Jonas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Nei, hadde ikke det. Tro det eller ei - men dette er faktisk et forum hvor en ikke forplikter seg til noe som helst. Jeg poengterte kun din utrolige dårlige vane med å legge tilsynelatende ikke-fungerende kode over til oss, og be oss om ikke å bare løse problemet, men også å finne problemet. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Vis du ikke skjønner problemet mitt enda er du rett å slett dum. Ikke stygt ment. Endret 3. mai 2008 av php_user Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du forstår åpenbart ikke noe av hva jeg har sagt. Jeg er fullt klar over hva du ønsker å gjøre og at du ikke får det til. Når du derimot poster spørsmål på forumet, i håp om hjelp, er det opp til deg å først finne ut hvor i koden det går galt. Vi har nemlig ikke samme databaser, filer og mappestruktur som deg, og sannsynligheten er liten for at noen gidder å opprette slikt for å lokalisere og rette feilene dine. Endret 3. mai 2008 av Jonas Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du forstår åpenbart ikke noe av hva jeg har sagt. Jeg er fullt klar over hva du ønsker å gjøre og at du ikke får det til. Når du derimot poster spørsmål på forumet, i håp om hjelp, er det opp til deg å først finne ut hvor i koden det går galt. Når du vet det, hvorfor driver du å kverulerer slik da ? Kan du ikke bare forklare/lære meg det med engang ? Vi har nemlig ikke samme databaser, filer og mappestruktur som deg, og sannsynligheten er liten for at noen gidder å opprette slikt for å lokalisere og rette feilene dine. Det trenger du ikke. Du må bare kunne htaccess. Noe du vist ikke kan. Endret 3. mai 2008 av php_user Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Når du vet det, hvorfor driver du å kverulerer slik da ? Kan du ikke bare forklare/lære meg det med engang ? Fordi jeg er luta lei av sånne som deg, som bare kaster kode inn på forumet og forventer å se en løsning en time etter, uten å gjøre en eneste innsats for å enten fikse det selv eller å gjøre det lettere for oss å hjelpe deg! Merk siste setning, du har så jævlig mye å lære der. Du gjør det så utrolig vanskelig å hjelpe. Lær deg debugging! Edit: Det trenger du ikke. Du må bare kunne htaccess. Noe du vist ikke kan. Jeg snakker generelt her, det er ikke akkurat som om dette er eneste gang du har hatt et PHP-problem. Endret 3. mai 2008 av Jonas Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Når du vet det, hvorfor driver du å kverulerer slik da ? Kan du ikke bare forklare/lære meg det med engang ? Fordi jeg er luta lei av sånne som deg, som bare kaster kode inn på forumet og forventer å se en løsning en time etter, uten å gjøre en eneste innsats for å enten fikse det selv eller å gjøre det lettere for oss å hjelpe deg! Merk siste setning, du har så jævlig mye å lære der. Du gjør det så utrolig vanskelig å hjelpe. Lær deg debugging! Edit: Det trenger du ikke. Du må bare kunne htaccess. Noe du vist ikke kan. Jeg snakker generelt her, det er ikke akkurat som om dette er eneste gang du har hatt et PHP-problem. - Hva mer skal jeg legge ut til dere som jeg ikke har lagt ut da ? - Hva er debugging ? (aldri brukt ) Endret 3. mai 2008 av php_user Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) - Hva er debugging ? (aldri brukt ) Vi er alle smertelig klare over at du aldri har «brukt» debugging .. http://www.google.no/search?hl=no&q=de...3%B8k&meta= Se spesielt på wikipedia sin artikkel. Endret 3. mai 2008 av Jonas Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 - Hva mer skal jeg legge ut til dere som jeg ikke har lagt ut da ? - Det første spørsmålet da? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du skal ikke - Legge ut rå-kode på forumet. - Formulere en forumpost med en/to linjer/lister, slik som dette. (Se på din siste post her) Du skal derimot - På forhånd ha lokalisert, isolert og reprodusert problemet. - Dette presenterer du til oss, med feilmelding og vise tydelig hvilken linje den forekommer på. - Gi fullstendige og oversiktlige forklaringer. - Eventuelt, dersom du ikke får noe feilmelding; vise oss hvor i koden ting slutter å skje i henhold til dine intensjoner. Endret 3. mai 2008 av Jonas Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Du skal ikke - Legge ut rå-kode på forumet. - Formulere en forumpost med en/to linjer/lister, slik som dette. (Se på din siste post her) Du skal derimot - På forhånd ha lokalisert, isolert og reprodusert problemet. - Dette presenterer du til oss, med feilmelding og vise tydelig hvilken linje den forekommer på. - Gi fullstendige og oversiktlige forklaringer. - Eventuelt, dersom du ikke får noe feilmelding; vise oss hvor i koden ting slutter å skje i henhold til dine intensjoner. Oki Debugging: Jeg vet jo ikke hva som er feil egentlig, vet ikke om den ligger i htaccess eller php. EDIT: Ser litt på denne: http://www.ibm.com/developerworks/library/os-debug/ Endret 3. mai 2008 av php_user Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå