Lovinda Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hei! Jeg sendte et innlegg til Si;D. Jeg fikk respons. Jeg pleier ikke å lese aftenposten, så jeg lurte bare på når Si;D spalten pleier å komme i avisen? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Aftenposten Morgen alle dager unntatt søndag, tror jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er det nå nylig de har begynt med Si;D i søndagsutgaven? Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Yep, er ikke så lenge siden. Var så god respons på det. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 det kommer nok 2-4 dager etter at du har sendt inn, om det syntes det er saklig nok osv. Lenke til kommentar
Elij Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Avhenger også av tema. Noen ganger samler de opp til en side med mye om én ting. Og vinklingen pleier å være litt annerledes i helgene Og hvis "respons" er det automtiske svaret man får med en gang, er ikke det noen garanti for at det blir trykket. Hvis det derimot er underskrevet med en av de som jobber der, og ikke bare "Si ;D-redaksjonen", så tror jeg man er ganske sikret. Men de fleste får bare det automatiske, uavhengig av om det blir trykket eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå