Gå til innhold

Fikk ikke lov til å ha LAN grunnet at mor og far ikke stoler på kompisen min. [løst]

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 13år gammel gutt som har et problem:

Jeg og en kompis hadde planlagt å ha et lite LAN i helga.

Vi spurte, og da det var i boks, fikk vi vite at foreldrene mine skulle bort den kvelden.

Etter et par dager fant vi ut at han skulle ha besøk av en kompis som hadde bodd i spania et år den helga, da fant vi ut at vi ville at han kompisen også skulle få være med.

Når vi spurte, fikk jeg til svar at: "Nei han kan ikke være med, fordi vi kan ikke stole på han." Jeg ringte kompisen min (han første), og fortalte at kopisen vår (den andre) ikke kunne være med. Men da fikk jeg til svar: "Da kan jeg ikke være med."

Jeg fortalte dette til foreldrene mine, men de sto fast på at de ikke kunne sole på kompisen vår, siden de ikke visste hvem han var. Jeg prøvde gråtende å overtale dem om at de kunne stole på at vi ikke skulle gjøre noe galt. De sto fast på sitt.

Da ble jeg skikkelig sint på den første kompisen min. P.g.a at første gang vi spurte så fikk han lov, MEN andre gang, når han andre kompisen ikke fikk lov til å komme så fikk han ikke lov til å komme på LAN.

Spørsmålene mine er;

- Er det rett av meg å være sur på kompisen min?

- Gjorde foreldrene mine den rette avgjørelsen?

Takker på forhånd for alle svar :)

(Tråden kan være feipostet)

Endret av Bennythen00b
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis han 1. kompissen din skulle ha besøk av en fyr fra Spania og derfor ikke får lov av foreldre å dra på LAN siden de har besøk, har du vel strengt tatt ingen grunn til å bli sint på han?

Endret av NisseGutteN
Lenke til kommentar
Ble ikke den første kompisen din med pga. han andre ikke fikk lov? Det synes jeg er litt kjipt av han.

Han første kompisen min fikk lov til å komme første gang vi spurte,

men da hadde mora hans glemt at han fra spania skulle komme denne helga.

Så da er det vel mora hans jeg burde være sint på?

Lenke til kommentar

Du burde ikke være sur på noen. Dette er rett og slett latterlig.

Altså han får besøk av en annen kompis som kommer helt i fra spania. Kan ikke dere to holde LAN neste helg istedet? så kan dere holde med han fra spania denne helgen?

Lenke til kommentar
Du burde ikke være sur på noen. Dette er rett og slett latterlig.

Altså han får besøk av en annen kompis som kommer helt i fra spania. Kan ikke dere to holde LAN neste helg istedet? så kan dere holde med han fra spania denne helgen?

Jeg føler meg LITT over gjennomsnittet dum akkurat nå... :blush:

Men grunnen til at vi var så gira på denne helga er at vi hadde fått lov til å være våkne hele natta å spille, men fikk vi lov nå, får vi nok lov neste helg.

Takk for den vargaz :thumbup:

Lenke til kommentar

Huff, når jeg hadde LAN eller "linking" som vi kalte det på tidlig 90-tallet, var det alltid kanonfylla som lå bak det hele.

Så foreldrene har kanskje en grunn til å være usikre. Det burde mine ha vært :p Klart, vi hadde maskinene våre med oss og linket dem sammen med kabel, men drikking var høyt prioritert. Fantes ikkeno CS og slikt da heller, men Worms var en høydare.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...