Havard_92 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Når jeg er på treningssenteret ser jeg ofte sterke folk som kaster vektene fram og tilbake 20 ganger i løpet av 10 sekunder. Selv foretrekker jeg å kjøre så rolig som mulig, men hva er den anbefalte løftefarten? En mellomting mellom raskt og treigt, eller så treigt som mulig? Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 http://stronglifts.com/should-you-lift-the...-or-super-fast/ Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 For å utvikle eksplosive muskler - løft raskt, men ikke la det gå ut over teknikk slik at du skader deg. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Løfte raskt med riktikk-teknikk minsker sjangsen for skader. Men viktig og trene lett å få inn riktig teknikk+ ha varmet godt opp først. Lenke til kommentar
Gjest medlem-160666 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Der fikk du vel svar? Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hm, blir rart å begynne å løfte raskt. Har alltid løfta skikkelig treigt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå