det når det ligger på nett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå