Tirumtei Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Har vært uheldig og mistet SCART kabelen til PS2en min, men har en antenne kabel som alltid har fungert på de eldre tv'ene jeg har eid opp gjennom åra. Problemet nå er at jeg prøver å koble den rett til LCD tven min, også vet jeg ikke hva jeg skal jeg gjøre for at tven skal skjønne at den har en Ps2 koblet til gjennom antenne kabelen. På de gamle tvene kunne jeg bare bla gjennom noen få kanaler også dukka plutselig bilde opp på feks kanal 8. Det som skjer nå er at det står et stort "No Signal" på en blå bakgrunn, og dette står det på alle kanalene. Har en meny på tven som heter "Source" der jeg kan velge mellom TV AV1 AV2 HDMI1 HDMI2 YprPb og PC. Hvorfor er ikke "Antenna" feks der? Prøvde også å koble kabelTV dekoderen til tv med en scart-kabel for så og koble antenne kabelen via denne (var antenna input på deekoderen også) men kom akkurat like langt med dette.... Setter stor pris på om noen kan hjelpe meg med dette! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 ... der jeg kan velge mellom TV AV1 AV2 HDMI1 HDMI2 YprPb og PC. Hvorfor er ikke "Antenna" feks der? Hva skal TV brukes til, mon tro? Lenke til kommentar
Tirumtei Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Ja jeg regna jo med det var TV som var riktig, men TVen reagerer likt på alle inkludert den. Lenke til kommentar
covah Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Du må søke inn riktig kanal etter at du har koblet til, akkurat som gamle videospillere som også bare brukte antennekabelen. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Men, ta deg en liten tur på butikken og kjøp en RGB kabel eller component til ps2'n din helst.. Da blir alle så mye mer fornøyde.. Selv om det nok er riktig slik covah sier her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå