Moffe247 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 (endret) Hei! Skal kjøpe meg ny PC og Har funnet dette kabinettet, og lurer på om jeg får plass til alt dette i det eller om jeg må opp til et maxi kabinett, feks. Thermaltake Shark Jeg har tenkt å sette i et til 9800gtx skjermkort senere. Blir det plass til alt dette, eller må jeg opp på et maxi kabinett? Endret 1. mai 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Blir det plass? Har ikke peiling på kabinett... Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det går helt fint, mer enn nok plass såvidt jeg kan se Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Det går helt fint, mer enn nok plass såvidt jeg kan se Takker. blir det eventuellt plass til en CPU-kjøler senere? Det kommer jo selfølgelig ann på størelsen, man jeg tenkte på noe som denne: https://prisguiden.no/product.php?productId=29281 Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil anbefale deg å ta en titt på Noctua NH-U12P sin kjøler. Går fint i et slikt kabinett (som jeg forøvrig er svært godt fornøyd med) som har omtrent samme bredde som det du har valgt. Den du lurer på har lavere høyde enn noctuaen, så går fint med den, sålenge den passer på hovedkortet (at det er nok plass rundt cpu-sokkel) Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg syns at Scytche Ninja ser litt "grommere" ut, hvis du skjønner hva jeg mener. Men la oss ikke gå off topic. tror du det blir plass eller kommer det til å gå rett til H@!#&}§E? Som jeg sa lenger opp kommer jeg nok til å sette i et til 9800gtx senere Endret 2. mai 2008 av Moffe247 Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Som jeg sa, så er det plass i kabinettet til Scytche kjøleren, men ut av bildet så det ut som den kan kreve at det er endel plass rundt cpu-sokkel på hovedkortet, så ville sjekket dette... Vil også anbefale deg å anskaffe denne samtidig med resten av det du skal ha da du ellers må ta ut igjen hovedkortet for å montere kjøleren (skal ha noen braketter på baksiden av hk) Edit: Det går helt fint å sette i et ekstra skjermkort Endret 2. mai 2008 av _diablito_ Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 takker... Har nå bestilt PC. takker for alle svar. Gikk for Aegis kabinett fra chieftec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå