Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Såvidt som jeg er klar over så har jeg ingen marsvin i umiddelbar nærhet. Jeg har heller ikke satt mine bein i Wales... enda. Det betyr at vår alles kjære Sprengemobil traff blink. Well done Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Da tar jeg neste. A: Jeg følger vanligvis med om en av mine favorittartister kommer til Norge (eller i Norden). B: Jeg spiste hockeypulver igår. C: Jeg eier en ekte Gibson-gitar. D: Jeg har en katt som hopper opp på skrivebordet mitt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 A og B (igjen) Feil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 A og D da. Helt riktig! Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Meg igjen da. Hmm. a) Jeg er homofil. b) Jeg har i løpet av livet ringt alle nød-etatene i forbindelse med forskjellige hendelser som har skjedd. c) Jeg kjenner en person fra Japan. d) Jeg skal jobbe i morgen. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Vi er litt for dyktige. B og D er helt korrekt. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Da tar jeg neste. A: Jeg har klemt fingeren min i en kabelkutter en gang tidligere. B: Jeg har vært fan av Billie Eilish i nesten ett år. C: Jeg har drukket to Capri Sun idag. D: Jeg har fotografert min egen kropp. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg vet at du ganske nylig ble fan av Billie Eilish. Og du som trener så mye drikker sikkert ikke Capri Sonne. A og D? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg vet at du ganske nylig ble fan av Billie Eilish. Og du som trener så mye drikker sikkert ikke Capri Sonne. A og D? Feil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 C og A. Feil den også. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 C og D? Feil, enda en gang. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 (endret) C og B. Helt riktig Takk Mr supergomp. Nå fortsetter vi Google-leken uten problemer. Jeg visste ikke at diskusjon.no støtter bildeformatet, men det går bra! Her er bildet du ville se, Mr Supergomp. Jeg vil se et vakkert bilde av Billie Eilish. Her et et bevis på hvor lenge jeg har vært fan av Billie. Har vært fan siden 22. november 2018, samme dag som butikken jeg jobber på ble åpnet. Da jeg så denne videoen skulle det hele starte: Men tilbake til leken... You next up Endret 3. september 2019 av SprengeMobil Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg trodde du sa i en tråd at du hadde blitt fan av henne ganske nylig? (ja jeg skal fortsette snart) Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg trodde du sa i en tråd at du hadde blitt fan av henne ganske nylig? (ja jeg skal fortsette snart) Hææææææ? Hvilken tråd og når var dette du så jeg sa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg