dangaute4 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) har eit spill som heiter cs 1.6 og det har eg Hide N Seek mod på og har noko som heite blockmaker dei tinga jeg adder på på spillet er noko som har bilde på seg dei bildene er i mdl fil og lurer på hvordan dei lager dem hjelp har goooogla mye og finner ingeting hjelp hvordan lage eg .mdl filer?? Endret 1. mai 2008 av dangaute4 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Quake Army Knife skal kunne fikse dette. Usikker på fremgangsmåten, da det er leeeeenge siden jeg drev med slikt (Half-Life er tross alt fra 1998) .mdl er egentlig et format for 3D modeller, så for å faktisk lage modellene, må du ha et 3D verktøy. Milkshape 3D kan konvertere fra f.eks. 3D Studio til Quake .mdl format som Half-Life motoren bruker. (Counter-Strike er en mod til Half-Life for de som ikke er klar over det) edit: etter å ha testet, viser det seg at Quark ikke kan lese Half-Life modeller Endret 1. mai 2008 av GeirGrusom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå