bushwacker Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Syntes Stoltenberg virket litt forvirret og hadde kanske glemt manuset sitt hjemme idag. Lite å lese i media rundt denne talen. Uansett så kan den ses på YouTube: Stoltenberg taler på 1. mai Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Helt elendig... Det er jo kjent at natt til første mai er en finfin anlednig til å drikke seg fra sans og samling, men dette var vel litt i meste laget for statsministeren. Men det var ikke bare der han surret. Han hadde nok tapt "Kan du teksten", for å si det sånn. http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=234937 :!: Endret 1. mai 2008 av kapitalisten Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skal ikke klandre mannen, jeg hadde garantert ikke klart å gi noen bedre tale på en dag som i dag Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Jeg så talen hans i Stavanger idag. Helt ærlig, så er jeg mer opptatt av hvordan han styrer landet enn hvor flink taler han er. Eller hvor flink han er å synge :!: Endret 1. mai 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sjekk Stoltenberg har hangover xD Er ikke rart at han styrer landet ned i dass Lenke til kommentar
Eryk Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hahaha. Asså. Eller. Det ekke. Sånn atte. Ikke sant! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sangen var jo uhyggelig lang. Ikke rart han ble tåkete under sangen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Jeg så talen hans i Stavanger idag. Helt ærlig, så er jeg mer opptatt av hvordan han styrer landet enn hvor flink taler han er. Eller hvor flink han er å synge :!: Da er det synd at han er flinkest som taler. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Pretty boy, Jens. Gros flinke protegé............. En tragisk type. Hvorfor kan han ikke gjøre oss stolte over å være norske, isteden for å selge landet og late som om han ikke er høyremann? Endret 3. mai 2008 av Robocoop Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Alle talene kan ikke være perfekt, har bare sett den ene talen fra skedmo. Var grei den selv om han ikke hadde alle tallene i hodet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Han snakker da alltid slik, gjør han ikke? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Bruker og sette på nyttårstalene til Kongen når jeg skal sovne lett og kjapt . Er noe med den stemmen , slags søvnhypnose tilstand jeg kommer i Endret 3. mai 2008 av =Iko= Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Det er ingen tvil om hvem han slektes på og det er heller ingen tvil om hvilken vei det går: Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 "Erru lærer ja? Det er litt urovekkende..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå