Scarvo Skrevet 31. august 2019 Rapporter Del Skrevet 31. august 2019 Da prøver jeg da.... a) jeg ville bli jagerflyger når jeg var 13 år gammel. b) jeg har foreldre som fremdeles er gift. c) jeg kan skru bil. d) jeg er utdannet frisør. A og B? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. september 2019 Rapporter Del Skrevet 1. september 2019 Da prøver jeg da.... a) jeg ville bli jagerflyger når jeg var 13 år gammel. b) jeg har foreldre som fremdeles er gift. c) jeg kan skru bil. d) jeg er utdannet frisør. A & D Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 1. september 2019 Rapporter Del Skrevet 1. september 2019 Alle har feil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. september 2019 Rapporter Del Skrevet 1. september 2019 C og D? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 (endret) A & B Endret 2. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 B og C da? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 A og C? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 Da tar jeg neste. A: Jeg drar på svenskehandel en gang i uken. B: Jeg ble fan av Lana Del Rey for en uke siden. C: Jeg har prøvd den svenske snusen Lyft. D: Jeg har vært på Rammsteinkonsert. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 (endret) Game Edition A: Jeg har bestilt begge Gravity Rush spillene. B: Jeg elsker FIFA. C: Kommer til å ordne meg absolutt alle Resident Evil spillene. D: Kommer til å ordne meg Death Stranding. Endret 2. september 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 Da tar jeg neste. A: Jeg drar på svenskehandel en gang i uken. B: Jeg ble fan av Lana Del Rey for en uke siden. C: Jeg har prøvd den svenske snusen Lyft. D: Jeg har vært på Rammsteinkonsert. Jeg hadde løst å ta neste. :eek: Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 Jeg hadde løst å ta neste. :eek: Sorry, regelen er klar. Den som vinner, skal få neste. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 Sprengemobil: B & C? DarkSeeds: A & D? Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2019 Rapporter Del Skrevet 2. september 2019 Sprengemobil: B & C? DarkSeeds: A & D? Riktig på meg Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Sprengemobil: B & C? DarkSeeds: A & D? Du deven, du har rett på meg også. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Gompen får neste. 1 Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 Den er grei. Da får jeg pønske ut noe. a) Jeg har tenkt å stemme MDG ved årets kommunevalg. b) Jeg har tenkt å bestille nye briller snart. c) Jeg har et marsvin hjemme. d) Jeg har vært i Wales. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 D og A Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2019 Rapporter Del Skrevet 3. september 2019 A og B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg