dannad Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Noen som har erfaringer når det gjelder kjølevifte til PS3? BILDE Har tenkt på å kjøpe den vifta (link over). Noen som har den og som kan fortelle om den fungerer bra? PS3-en har ikke problemer med temperaturen, men bare for å være på den trygge siden vurderer jeg denne - også fordi den er så billig, 199,- Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 skeeeeptisk.. ps3en er da designet for å tåle litt regner jeg med, skal ikke se bort i fra at den der bråker også.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Så lenge man ikke stenger den inn i et trangt rom burde det gå greit uten ekstra vifte, bortkastet penger mener nå jeg. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Skjønner ikke hvorfor du skulle trenge det? Kjøp et brukt spill istedet for de pengene! Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Noen som har erfaringer når det gjelder kjølevifte til PS3? BILDE Har tenkt på å kjøpe den vifta (link over). Noen som har den og som kan fortelle om den fungerer bra? PS3-en har ikke problemer med temperaturen, men bare for å være på den trygge siden vurderer jeg denne - også fordi den er så billig, 199,- hmm har den jeg. kjøpte den grunnet att jeg merket att maskinen min ble veldig varm etter og har stått på i minimum 5 timer nonstop og tenkte att litt ekstra kjøling ville vel ikke skade. vil vel ikke si att den gjør underverker men den funker i allefall.(maskinen ble faktisk kaldere utvendig) dog det er en del minus med den. 1. den bråker no sinsykt jævlig. 2. når du setter den på maskinen blokkerer den alle USB inngangene(enten om du har 2 eller 4) Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Vurderer også å kjøpe den viften, men har hørt at den faktisk blåser inn ekstra støv i marskinen. Er dette noe som er tilfelle? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 bare det at den stenger usb inngangene gjør det jo til total glemmesak... makan til vas.. Lenke til kommentar
tosk422 Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 joda enig med deg. Det er jo tull at de konstruerte den sånn at vifta blokkerer usb inngangene. Men er ikka ps3 laget for god kjøling? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har hvertfall ikke hørt at overoppheting er noe som fører til ødelagte ps3 maskiner. Som tommelfingerregel kan du jo høre på viftestøyen, om ps3en er helt stille har den det veldig fint.. Men en kamerat av meg har ps3en sin inni en lukket stereobenk, noe som får viften til å gå som et fly, dette er jo en indikasjon på at den ikke har det så bra men uansett tror jeg ps3en slår seg av eller låser seg før noen av komponentene tar skade av temperaturen. Lenke til kommentar
Frozt Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 har hvertfall ikke hørt at overoppheting er noe som fører til ødelagte ps3 maskiner. Som tommelfingerregel kan du jo høre på viftestøyen, om ps3en er helt stille har den det veldig fint.. Men en kamerat av meg har ps3en sin inni en lukket stereobenk, noe som får viften til å gå som et fly, dette er jo en indikasjon på at den ikke har det så bra men uansett tror jeg ps3en slår seg av eller låser seg før noen av komponentene tar skade av temperaturen. har min stående åpent men tett intill en vegg og det er tider hvor den vifta går i turbomodus og det er irriterende. husker første dag jeg fikk den, ante ikke hvor den blåste ut varmen så jeg satte den med bakenden tett intill veggen. gikk 3 kvarter før maskin skrudde av seg selv grunnet att den var blitt altfor varm. hoved bryteren bak funket ikke engang. var ikke før maskinen var kald utvendig att jeg fikk start på den igjenn. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Virker som det beste er å ikke kjøpe vifte til ps3en, trur ps3en har god nok kjøling har ikke blitt overheta ennå Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Les denne så skjønner du hva jeg mener om ekstra kjølevifte til PS3 Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 (endret) Les denne så skjønner du hva jeg mener om ekstra kjølevifte til PS3 Misforstod deg Endret 3. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tull og tøys spør du meg. Såpass burde vi forvente av maskinen. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Tull og tøys spør du meg. Såpass burde vi forvente av maskinen. I agree Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Les denne så skjønner du hva jeg mener om ekstra kjølevifte til PS3 konge, det var vel en grei spiker i kista for denne diskusjonen, sykt Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 PS3-maskinen tåler varme på litt over 100 grader celcius, men hvis man vil kaste bort 199kr på en vifte som skaper støy og er stygg som juling skal du få lov til det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå