Scarvo Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Det er det jeg ikke husker. Men men. Sikkert bare meg som har misforstått. Tilbake til tråden. Vi kjører en sportsversjon denne gangen. a) Jeg har sett fotballkamp i Nederland. b) Jeg har vært på to landskamper på Ullevaal. c) Jeg er fan av tennis. d) Jeg har spilt fotball med ungdommer i Rwanda. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Det er det jeg ikke husker. Men men. Sikkert bare meg som har misforstått. Tilbake til tråden. Vi kjører en sportsversjon denne gangen. a) Jeg har sett fotballkamp i Nederland. b) Jeg har vært på to landskamper på Ullevaal. c) Jeg er fan av tennis. d) Jeg har spilt fotball med ungdommer i Rwanda. Nå skjønner jeg det. Du har vel forvekslet Billie med Lana Del Rey, som jeg ble fan av ganske nylig. C og D? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Ja det er det nok. Takk for oppklaringen For en gangs skyld fikk du ikke rett på første forsøk. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. september 2019 Rapporter Del Skrevet 4. september 2019 B og D? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 B og D? Helt korrekt Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 Da tar jeg neste. A: Jeg har spist pastasalat med kylling til lunsj idag. B: Jeg har drukket kaffe i morges. C: Jeg har smakt gojibær en gang tidligere. D: Jeg har forhekset Frøene i vår. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 A og BHelt riktig You next. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 HMmmmmmm... a) Jeg stemmer på arbeiderpartiet. b) Jeg trener aldri. c) Jeg har flydd jorda rundt før jeg begynte på skolen. d) Jeg elsker å flørte. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 A og D? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. september 2019 Rapporter Del Skrevet 6. september 2019 B og D? Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Nope... Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 B og C? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Jeg vil også si B og C... men Sprengemobilen var først gitt. A og D da. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Jeg vil også si B og C... men Sprengemobilen var først gitt. A og D da. A og D har jeg tatt allerede, Arizona skrev feil. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Jepp feil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. september 2019 Rapporter Del Skrevet 7. september 2019 Jepp feil.På B og C? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg