Gå til innhold

Trenger hjelp til Halo!

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål angående Halo 2 og 3.

HALO 2:

Jeg kunne gjerne tenkt meg å spille litt Halo 2 over Xbox LIVE, men det fungerer ikke. Jeg får beskjed om å laste ned de nyeste oppdateringene. Dette gjør jeg, men i det jeg skal begynne å spille får jeg meldingen om at: "nedlastet materiale er skadet og vil ikke fungere, prøv å last ned på nytt"

Dette skjer hver eneste gang. Jeg har til og med prøvd på to forskjellige Xbox 360-er, uten resultet. Er det noen som vet hvordan man kan få dette til å fungere?

HALO 3:

Hvordan fungerer rankingsystemet i Halo 3? Med dette mener jeg: Hvordan kommer du opp i skill-level? Jeg vet at man må vinne, men hva med 2. 3. 4. 5. og 6. plass? Og er dette ulikt fra feks. Lone Wolfes og Team Slayer?

Og så lurer jeg på hva skjer med folk som jukser? Ikke at jeg jusker, men hadde vært artig å vite! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har noen spørsmål angående Halo 2 og 3.

HALO 2:

Jeg kunne gjerne tenkt meg å spille litt Halo 2 over Xbox LIVE, men det fungerer ikke. Jeg får beskjed om å laste ned de nyeste oppdateringene. Dette gjør jeg, men i det jeg skal begynne å spille får jeg meldingen om at: "nedlastet materiale er skadet og vil ikke fungere, prøv å last ned på nytt"

Dette skjer hver eneste gang. Jeg har til og med prøvd på to forskjellige Xbox 360-er, uten resultet. Er det noen som vet hvordan man kan få dette til å fungere?

HALO 3:

Hvordan fungerer rankingsystemet i Halo 3? Med dette mener jeg: Hvordan kommer du opp i skill-level? Jeg vet at man må vinne, men hva med 2. 3. 4. 5. og 6. plass? Og er dette ulikt fra feks. Lone Wolfes og Team Slayer?

Og så lurer jeg på hva skjer med folk som jukser? Ikke at jeg jusker, men hadde vært artig å vite! :p

Ang. Halo 2, så skjer det samme hos meg, så jeg tror ikke det er mulig å game Halo 2 med Xbox 260.

Med Halo 3 så er jeg ganske sikker på at hvis du kommer på 1., 2. eller 3. plass går du opppver, mens hvis du havner under går det nedover.

Ang. juksing vet jeg ikke, har aldri opplevd at noen jukser, eller har blitt straffet for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...