Scarvo Skrevet 8. april 2019 Rapporter Del Skrevet 8. april 2019 Garantert C & D. Mener jeg husker at du er den som ikke spiller spill, og det går ikke ann at du er over 60 år. :w00t: C og D er korrekt. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. april 2019 Rapporter Del Skrevet 8. april 2019 (endret) C og D er korrekt. Den runden der var altfor lett. :wee: Min kreativitet/hobby utgave: Jeg holder må på å utvikle et unikt hjemmelaget brettspill. :I Jeg elsker å strikke genser og sokker. :II Har tenkt å begynne med pæler igjen. :III Har stor talent å tegne 3D dimensionalt. :IV Endret 8. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Rapporter Del Skrevet 9. april 2019 He he Jeg er så data kyndig at jeg ikke får til å skrive de tegna du har der Men de to første... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Rapporter Del Skrevet 9. april 2019 (endret) He he Jeg er så data kyndig at jeg ikke får til å skrive de tegna du har der Men de to første... Man trengrer ikke å være data kyndig for å skrive de tallene der. Det er bare romertall. Bare bruk bokstavene. I dette tilfellet har jeg kun brukt bokstavene I og V.Og forresten, svaret er galt. Endret 9. april 2019 av TheDarkSeeds - SCM Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 9. april 2019 Rapporter Del Skrevet 9. april 2019 Ha ha sjønner at jeg er blond altså II og III Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Rapporter Del Skrevet 9. april 2019 Feil Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Rapporter Del Skrevet 9. april 2019 Galt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. april 2019 Rapporter Del Skrevet 9. april 2019 1 og 3. Helt korekt, Mr-SG. :w00t: Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 10. april 2019 Rapporter Del Skrevet 10. april 2019 Woho. Arizona kan få lov til å ta neste hvis hun ønsker. Lenke til kommentar
Arizona Skrevet 11. april 2019 Rapporter Del Skrevet 11. april 2019 Hmmmmm Er så vanskelig a) Jeg er snart ferdig med utdannelsen min. b) Jeg drikker bare øl hvis jeg er på byn. c) Jeg har 2 søsken. d) Jeg har aldri fikset på kroppen min. Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2019 Rapporter Del Skrevet 11. april 2019 Hmmmmm Er så vanskelig a) Jeg er snart ferdig med utdannelsen min. b) Jeg drikker bare øl hvis jeg er på byn. c) Jeg har 2 søsken. d) Jeg har aldri fikset på kroppen min. C og B? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 11. april 2019 Rapporter Del Skrevet 11. april 2019 En rett Husker du har snakket litt om en oppgave du har skrevet på. C og A? Lenke til kommentar
Scarvo Skrevet 13. april 2019 Rapporter Del Skrevet 13. april 2019 En fotball-spesial a) Jeg har to sesongkort til to forskjellige fotballklubber. b) Jeg har flere signerte drakter. c) Jeg har vært på fotballkamp i Skottland d) Jeg følger mye med på kvinnefotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg